פרק 32

571 44 12
                                    

רוני.

״הדר פה?״ המורה לתנ״ך שאלה.
הבטתי במקומה הריק של הדר ופניתי לאור ״זה כבר יום שלישי שהיא לא מגיעה.. אולי נלך אליה היום אחרי הלימודים?״.

אור שישבה לידי הנהנה ומבט מודאג בפניה.

בשישי בבוקר, שרצינו להתפנק עוד קצת בוילה, הדר התעוררה בבוקר עם עיניים אדומות והודיעה לנו שהיא רוצה לנסוע הביתה. בהתחלה ניסינו לשאול מה קרה אך כשתומר לא ירד לאכול איתנו ארוחת בוקר הבנו שמשהו קרה בין השניים.

״הדר??״ המורה חזרה על שמה בקול ואור אמרה ״לא באה היום״.

המורה הנידה בראשה באכזבה ואני ראיתי את תומר שיש מלפניי מתכווץ במקומו.

לא שאלנו אותו מה קרה כי היה נראה שהנושא רגיש, אבל זה מתחיל להיות קצת מוגזם.

״אמרת לדניאל שידבר עם תומר?״ אור לחשה לי ואני הנהנתי ״הוא בונקר יותר מהדר. לא אומר לו כלום״.

חבל שלא דיברנו על מיליון שקל כי באותו הרגע שמעתי רטט מהכיס.

הוצאתי את הפלאפון ובדקתי מתחת לשולחן מי שלח לי הודעה. ראיתי את שמו של דניאל ולא יכולתי שלא לחייך.

פתחתי את ההודעה וקראתי ״היי יפה אחת.. איך בשיעור? נהנית?״.

הרמתי את ראשי בשעשוע וראיתי את דניאל מביט בי בחיוך.

הנדתי בראשי ואז כתבתי לו ״אם היית בא לשבת לידי הייתי נהנית״.

שוב רטט ״אהה אור יושבת לידך.. גם אם הייתי רוצה היא הייתה רוצחת אותי״.

צחקתי בשקט ועניתי ״אמת״.

ראיתי שדניאל מקליד והודעה חדשה הופיע לה ״מה את עושה הערב?״.

התחלתי להקליד אך שמעתי ״רוני! שאלת בגרות. מהם התפקידים של המאורות בבריאת העולם? תני לי ארבעה״.

הרמתי את ראשי וראיתי את המורה וחצי מהכיתה מביטים בי.

למזלי הרב ישבתי אתמול עם דניאל ועשיתי איתו שיעורי בית כך שאני יודעת את החומר.

״אממ.. להפריד בין יום ולילה, לתת כל מיני סימנים בשמים, לקבוע את לוח השנה ו...״ הבטתי על אור שהייתה מופתעת מזה שאני יודעת ונזכרתי באחרון ״אה! להפיץ את האור בעולם״.

הסתכלתי על דניאל שקרץ לי בעידוד ונשמתי לרווחה.
עכשיו אני משוחררת עד סוף השיעור.

חזרתי לפלאפון ועניתי ״אחרי הלימודים אור ואני קופצות להדר לראות מה איתה, אבל בערב מאוחר אני לא עושה כלום. כאילו אני יכולה להיות איתך אם בא לך:)״.

רטט.

״ברור שבא לי! אז דברי איתי כשתחזרי מהדר״.

״סבבה״ כתבתי והחזרתי את הפלאפון לכיס.

סיפור חדשWhere stories live. Discover now