ღ Ty už nechceš deti? ღ

140 6 0
                                    

Z pohľadu Nialla

Harry a Rossalin sú už týždeň v L.A a ja trčím v Londýne so všetkou tou bolesťou, ktorú cítim. Som tak skurvene nasratý sám na seba, že nevládzem. Keby nebolo mojej žiarlivosti, mojej skurvenej sebeckosti a arogentrého správania, tak by som teraz mohol byť kľudne s Rossalin niekde na dovolenke. Za celý ten týždeň som ju ani nevidel, ani som o nej nič nepočul. Harry a Kristen sú ohľadom nej vždy odmeraní a vždy zmenia tému. Chápem, že som si to u nej posral, ale ja ju chcem mať zase pri sebe a nie od seba. Je to ten najhorší pocit, keď od teba uteká osoba, ktorú miluješ. Niekoľkokrát som sa jej pokúšal zavolať, ale vždy som to nakoniec vzdal. Veď čo by som jej aj povedal? Že mi chýba a že ma všetko mrzí? To už som jej aj tak povedal. A vôbec to nepomohlo. Na našom koncerte som sa naozaj neudržal a musel som povedať pred všetkými, že ma to mrzí. Keď odchádzala, tak sa na mňa usmiala. Chcel som ísť za ňou, ale boli pri mne nejaké dievčatá a boli naozaj milé. Pýtali sa ma na Rossalin a dokonca ma povzbudzovali, že všetko bude v poriadku. Niekde v hĺbke seba v to dúfam, ale aj to sa už pomaly stráca. K nim domov som sa neodvážil ísť. Nechcel som jej skaziť to, že ide domov. Videl som ako sa o tom bavila so Zaynom a bola celá vytešená. Aspoň, že sa jej na chvíľu rozžiaril úsmev na tvári. Kiežby to bolo kvôli mne. S chalanmi sme sa konečne začali zase baviť a ja som prestal s alkoholom. Chcem byť zase ten Niall, ktorým som bol predtým. Predtým , než som stratil ju. Keď som bol s ňou. Chcem byť taký istý. Ja viem, že som sa zmenil a viem, že k horšiemu, ale ona tu nebola a jediná vec, ktorá ma dokázala upokojiť, bol alkohol. Potom sa stalo to s tým Ianom, o ktorom som si myslel, že je kretén a stále si to o ňom myslím, len som si uvedomil, že nie je až taký hlúpy ako som si myslel. Pochopil niečo, čo mne došlo až, keď som ju strati. A to to, že ona ma milovala po celý ten čas. Vždy som ja ten, ktorý ubližuje a ubližujem tak jej ako aj mne. Ja som v Londýne a ona je v Los Angeles. Je tam a ak som správne informovaný, je tam aj Jake. Majú k sebe blízko. On bol jej prvý. Stále k sebe budú mať blízko. Aj keď mi Zayn vravel, že sa majú k sebe len ako priatelia. Ja tomu nejak neverím. Díva sa na ňu ako na svätý obrázok a priam ju hltá pohľadom. Rosse je dievča, na ktoré sa len tak nezabúda. Jej bozky sú omámne a jej hebká pokožka je niečo ako poklad, keď sa vás dotkne. Pri nej sa človek cíti inak, tak dobre. Zabúda na všetko a na všetkých a vnímate len a len jej prítomnosť. Vždy som sa strácaj v jej očiach. Veľké, hnedé kukadlá so smutným pohľadom. Keď je nahnevaná, tak sú celé čierne a keď je šťastná, má v nich takú tú iskričku. V poslednom čase mala dosť červené oči a ako inak, ja som som tou príčinou. Je toho na mňa veľa a ja to už nezvládam.

Postavil som sa z postele a namieril som si to do kúpelne. Po vykonaní rannej hygieny som sa obliekol a išiel dole. Za stolom už sedeli všetci a keď som vstúpil do kuchyne, všetci mi venovali pohľad.

"Dobre ráno." povedal som a prisadol si za stôl vedľa Zayna.

"Aj tebe, Niall." odzdravili všetci zborovo, len Eleanor nie. Tá niečo robila Louimu s vlasami. Zasmiali sme sa.

