Jej prsty jemne prechádzali po mojej šili a ja som si ju k sebe tisol ešte viac. Moje ruky zaútočili k jej stehnám, za ktoré som ju uchopil a zodvihol ju zo zeme. Jej rýchlym reflexom si hneď obmotala svoje nohy okolo môjho pása. Ak to zastaví, nebudem proti tomu, No ak ma nezastaví, znovu ochutnám, aká vie byť nežná. Opatrne som s ňou kráčal k barovému pultu, kde som ju vysadil. Jej pery sa stále maznali s tými mojimi a ja som sa nevedel nabažiť jej bozkov. Pomaly som sa od nej odtiahol, no nie úplne. Svoje čelo som si oprel o jej a so zatvorenými očami som vydýchol všetok ten vzduch, ktorý sa mi nahromadil v pľúcach.
"Prečo si prestal?" ťažko vydýchla proti mojim perám, ktorých sa omylom obtrela. Sme bližšie ako som si myslel.
"Ak by som neprestal, tak by to zašlo ďalej a ja ťa nechcem do ničoho nútiť." povedal som jej šeptavým hlasom a jednu zo svojich dlaní som premiestnil na jej tvár a pohladil ju po jej jemnej pokožke.
"Zašlo by to len tam, kam by sme to obaja chceli. NIall, ty a ja sme bez seba boli skoro dva mesiace. Iný by ma už pretiahol hneď včera na tej pláži. Je pravda, že možno nie som pripravená, ale ver, že po tebe túžim rovnako, ako ty po mne. Už len ten obsah tvojich nohavíc o tom nasvedčuje." zachichotala sa a keď som sa pozrel dole a videl, že som, no proste, že je môj kamarát v pozore, do do tváre mi rázom začalo prúdiť viac krvi, ako obvykle.
"Len na to nechcem ísť tak rýchlo a potom ťa vystrašiť. Navyše nechcem, aby si si o mne myslela, že som nejaké nadržané prasa." odvetil som jej a menším úsmevom na tvári. Jej rozkošný úsmev ma donútil si zahryznúť do spodnej pery.
"Je mi jedno, ako na to pôjdeš. Hlavná vec je, že sme my dvaja zase spolu a že už sa nič zlé nestane. Aspoň v tom dúfam." každým slovom sa k mojej tvári približovala priam milimetrami, až kým sa neocitla úplne pri mojich perách, ktorých sa jemne, no zároveň vášnivo dotkla. Na svojej dlani, na ktorú som mal stále položenú na jej tvári, som pocítil jej malinkú, ktorá tú moju prekryla. Keď jej jazyk jemne prekĺzol do mojich úst, vypadol z nich nepatrný ston, nad ktorým sa Rosse do bozku usmiala. Zatlačil som de jej drieku, aby som si ju presunul viac k okraju pultu, na ktorom sedela,a by som ju mal bližšie k sebe. Ten fakt, že je len v hodvábnej bielej osušku môjmu kamošovi vôbec nepomáha. Zase si ma svojimi nohami ešte viac pritiahla k sebe a tým sa nepatrne o mňa obtrela, pričom mi po celom mojom roztúženom tele naskočili zimomriavky. Jej telo na mňa až skurvene príliš pôsobí a to nie je až tak dobré, či áno? Fakt neviem. naše hrude do seba narážali z nášho nestabilného dýchania a ja som priam prahol po tom, aby som ju cítil.
"Tak už si rozopneš tie nohavice alebo to mám radšej urobiť ja?" zavrčala mi do bozku a ja som na pár sekúnd ostal zarazený, no hneď som sa spamätal a pokračoval v našom bozku. Jej ruka zatiahla za môj opasok, no v tom nás vyrušil zvonček. Obaja sme naštvane zavrčali a nechcene sa od seba odtiahli.
"To snáď nemôže byť pravda!" zanadávali sme obaja naraz, z čoho sme sa zasmiali.
"Asi by som mala ísť otvoriť." žmurkla na mňa a chcela sa odo mňa odtiahnuť, no zabránil som jej v tom, keď som ju oboma rukami chytil za boky a vrátil sa k pôvodnej blízkosti, deliacej nás od seba.
"No, tak na to ihneď zabudni. Takto otvárať nikomu nebudeš." začal mi šermovať pred tvárou svojim ukazovákom a ona sa mi na to len začala chechtať ako blázon.
"No, dobre. Ako chceš, ale niečo od teba chcem." sladko sa na mňa usmiala.
"A čo také princezná?" nadvihol som obočie, no na tvári sa mi pohrával úsmev.
"Daj ma dole. Ty si ma tu vysadil, tak ma daj aj dole." uškrnula sa na mňa a svoje ruky dala za mojim krkom.
"Samozrejme, že ťa dám dole. Ale chcem za to pusu." našpúlil som pery a priblížil sa k tým jej, pričom som zaklonil hlavu trochu do strany. Venovala mi jeden letmý bozk, po ktorom som ju pomaly pokladal na zem a ešte pred jej odchodom do spálne mi poslala vzdušnú pusu, ktorú som imaginárne chytil, nad čím sa len smiala a zmizla vo dverách spálne. Išiel som ku dverám, ktoré som následne otvoril a mierne som sa zamračil.
"Ahoj, ja hľadám Rossalin." povedal chalan s blond vlasmi, ktorý stál za dverami. Čo do pekla chce od nej?!
"No, ona išla práve do spálne, takže trochu počkaj." povedal som veľmi neochotne.
"Niall, kto to bol ... a To si ty, Tayler. Myslela som si, že dnes nič nemáme." predo mnou sa objavila Rosse, ktorá si priam vyrazila dych svojou krásou. Mala na sebe kvietkovanú sukňu a lososové tielko a aj tou jednoduchosťou mi vedela vyrazich dych. Všimol som si, že aj ten čuďas na ňu zazerá, tak som si ju k sebe pritiahol a teraz sa jeho oči premiestnil na moju ruku, ktorú som mal okolo nej. V mysli som sa víťazoslovne usmial
"Ja viem, len som ťa chcel niekam pozvať, no ako vidím, tak už máš spoločnosť." narážal na mňa.
"Oh, to je môj..."
"Priateľ. Som jej priateľ. Niall Horan, teší ma." dokončil som za ňu a natiahol som k nemu voľnú ruku.
"Tayler Ender, teší ma. Nevedel som, že máš priateľa, Rossalin." potriasol si so mnou ruku a na tvári sa mu objavil úsmev, ktorý vôbec nebol úprimný, no o mojom sa to tiež nedalo povedať. (:D)
"No, vieš, mi sme boli tak trochu pohádaní, no už sme zase spolu." usmiala sa na mňa a ja som nemohol a nahol sa k nej pre malý bozk, do ktorého som sa tiež usmial.
"Tak to vám prajem, aby vám to vydržalo."
"Ďakujem." usmiala sa na neho a ja som sa len tak tak držal, aby som ju na to neupozornil. Niall, ukľudni sa!
"No, ja si pôjdem a ďakujem za ten Piatok. Fakt som si to užil." žmurkol na ňu a čakania na odpoveď odišiel preč. Hneď ako sa dvere zavreli, tak som sa otočil na Rossalin a zamračil som sa.
"Piatok?"
YOU ARE READING
Dream Girls II.
FanfictionPokračovanie Dream Girls •HARRY & KRISTEN• Stali sa rodičmi Chystajú svadbu Bude však všetko v ich vzťahu tak dokonalé? •ROSSALIN & NIALL• Rossalin je späť Niall stále dúfa, že budú zase spolu Na scénu prichádzajú nové tváre, ktoré pomiešajú karty B...