Alice: Dinliyoruz?
Allison: Ailevi meseleler.
Hepsi Charlieye döndü,Five Charlienin elinden tuttu ve dışarı çıkardı. Birkaç dakika sonra geri geldi.
Alice: Anlatır mısın artık?
Allison: Pogo ile konuştum,heryerde seni aramış ama bulamamış. Güçlerini geri getirmekte zorluk çekiyormuş. Ona yardım etmeliyiz.
Alice: Güçlerim Felixte olmalı.
Allison: Pogoda öyle düşünüyor.
Diego: Bulalım o zaman şu şerefsizi.
Luther: Bu çok tehlikeli,en son neler oldu hatırlamıyor musunuz?
Vanya: Luther haklı.
Alice: Onu kandıracağım,sizde o sırada onu bayıltırsınız kaçırırız.
Klaus: Akıllanmadın mı sen? Uslu uslu otur,biz hallederiz.
Allison: Five birşey desene,aramızda en iyi plan yapan kişi sensin.
Five: Bilmiyorum,siz yaparsınız planı.
Diego: Five tam bir aptal gibi davranıyorsun!
Luther: Diego haklı,saçma sapan kavganızı bir kenara bırak ve yardımcı ol!
Bir an karnıma çok büyük bir ağrı girdi,sessizce inledim. Yanımda duran Klausun koluna tutunduğumda korkuyla bana döndü.
Klaus: Alice!? Hey! Ne oluyor?
Allison: Neyi var!?
Klaus: Bilmiyorum!
Klaus beni kucağına alacakken Five önümüze ışınlandı ve beni kucağına aldı. Israr edecek halde değildim,acı içinde kıvranıyordum.
Klaus: Aptal!
Five Klausu umursamadan oturma odasına ışınladı,beni koltuğa yatırdığında herkes odaya geldi.
Charlie: Ona ne oldu?
Klaus: Kapa çeneni!
Klaus hemen yanıma geldi,çok korkmuş gözüküyordu.
Klaus: Alice! Neyin var söyle bana. Kanka!?
Alice: K-karnım ağrıyor.
Dayanamayıp hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım,ağrı azalmak yerine git gide daha da artıyordu sanki.
Allison: Annemi çağıracağım,bekleyin!
Five: Neden böyle oldu!?
Klaus: Bana bak bücür,o çeneni kapatmazsan seni öldürürüm. Herşey senin yüzünden oluyor,bir de utanmadan neden böyle oldu diyorsun!
Alice: Klaus!
Klaus: Sakın bana onu savunma,eğer sana birşey olursa onu öldürürüm.
Sonunda annem ve Allison geldi,annem hemen bana ne olduğunu sordu. O kadar canım yanıyordu ki konuşamıyordum bile.
Grace: Onu revire götürelim.
Five: Ben onu götürürüm,sen git hazırlıkları yap.
Five hemen beni kucağına aldı ve revire ışınladı,beni sedyeye yatırıp gitti. Annem beni muayne etmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umbrella Academy Number 8
Fanfiction8 Numara olarak Şemsiye Akademisine katıldın,özel gücün ateşi kontrol edebilmek,bakalım bizi neler bekliyor.