ღ Kiss ღ

190 9 0
                                    

Z pohľadu Nialla

Naše objatie bolo stále silnejšie a silnejšie.Cítil som ako sa chveje a určite som sa chvel aj ja.Hlavu mala zaborenú v mojej hrudi a ja som svoju zaboril do jej krku.Privoňal som si k nej a nechal som sa pohltiť jej vôňou.Tak strašne mi chýbala.Nechcel som to objatie ukončiť.Bál som sa čo príde potom.Možno ma odstrčí od seba a utečie.Možno mi vynadá a pošle ma preč.Bol som zaskočený tým,že ma objala.No,potreboval som to.Keď som ju videl prichádzať so Zaynom,nemohol som tomu uveriť.Myslel som si,že sú to len moje predstavy ale neboli.Je to ona,vrátila sa a už len musím zistiť prečo sa vrátila.Odtiahol som sa od nej,no chytil som ju za ramená.

"Rossalin,porozprávajme sa." zaprosil som.Len mierne prikývla a pomohol som jej,aby sa zodvihla zo zeme,kde sme sedeli.No,ja som kľačal.Chcel som ju chytiť za ruku,ale odtiahla sa.Ale potom sa na mňa nevinne usmiala a ja som pochopil.Mal som ju objať.Nezmenila sa,iba sa mi chce vyhnúť.

"Mohli by sme ísť na nejaké tichšie miesto? " spýtala sa ,keď sme už stáli pri mojom aute.

"Poďme do parku.Tam to bude fájn." skoro som šepkal a keď som jej otváral dvere,celý som sa triahol.Do kelu Niall,vschop sa.Musím sa premáhať,aby som ju nepobozkal.Nasadol som do auta.Naštartoval som a vyšiel som na cestu.

Onedlho sme boli v parku a sedeli sme na lavičke.V aute bolo ticho a tu to nie je o nič lepšie.Bojím sa niečo povedať.Neviem,či mám začať.Alebo začne ona ?

Z pohľadu Rossalin

Neviem čo povedať.Som nervozitou ovládaná a ...a nemôžem sa poriadne nadýchnuť.Čo mu mám povedať? Ľúbim ťa,Niall.Vráťme sa k sebe.Ach,som krava.Je tu Ian a ja nikomu neubližujem.

"Kde si bola celý ten čas? " opýtal sa po tom trápnom mlčaní,ktoré medzi nami panovalo.Konečne sa aspoň jeden z nám odvážil prehovoriť.

"V Taliansku a v posledných päť mesiacov som bola v Afrike.Harry ma poriadne pokarhal,že som sa im pät mesiacov neozvala." uups.Až keď som to povedala,tak som si uvedomila,že on nevedel o tom,že sme boli v kontakte.

"Počkať,oni s tebou ..." nestihol to dopovedať,lebo som mu skočila do reči.

"Skôr ako niečo povieš,tak ti to vysvetlím.Nie je to ich vina.Museli mi sľúbiť,že ti nepovedia kde som a že sú so mnou v kontakte.Proste som to nechcela." ani som sa nenadýchla.Povedala som mu to tichým hlasom a pri poslednej vete sa môj hlas stíšil.

"Nezazlievam ti to.Bol som debil,no nechaj ma,aby som ti vysvetlil." prosebne sa na mňa pozrel a mne sa zazdalo,že zatína päste.

"Lenže ja všetko viem.Viem čo sa stalo,videla som to." zasyčala som na neho.

"Ale ja som sa s Barbarou nevyspal!" vykríkol,až som sebou trhla.

"Ja viem.Ja viem,že nie..." šepla som a povzdychla som si.Pritiahla som si kolená k telu a objala ich.

"Ako to vieš? " nechápavo sa na mňa pozrel.Prečo má tak nádherné oči ?

"Moja babka má nejakú kamarátku v Miláne.Išla som tam s ňou asi pred deviatimi mesiacmi.Išla s nami aj moja kamarátka Ness a tak sme sa rozhodli ísť na jednu módnu prehliadku.Bola tam aj Barbara,vlastne predvádzala jeden z modelov.Chcela som odísť,ale ona ma zastavila a povedala,že sa chce porozprávať.Povedala mi,že to všetko naplánovala a myslela si,že ťa tým získa.Lenže mi povedala,že si ju úplne zavrhol a že ju to všetko mrzí.Tým som si len potvrdila moje tušenie.Ver,že ma to mrzelo,že som konala tak náhle,ale sám vieš čo sa mi stalo a ja som to zažila zase.Teraz to bolo ťažšie ,lebo som tú osobu milovala viac než svoj život." sklonila som hlavu ,lebo som sa na neho nedokázala pozrieť.Cítila som ,že mi stekajú slzy po tvári.Už zase.

Dream Girls II.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora