ღ Go away from me ღ

134 8 0
                                    

Hovorí sa, že keď si zložíš ružové okuliare, stane sa z vás silnejšia osoba, no mňa to zlomilo. Myselela som si, že Niall je jeden z mála dokonalých chlapcov, ktorí ešte existujú. Stále si to myslím, ale nikdy, nikdy by som si nemyslela, že by ma mohol nenávidieť. Práve on. On, ktorý mi znášal modré z neba, rozmaznával ma, rozosmieval a hovoril aká úžasná som. Človek, ktorý pre mňa znamená najviac na svete mi podlomil kolená. Dostal ma na samé dno oceána. Myslela som si, že sa už všetko zlé pominulo a naraz príde niečo, čo ma zruinovalo. Prečo sa všetko zlé deje práve mne? Snažím sa byť ku každému milá a myslím, že mi to aj ide. Všetci mi hovoria aká milá a dobrosdrečná som. Že som roztomilá, dokonca, že som krehká a neviem čo, ale pravdou je, že až taká dobrá osoba nie som. Možno sa mi darilo v štúdiu alebo byť poslušnou dcérou, ale nikdy som nebola so sebou spokojná. Vždy som chcela, aby sa moji blízky za mňa nehanbili, aby na mňa boli hrdí. Podarilo sa mi to. Viem, že áno. Ale stačilo jedno slovo a všetko je preč. Všetko sa skončilo a ja nemám dôvod naďalej dúfať v niečo dobré.

Chrbtom ruky som si zotrela slzy a postavila som sa z postele, a vykročila som do kúpelne. Musím zo seba zmyť tú fľašku vodky, čo som na seba vyliala. Kristen mi ju chcela zobrať, ale ja som uhla a vodka skončila na mojom tele.

Vyzliekla som sa a vošla do sprchového kúta. Zapla som vodu a nastavila som si vhodnú teplotu. Keď už voda bola fajn, vošla som pod sprchu a nechala uvoľniť všetky moje svaly a užívala som si pocit stekajúcich kvapiek vody po mojom nahom tele. Umyla som sa a keď som sa poutierala a vysušila si vlasy, obliekla som sa do čiernych šortiek a dlhého červeného trička.

Vrátila som sa do izby a sadla som si pri posteli. S nikým som sa nebavila už niekoľko dní a ja viem, že ich týmto možno trápim, ale naozaj nemám chuť sa s niekym baviť. Neviem koľko to už trvá, či týždn alebo dni, či mesiace, ale viem, že som sa poslednom čase rozprávala len sama so sebou. Akurát som sa zamýšľala nad bolesťou v mojom vnútri. A Zayn odišiel domov. Je jediný, s kým sa dokážem porozprávať. Keby som sa rozprávala s Harrym alebo Kristen, asi by som omdlela. Zaynovi poviem všetko a viem, že mi nič nebude vyčítať. Je proste môj anjel strážny, lenže aj Kristen je. Má svoje vlastné problémy a ja ju nechcem zaťažovať mnou. Navyše je ešte chorá a je tu aj malá Darcy, o ktorú sa musí starať. Aj moja mama tu ostala a ja ani neviem, kedy sa vracia domov. Bojím sa ísť dole medzi nimi, bojím sa ich pohľadov. Nechcem nič viac, len byť sama. Sama od všetkého a od všetkých.

Zaklopanie na dvere ma prinútilo pootočiť hlavu smerom k dverám. O chvíľu sa ozval chrapľavý hlas, či môže vojsť. Súhlasila som a dvere sa otvorili. Stál v nich chalan, ktorý obšťastňuje moju Kristen a robí jej život krásnym. Tohto chalana mám naozaj príšerne rada. Posadil sa ku mne na zem pri posteli a prehodil si cezo mňa ruku. Oprela som si hlavu o jeho hruď.

