Flashback

78 5 1
                                    

Z pohľadu Kristen:

Po odchode Nialla som si sadla von a zavolala mame. Uisťovala som ju, že som v poriadku, a že sa už má Darcy dobre. Počas rozhovoru s mojou mamou som sa taktiež dozvedela, že si moja sestrička našla chlapca. Mama z toho nie je bohvie ako nadšená, a čo sa týka otca - vonkoncom sa mu to nepáči. Spomenula som si na to, ako som bola s Lucasom, zatiaľ čo moji rodičia spolu s jeho a ďalšími rodičmi bavili na grilovačke, ktorá sa konala u nás na záhrade. Všetko to vlastne vymyslela moje Rossalin a ten deň bol bláznivý.

*FLASHBACH*

V ruke som držala sklenenú misu s marinádou na mäso, pričom som postávala vedľa môjho otca, ktorý ukladal kúsky mäsa na veĺký gril. Mala som na sebe modré kvietkované šaty a vlnité vlasy - mám ich také od prírody - a na nohách čierne baleríny. Už ma nabavilo postávať na mieste a pomáhať otcovi, no nemala som inú možnosť. Ešte tu nebola ani Rosse Isabelle, a to mi sľúbila, že ma nenechá v otckových rukách. Vie dobre, že ma vždy prinúti mu pomáhať. Nie je to až tak zlé, ale mám už šestnásť a stále sa ku mne chová ako k malému dievčatku. Sčasti sa mi to vlastne páči, ale niekedy mi to je trápne.

"Podáš mi, prosím ťa, tie paličky, zlatko?" poprosil ma otec, pričom ma jeho hlas prebral z premýšľania. Zatriasla som hlavou a zvráštila na neho obočie. Aké to chce paličky? Kývol hlavou za mnou a ja som sa otočila. Aha, pomyslela som si, keď som uvidela na stolíku paličky, na ktoré sa tuším prepichuje mäso. Zohla som sa po ne a podala ich otcovi. Ten mi poďakoval a ja som sa ofučane zapozerala na tú kopu ľudí, čo u nás dnes bola. Moji rodičia každý víkend usporiadávajú grilovačku a tá dnešná je o niečo väčšia - otcovi dnes vyšiel nejaký dôleživý obchod, a tak sa tu naplno oslavuje. Prestala som rozmýšľať nad týmito banalitami, keď som si všimla tú úžasnú bytosť, ktorú hrdo môžem nazvať svojim frajerom. Je neuveriteľné, že máte tak úžasného chalana po svojom boku.

Jeho modré oči našli tie moje a ja som sa neprestávala s úžasom na neho dívať. Mal na sebe čierne šortky, ktoré mu perfektne sedeli, a biele tričko. Proste bol ako vždy nádherný a sexy. Usmiala som sa na neho plachým úsmevom a pozorovala som, ako si vťahuje čierny krúžok spolu s jeho spodnou perou, v ktorej ho mal. Bože, toto ma vždy tak nažhaví. Cítila som to rapotanie motýľov v mojom bruchu - až tam dole. Nevideli sme sa celé dva týždne - bola som s našimi na dovolenke v Talienksu, kde býva moja babka. Celý čas sme si volali, no nebolo to ono. Potrebovala som ho nutne pobozkať a vsať do úst ten jeho sexy pearcing. Bože, a chcela by som to hneď teraz!

Na chvíľu som sa prestala na Lucasa pozerať a obzrela som sa s účelom zahľadnúť Rosse. No, konečne! Videla som ju, ako sa usmieva na moju mamu, keď sa objímajú. Usmiala som sa ako idiot, keď som ju sledovala. Moja najmilšia, najúžasnejšia, najlepšia a najláskavejšia sesternička Rossalin Isabelle Grey. Je to to najsladšie dievča v Los Angeles a môj anjelik. Mala na sebe, no samozrejme, čierne krátke šaty siahajúce jej do polky stenien, s trojštvrťovým rukávom a vlasy stiahnuté do vysokého copu. Mala rovnako čierne balerínky ako ja, no je o dosť menšia, takže vyzerala ako zlaté dievčatko. Zbadala ma a hneď sa vydala mojim smerom, pričom som si všimla, ako sa nenápadne pozrela na Jackoba. Je to jej chalan, ale už niekoľko dní sa na ňu z nejakého dôvodu hnevá.

"Strýko." objala môjho otca, ktorý jej venoval letmý bozk na líce.

"Kristy." sladko sa na mňa usmila, pričom roztvorila ruky, že ma ide objať.

"Ahoj, potvora." tiež som sa na ňu usmiala a podala otcovi misu s marinádou. V duchu som sa usmiala. Som oslobodená - otec vie, že ma Rosse nikam nepustí a budem sa s ňou musieť baviť po zvyšok grilovačky.

"Ako keby som to nepočula." nepekne sa na mňa môj miláčik pozrej a už sme sa objímali. Zasmiala som sa a pritiahla som si ju k sebe bližšie.

"Potrebujem byť sama s mojim Lucasom." zašepkala som jej do ucha a očkom pozerala na ocka, ktorý od nás postával asi dva kroky. Odtiahli sme sa od seba a Rosse Isabelle sa na mňa nechápavo pozrela. Nenápadne som kývla smerom, kde stál Luke aj s jeho mamou a bavili sa s niekym - stále sa na mňa pozeral a ja som sa roztápala. Rosse sa otočila a potom sa na mňa zase pozrela, pričom pretočila očami. Pustila moju ruku, za ktorú ma doteraz držala, a začala kráčať smerom, kde bol Luke s jeho mamou. No do... čo to dievča robí? Sledovala som, ako sa najprv objala s ním - neušlo mi, že si niečo šepkali - a potom sa začala zhovárať s jeho mamou. Po nekoľkých minútach sa ona a Luke blížili k nám. Dopadoma! Ale nie! Zarazila som sa, keď si to Rosse zamierila rovno k môjmu tatkovi. Luke sa s ním zvíhal.

"Strýko, mohla by ísť Kristen s nami po krabice vína? Ocko mi povedal, aby som za ne zašla, lebo na to zabudol. Sú to tri krabice a ja sama by som to nezvládla." no to ma podrž. Rosse sa na neho nevinne usmiala tým jej mne-nikto-neodolá úsmevom. Môj otec nakoniec súhlasil a o chvíľu som už s nimi kráčala do nášho domu, pričom sme išli do prednej časti a nakoniec sme vyšli von.

"Tak počúvajte, vy dvaja." vtýčila na nás ukazovák. Ja a Luke sme na ňu vytrešliti oči."S tými fľašami som to myslela vážne. Vezmem vás k nám, ale idete do hosťovskej a nepokúšajte sa tam sexovať." ostro povedala, pričom náš pohľadom priam prepaľovala. Luke a ja sme sa na seba prekvapene pozreli, Rosse nepoužíva to slovo - myslela som "sex" - veľmi často.

"Dobre." povedali sme obaja naraz.

"A potom mi pomôžete s tými fľašami." usmiala sa a znovu vkročila po chodníku. Niekedy z nej ide strach. Zasmiala som sa a kým som sa nazdala, Luke ma chytil za ruku a nasledovali sme Rosse Isabelle. Letmo som sa na neho usmiala a zase som sa pozrela pres seba.

O pár nimút sme sa ocitli v hosťovskej izbe, kde bola posteľ s béžovým povlečením, skriňa a malá komoda. Rosse povedala, že tu môžeme byť desať minút, zatiaľ čo ona bude vo svojej izbe.

Otočila som sa na Lucasa a našla ho, ako ma hladovo prepaľuje jeho modrými očami. Ani som nestihla načiahnuť po jeho ruku, čo som mala v pláne, a už som bola prilepená chrbtom o stenu.

"Chýbala si mi, dievča." jeho ruky sa ocitli na mojich bokoch. Zrýchlil sa mi dych a srdce sa mi rozbúšilo najrýchlejšie ako mohlo.

"Oh, aj ty me, zlato." zahryzla som si do pery, rukami zaútočila na jeho zátylok a pritiahla si ho k sebe. Jeho telo narazilo do toho môjho, pričom sme sa obtreli panvami o seba. Zavzdychal mi do tváre a upevnil zovretie na mojich bokoch.

"Kristen." zastonal, keď som svoju nohu obmotala okolo neho a prirazila panvou o tú jeho. Kriste! Surovo sa mi vrhol na pery. Z toho náhleho činu som pootvorila ústa, jeho jazyk hneď vkĺzol dnu, a začala sa bitka, ktorú som mu rozhodne nechcela ponechať vyhrať. Chytil ma za stehno, stále ma bokávajúc, a obmotal okolo seba aj moju druhú nohu. Myslela som si, že sa chce so mnou premiestniť k posteli, keď so mnou malý krok odstúpil od steny, lenže on ma znovu na tú stenu zatlačil a ja som skoro omdlela z nášho dotyku. Bože, on je vzrušený. Začal sa o mňa svojou panvou trieť a ja som cítila, ako sa mi to šteklenie ženie telom. Preboha!

*END OF FLASHBACK*

Z môjho spomínania som bola prerušená, keď som začula, ako mi zvoní mobil. Vystrela som sa na kresle, na ktorm som doterz sedela a ponaťahovala som sa. Darcy sa hrala v postieľke, čo ma donútilo sa usmiať. Potrela som sa na stôl, na ktorm bol položený môj mobil, a načiahla som sa po neho. Nová správa? Odomkla som mobil a otvorila správu. To nie je možné! On sa mi ozval.

Dream Girls II.Where stories live. Discover now