פרק 19

786 50 16
                                    

אור.

"לא אכפת לי! מתי תבין את זה?" אני אומרת בעצבים ומנתקת את השיחה עם אבא שלי שהתקשר להתנצל על ההברזה המאוד לא נחמדה שלו.

אני זורקת את הפלאפון על הספה, עוצמת את עיניי ונושמת עמוק. הוא פשוט לא שווה את העצבים שלי, אני חייבת להירגע!.

"הכל בסדר?" אני שומעת את קולו הגברי והיפה מאוד של שחר.

"כן" אני אומרת ופוקחת את עיניי באיטיות. שחר עומד בכניסה לבית כרגיל ומשלב ידיים בזמן שמסתכל עליי בדאגה. מאז אותו ערב שאבא שלי הבריז ושחר ישב איתי, הוא התחיל לבדוק שאני בסדר ומראה אכפתיות שלא נראית אופיינית לו במבט ראשון.

אני מרימה את ידיי כדי להראות לו שאני סבבה וקמה מהספה "באמת שהכל בסדר! ואני הולכת להדר, אז לא צריך שתלווה אותי".

הדר רוני ואני יושבות הערב אצל הדר בבית כי היא צריכה לשמור על יהלי ורוני הודיעה כבר שהיא תגיע באיחור, אז אני הולכת בינתיים כדי לארח להדר חברה.

"את יודעת שאני אבוא. זאת העבודה שלי.." שחר אומר ומחכה שאעבור אותו כדי שילך אחריי.

"מה שבא לך" אני זורקת ויוצאת מהבית שהוא אחריי.

אני נכנסת לרכב למושב של הנהג ושחר מכווץ מעט את עיניו ומצחו. אני בטוחה שקשה לו שבחורה על ההגה בזמן שהוא נמצא ברכב. אני מחייכת אליו חיוך זחוח והוא נכנס למושב שלידי באנחה שאני מפרשת כקללה שהוא שומר בבטן.

אני מתחילה לנסוע ושומעת רטט. אני מביטה וצידה ורואה את שחר מכבה שיחה שנכנסה אליו. אחרי כמה דקות נסיעה אני שוב פעם שומעת רטט ומביטה הצידה על שחר "אולי תענה כבר?" אני שואלת.

"אולי תסתכלי על הכביש? את מזגזגת" שחר נוהם ומצביע על הכביש.

אני מביטה מהר על הכביש ורואה שסטיתי קצת מהנתיב שלי מחוסר ריכוז.
מהר אני חוזרת לנתיב הנכון ואומרת "נו.. תענה! הרטט מעצבן אותי".

בזווית העין שלי אני קולטת את שחר מרים את הפלאפון שלו ושומעת את קולו חסר סבלנות "מה?".

אני מחייכת כי אני מבינה שעצם זה שאני נוהגת ולא הוא גרם לו להיות נרגז וחסר סבלנות. בטוח הוא מצטער על הרגע שעלה איתי לרכב.

"לא, אני לא יכול. אני עובד!".

יש בי רצון עז להסתכל עליו לראות עם מי הוא מדבר בכזה חוסר סבלנות אך אני מפחדת ששוב פעם אסטה מהנתיב אז אני שומרת על איפוק ולא מסתכלת.

"תגידי לאימא שאני מצטער. אני אפצה אותה מתישהו".

למזלי הרב אני מגיעה לרמזור אדום וסוף סוף יכולה להסתכל על שחר. הוא יושב דרוך ומביט על הכביש. ממבטו אני קולטת שהוא סובל כי הוא מעביר את ידו על מצחו כאילו כואב לו הראש.

סיפור חדשWhere stories live. Discover now