Z pohľadu Kristen
Harry som mnou už tri hodiny tancuje a lezie mi rukou pod šaty.Je dosť nadržaný a pravdupovediac aj ja som.Potrebovala by som divoký sex a to hneď.
"Harry,poď so mnou." šepla som a ťahala som ho z tanečného parketu.
"Kde chce ísť? Veď sme tancovali." zavedal uštipačne,no ja som ho ignorovala a ďalej som ho za sebou ťahala až niekam úplne vzadu,kde nikto nebol a asi tu ani nikto nechodí.To je len a len dobré.Pritlačila som ho k stene a moje ruky smerovali do jeho nohavíc,pričom som sa mu prisala na jeho chutné pery.Bol si zlý,tak pozeraj aká som zlá ja.Prešla som mu po jeho pýche a on mi zavzchychal do úst.Vytiahla som ruku z jeho nohavíc a presunula som ich pod jeho tričko.Hladila som ho po jeho vypracovalom brušnom svalstve.Cítila som ako zrýchlene dýcha a to ma vzrušovalo ešte viac.Ach,Bože!
"Chcem ťa.Harry,chcem ťa a to hneď." zažiadala som a sala som mu kožu pod uchom.
"To ťa mám pretiahnuť akože tu?" spýtam sa pomedzi vzdychy.Len som súhlasne zahmkala.
Chytil ma za stehná a zodvihol ,čím ma prinútim obmotať nohy okolo jeho pasa.Posadil ma na stôjktorý tu bol a vyhrnul mi šaty.Chytila som do rúk jeho opasok a rýchlo som mu ho otvorila.Pomohol mi a stiahol si nohavice ku kolenám.Prisal sa mi na krk a zanechával mokrú cestičku až ku kľučným kostiam.Ucítila som jeho prst hrajúci a s lemom mojich nohavičiek.Následne do mňa vnikol hneď dvoma prstami a ja som mu zaryla nechty do jeho ramien.Začal nimi vo mne krúžiť a tým si ma pripravoval.Zastavila som jeho pohyby a on sa nad tým len zasmial.Stiahol mi nohavičky a tvoje boxerky premiestnil k jeho nohaviciam.Pritiahol si ma bližšie k sebe,ale ja som si stihla všímnúť jeho kamoša v pozore.Harry je proste trieda.Vnikol so mňa a ja som zakňučala od bolesti.No,bolesť sa rázom zmenila v slasť a Harry začal pripážať.Najprv pomalšie ale potom prirážal rýchlešie a drsnejšiea stále sa to stupňovalo.Cítila som ako sa blížim k vrcholu .Miestnosťou sa niesli naše vzdychy a stonanie v podaní Harryho a môjho mena.Bola som už blízko a potom to prišlo,omámil nás ten blažený pocit a Harry ešte párkrát prirazil,čím sa stal náš orgazmus intenzívnejším.Obliekli sme sa a vrátili sme sa k ostatným.
Neviem kam zmizla Rosse,ale asi odišla s Ianom.No ani Niall tu nie je.Čudné.
Z pohľadu Rossalin
Celú cestu až k autu som ho držala za ruku.Pohľad na jeho tvár mi spôsoboval ťažký pocit vo vnútri.Otvoril mi dvere a ja som nasadla a zapla som si pás.Sledovala som ako prechádza na druhú stranu,až kým si nenasadol do auta,na miesto vodiča.Jemne som sa na neho usmiala a on mi úsmev oplatil.Naštartoval a ja som sa zapozerala von z okna na krásu nočného Londýna.Je mi jedno,že som Iana poslala preč,pohľad na Nialla ako krváca a leží na zemi ma dostal do stavu,v ktorom existuje len Niall.Nikto iný,len on.Nenechám to tak a vybavím si to s ním.Prečo to urobil? Aký mal na to dôvod? Zahnala som myšlienky o Ianovi.Ani som si nevšimla,že sme na dosť známej ulici.Tu sa nachádza Niallov byt.
"My idem k tebe?" spýtala som sa ho a otočila som sa k nemu.
"Hej,chcela si ísť k vám? Môžem to otočiť." venoval mi pohľad a zase ho upriamil na cestu.Uvedomila som si,že som mu neodpovedala a tak som prehovorila.
"Nie,to je v pohode." povedala som a už sme zastáli pred jeho bytom,domom.Rozopla som si pás a vyšla z auta.Niall už stál pri mne a nastavoval ruku,aby som mu podala tú moju.Neváhala som a prijala som ju.Spolu sme vošli do domu a ja som sa začala obzerať.Vôbec sa to tu nezmenilo.Niall si všimol ako si všetko prezerám a stisol mi ruku.Pozrela som sa na neho.
"Vôbes sa to tu nezmenilo.Tak dlho som tu nebola." povzdychla som si.
"Bez teba to tu bolo prázdne.Nechodil som tu často.Všetko mi ťa pripomínalo a chalani ma aj tak nenechávali samého." povedal a ďalej sme smerovali k schodom.Vyšli sme na poschodie a vošli sme do jeho izby.Hneď sa mi pred očami zjavilo to,ako sme ležali na jeho posteli a objímali sme sa,bozkávali a maznali.
YOU ARE READING
Dream Girls II.
FanfictionPokračovanie Dream Girls •HARRY & KRISTEN• Stali sa rodičmi Chystajú svadbu Bude však všetko v ich vzťahu tak dokonalé? •ROSSALIN & NIALL• Rossalin je späť Niall stále dúfa, že budú zase spolu Na scénu prichádzajú nové tváre, ktoré pomiešajú karty B...