"Kúpala si sa?" spýtal sa ticho. Prikývla som s hlavou a začala som sa hrať s prameňom vlasov, ktorý mi siahal až po zem. Je mi fuk, že som si ich práve umyla. Nekiedy mi ich dĺžka lezie na nervy, no ostrihať si ich nemienim ani na staré kolená. Vždy boli na mne jedou z najzaujímavenších vecí a ja ich zbožňujem, aj keď niekedy hovorím, že ich neznášam. Tiež by ste to hovorili, keby ste mali 90 cm dlhé vlasy.

"Páchla som po alkohole. Musela som sa osprchovať." povedala som so skrčeným nosom, keď som si spomenula na ten smrad. Harry sa nad tým len ticho zasmial.

"Ďakujem, že si ma vpustila do izby. Mala by sa konečne s nami rozprávať. Už to trvá mesiac aj niečo. " po jeho slovách som sa na neho prekvapene pozrela. Mesiac?

"Mám pocit, že som sa len teraz vrátila z tej nemocnice." povedala som skleslo a zapozerala sa na okno.

"Ešte mi tu ochorieš. Už si ani nepamätám, kedy si naposledy niečo zjedla." znej smutne a preto som sa od neho odtiahla a pozrela som sa mu do tváre. Skrčila som obočie.

"Nemám chuť na jedlo a navyše všetko čo zjem, hneď vyvraciam. Harry, bez neho som zúfalá. Ublížil mi naviac ako mohol, lenže aj ja som mu ublížila. Som z toho unavená, Harry." povzdychla som si a Harry ma zase uväznil vo svojom objatí.

"Zayn sa dnes vrátil. Už tu aj bol, ale spala si. Zobral Alex a išiel s ňou do parku." povedal Harry po chvíli ticha.

"Uvidím ho, keď sa vrátia." šepla som a pritlačila som sa k Harrymu ešte viac.

Z pohľadu Zayna

Išiel som pozrieť ako sa má Rossalin, no spala. Kristen mi povedala, že za ten čas, čo som bol preč, Rossalin vôbec nevyšla z izby. Pokúšala sa jej dohovoriť, aby sa netrápila, ale ona si nedá rady. S Niallom som sa rozprával a ten to neznáša o nič lepšie. Ten debil zase pije, no našťastie teraz prestal. A to len preto, lebo je u neho Grag s rodinou. Pôvodne som chcel ostať v Bradforde len na týždeň, no ostal som tam o niečo dlhšie. Vzal som Alexis do parku. To dievčatko je smutné a za všetko je zodpovdný Niall. Nechce sa o tom baviť a Rossalin obviňuje za všetko, čo sa stalo. Nechápe ho. Ona nič neurobila a on ju odkopol bez štipky ľútosti.

"Pôjdeme aj k hojdačkám, Zayn?" spýtal sa ma jemný hlások krásneho dievčatka v modrých šatách. Čupol som si k nej a dal som jej pusu na čelo.

"Pôjdeme a dáme si aj zmrzlinu." žmurkol som na ňu a ona nadšene zatlieskala a potom sa mi hodila okolo krku. Zbožňujem malé deti a dievčatká sú naozaj roztomilé. Moja malá sestra Safaa je tiež taká rozkošná a Alex je hotová továreň na cukrovú vatu. Odtiahla sa odo mňa a ja som ju chytil za jej roztomilú malú ručičku.

"Tvoja mama mi povedala, že rada kreslíš." povedal som jej s úsmevom na tvári. No, ona mi neodpovedala. Keď sa mi nedostavila odpoveď ani po chvíli, pozrel som sa na ňu. Mračila sa a niekam pozerala. Pozrel som sa tým smerom ako ona a uvidel som ako sa k nám blížia Niall s Denise a malým Theom v kočíku. Alex mi stisla silnejšie ruku.

"Ahoj, Alex. Ako si mi len chýbala." povedal Niall, keď už bol pri nás. Skrčil kolená a roztiahol ruky, blížiac sa k Alexis, no ona sa stiahla za mňa.

"Choď odo mňa preč!" zasyčala naňho a objala môj pás.

Dream Girls II.Where stories live. Discover now