ღ Zase je preč ღ

138 6 0
                                    

"Harry, ja ... ja chcem mať ešte deti, ale nie teraz. Nebol by dobrý nápad mať hneď dve deti. Stačí nám naša princezna a potom budú ďalšie." vykĺzlo zo mňa rýchlo. Jeho ublížený pohľad vystriedala úľava v jeho dokonalej tvári a hlasno si vydýchol.

"Už som sa bál, že nechceš vieac detí." povedal a zase sa nado mnou skláňal.

"Pri našom častom sexe by sme sa aj tak nevyhli ďalším deťom, takže." mykla som plecom a usmiala sa. Harry nadvihol obočie

"A koľko detí ešte chceš?" spýtal sa ma hravo.

"Koľko by si zvládol urobiť?" oblízla som si pery, pričom si on do jeho spodnej zahrýzol.

"Koľko budeš chcieť, baby." bez čakania sa mi vrhol na pery a nečakal na nič a jeho jazyk vkĺzol do mojich úst, hrajúc sa s tým mojim. Jeho ruka zablúdila k môjho stehnu a jemne po ňom prechádzal. Jednu ruku som presunula na jeho zátylok a tým si ho pritiahla k sebe ešte viac. Roztiahla som nohy, aby pri mne bol tak blízko, ako sa len dá. Moja voľná ruka prechádzala po jeho svalnatom ramene a cítila som každý jeho sval. Jeho prsty vošli pod moje nohavičky a dotkli na mojej pokožky na zadku. Moje telo sa zachvelo, nad čím sa Harry usmial do bozku, ktorý bol viac než vášnivý. Jemne mi ho stlačil a z mojich úst sa dostal malý vzdych. Harry! Teplo z mojich pier zmizlo, no hneď som ho pocítila na mojom krku, kde mi Harryho pery dávali mľaskavé bozky. Doširoka som otvorila oči, keď mi v ten istý moment začal sať kožu pod uchom a pritom prešiel prstom po mojom citlivom mieste. Otlačila som ho od seba.

"Žiadna prehodra, proste ma pretiahli." zastonala som. Uškrnul sa a žmurkol na mňa.

"S radosťou, len musím niečo dokončiť." nestihla som sa ani nadýchnuť, aby som mu odpovedala na jeho vetu a jeho pery sa ocitli na tom istom mieste, ako pred chvíľou. Pretočila som očami nad jeho správaním. Správa sa ako pubertiak. Jeho ruka mi stiahla nohavičky dole z mojich nôh. Bola som len v podprsenke a on stále oblečený. Schmatla som preto lem jeho trička a surovo mu ho pretiahla cez hlavu. Následne som sa mu prisala tentokrát ja na jeho krk a okusávala každú jeho časť. Sám si začal vyzliekať nohavice a ani som nevedela kedy a už ich nemal. Ako vždy bol Harry dokonalo v pozore. Usmiala som sa na neho a jemne ho pobozkala , Harry však bozk zvášnil , no zato otaprne do mňa vnikol. Po prvom príraze som musela svoje ruky z Harryho krku zložiť a položiť ich na jeho nahý chrbát. Za každým prírazom pridával na drsnosti a tak som mu začala pomáhať tým, že som prirážala panvou proti nemu. Mojim telom sa hnala rozkoš. Kropaje potu mi stekali po tele a Harry na tom nebol inak. Jeho pery zaútočili na môj hrudník a láskal sa s mojimi prsiami. Jeho jazyk nevynechal žiadne miesto mojej nahej hrude. Svaly sa mi začala sťahovať a mravčanie v mojom tele naberalo na intenzite. S hlasným výkrikom Harryho mena som dostiahla svojho vrcholu a hlavu unavene zvalila do perín. Snažila som sa stabilizovať moje rýchle dýchanie. Priam som prahla po vzduchu. V mojom lone som pocítila niečo teplé a až teraz mi došlo, že Harry stále prirážal, aj keď už pomalšie. Celý zachýchaný sa zvalil vedľa mňa na posteľ a svojou veľkou rukou si ma pritiahol na jeho hruď. Vzhliadla som k jeho anjelskej tvári a jemne sa usmiala. Úsmev mi vrelo oplatil aj s malým obtrením našich nosov, keď sa ku mne tvárou priblížil.

"Milujem ťa." povedal a perami sa jemne obtrel o tie moje.

"Milujem ťa." zopakovala som jeho slová a hlavu si pohodlne položila na jeho nahú hruď.

"Asi by sme sa mali obliecť. Viež, že som nahý rád, ale nebol by som najradšej keby ma moja budúca svokra pristihla s jej dcérou, ako nahí ležíme po sexe v posteli. A k tomu je ešte len poludnie." s nadvihnutým obočím som k nemu zodvihla hlavu.

"To by sa nepáčilo ani mne." skrčila som nos a posadila som sa. Zabalila som sa do deky a postavila sa z postele. Zo zeme som si zobrala šaty a vošla do kúpelne. Pred dverami som sa obrátila k Harrymu a povedala som mu, aby sa obliekol a že sa hneď vrátim.

Z pohľadu Nialla

Zajtra sa teším do Ria, aj keď by som si najradšej prial, aby som tam mohol ísť s Rossalin. Vlastne sme mali v pláne ísť niekam na dovolenku. Len my dvaja a užiť si jeden druhého. Chceli sme si užiť strávený čas v bízkosti toho druhého po všetkom, čo sa stalo. Ale všetko dopadlo tak, ako to dopadlo. Keby mi len zavolala. Keby mi aspoň naznačila, že mi odpustí, išiel by som za ňou. Ale ona si určite užíva blízkosť svojho bývalého. Jake je pre ňu dôležitý. Sama mi to raz povedala. Ublížil jej a ona mu ospustila, mne však neospustí. A vôbec si nedokážem, ako budem žiť bez nej po mojom boku. Veď ja ju tak skurvene ľúbim. Nikdy som nikoho takto nemiloval. Ona je pre mňa všetko, čo chcem, čo potrebujem.

Zatriasol som hlavou, nechcem sa trápiť. Musím byť aspoň chvíľu v pohode. S chalanmi sa máme stretnúť doma a niečo mi chcú povedať. Síce neviem čo, ale mám pocit, že nebude nič dobré. Zaparkoval som pred domom a išiel do domu. Na chodbe som sa vyzul a vestu si zavesil na vešiak. Chalani už sedeli v obývačke a El tam bola tiež, takže ešte stále neodišla.

"Čaute, tak som tu. O čom ste chceli hovoriť?" posadil som sa do kresla a pohodlne si oprel lakte o operadlá.

"Tuto Eleanor ti chce niečo povedať." kývol na ňu Liam a ja som sa na ňu hneď pozrel. Mala v tvári nervózny výraz a hrýzla si spodnú peru. Tiež som si všimol ako stíska Louisovu ruku, za ktorú ho drží.

"El, o čo ide?" spýtal som sa opatrne.

"No, vieš... Ja.. proste Rossalin nie je v L.A." dostala zo seba a ja som sa po jej slovách na ňu nechápavo pozrel.

"Tak teda kde je?"

"Neviem, nepovedala mi to. Len mi povedala, že odchádza a nevie, kedy sa vráti. Chcela mať od všetkého pokoj a tak odišla. Nikto nevie, že som to vedela. Ani Harry to nevedel. Rosse mi to povedala ešte keď bola v nemocnici. Ja .. myslím, že by si to mal vedieť." pokrčila ramenami. Pozrel som sa do zeme a hypnotizoval podlahu.

"Utiekla odo mňa. Zase je preč. Čo ak sa tentokrát nevráti?" frustrovane som si vošiel do vlasov, za ktoré som sa potiahol. Neverím tomu. Zase je preč. Zase sa to deje.

"Vráti sa, ja to viem. Len si potrebovala oddýchnuť. Neopustila by nás, zase." upokojovala ma El, ktorá si prisadla ku mne a objala ma.

"Idem ešte niečo vybaviť. Večer sa vrátim a zajtra odchádzam." povedal som im a odišiel z domu. Musím byť sám.

Ďalšie ráno som sa zobudil s miernou bolesť krku. Akoby nie, keď som spal na gauči v obývačke. Včera som sa vrátil neskoro a keď som si zbalil veci, tak som prišiel do obývačky a pozeral zápas. Pravdepodobne som tu zaspal. Celý zvyšok dňa som myslel na to, že je zase niekde preč a ani neviem kde. Chcel som zavolať Harrymu, ale ten mi nejakým záhadným spôsobom nedvíha. Po raňajkách s chalanmi ma Liam odviezol na letisko, kde sme sa rozlúčili. Let som celý prespal a keď sme pristáli, zobral som si taxík a ten ma odviezol k hotelu, kde by som mal mať rezervovanú izbu, vlastne apartmán.

"Dobrý deň, prajete si?" oslovila ma milá, mladá blondínka na recepcii.

"Dobrý deň, mal by som tu mať rezerváciu na meno Horan." usmial som sa na ňu.

"Oh, áno, už sme vás čakali. Váš apartmán je na desiatom poschodí, číslo 145." povedala a pritom sa pozerala do monitoru počítača. Poďakoval som jej ona povedala, aby som trochu počkal na poslíčka, lenže ja som jej povedal, že je to v pohode. Chytil som rúčku kufra a išiel som k výťahu. Stlačil som tlačidlo na privolanie a čakal, kým príde výťah.

"Ness, myslím, že ten chalan ti ani nerozumel. Úplne si ho vystrašila. Veď mohol odpadnúť." ozval sa diavčenský hlas a následne smiech. Moje srcde začalo rýchlejšie biť a celým telom mi prešiel mráz. Otočil som za hlasom a vtedy som sa presvedčil, že je to ona.

"Rossalin."

Dream Girls II.Where stories live. Discover now