"Počujte, uvažoval som, že by som išiel niekde na dovolenku. Potrebujem si odpočinúť a .."

"Tiež tu nie je Rosse." prerušil ma Zayn vedľa mňa. Pozrel som sa na neho a hneď zvátil zrak ku svojim raňajkách na tanieri.

"Už neviem, čo mám robiť. Ona mi už asi neodpustí. Nechcem si to priznať, ale pomaly mi to víri hlavou každú chvíľu. Povedala, že chce čas, tak jej ten čas dám. Aj keď by som najradšej bol teraz s ňou a nie bez nej." povzdychol som si a pustil sa pomaly do raňajok. V kuchyni zavládlo ticho po mojich slovách a nikto ani necekol.

"Myslím si, že si tú dovolenku zaslúžiš. Kam chceš ísť?" prelomil svojou otázkou to ticho Zayn.

"No, asi sa pôjdem pozrieť do Ria. Vieš, že sa mi tam páčilo." odpovedal som mu a venoval mu krátky pohľad.

"Tak tam choď. Ja idem do Grécka s Perrie a potom ideme s Tommom a El do Nemecka." povedal.

"Vy idete do Nemecka?" spýtal som sa Louisa, na ktorého som sa pozrel. Celý vytešený prikývol.

"Ideme a hádaj čo tam bude?" spýtal sa, no hneď pokračoval. "Budem tam pivo a mienim sa tam opiť do nepríčetnosti. A neboj sa zlatko," pozrel sa na Eleanor." Teba si opijem tiež a potom ..." žmurkol na ňu a my sme všetci vybuchli do smiechu, samozrejme okrem El ktorá sa na Louisa šokovane pozrela.

"Len aby si tam nešiel sám, ty opilec." zasyčala na neho, postavila sa zo stoličky a odkráčala preč z kuchyne.

"Ale zlato." tázavo povedal a išiel za ňou. Už sme len počuli ako sa jej snaží ospravedlňovať.

"Prečo vlastne odišla?" nechápavo sa spýtal Zayn.

"No, asi preto, lebo práve povedal, že si s ňou chce užiť keď budú obaja opití." povedal Liam a Zayn prikývol. Pokrútil som nad nimi hlavou a s tanierom v ruke sa vybral k drezu, kde som položil tanier a so slovami, že idem preč som odišiel.

Z pohľadu Kristen

"Harry, prestaň. To naozaj šteklí." mrvila som sa na posteli pod jeho telom, ktorým sa nado mnou týčil. Jeho jazykom mi putoval po bokoch, za ktoré ma tiež držal, aby som mu neutiekla.

"Ale keď ja ťa tak strašne ľúbim." namyslene povedal a ďalej pokračoval v bozkávaní mojich bokov. Pomaly jazykom kĺzal k môjmu púpku, okolo ktorého krúžil a mne sa z toho chvelo celé telo. Jeho prsty zakvačili o lem mojich legín, ktoré som mala na sebe, a začal ich sťahovať dole, odhaľujúc moju rozpálenú pokožku z jeho dotyku.

"Harry, ale čo moja mama a sestra?"

"Tvoja mama je u Grayovcov a Tiffany zobrala malú a spolu s Alexis išli do parku. A tak skoro sa nevrátia. Kristen, máme chvíľku len pre nás a Harry je nadržaný." zašepkal proti mojej pokožke a zbavil sa legín.

"Ak má prichytí mama, zabijem ťa. Máš šťastie, že je otec na služobke." varovala som ho a ruky si dala nad hlavu.

"Nikto nás neprichytí a navyše som tvoj snúbenec a onedlho tvoj manžel, takže máme povinnosti. Treba zaobstarať Harsten nejakého súrodenca." žmurkol na mňa, keď mi venoval pohľad.

"Nechcem mať ďalšie dieťa!" povedala som hlasnejšie ako som chcela. Harry sa odo mňa odtiahol a zamračene na mňa hľadel.

"Takže ty už nechceš deti?" opýtal sa sklamane. Ten hravý úsmev sa mu rázom z tváre vytratil a nahradil ho ublížený.

Dream Girls II.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora