פרק 31- הלילה אף אחד לא ישן פה

680 43 9
                                    

רוני.

״פופקורן!!!״ אור נכנסה לוילה כשבידה שקית של סופר.

למה לא זכור לי שראיתי אותה ברכב?.

״את מודעת לזה שעברה שעה מאז שהסרט התחיל, כן?״ הדר שאלה אותה בזמן שנשענה על תומר.

״שמחה שדאגתם לי ויצאתם לראות אם אני בחיים״ אור עקצה ואני גיחכתי.

היא התיישבה לידי על הספה ״מה רואים?״.

משכתי בכתפיי ״סרט״.

אם יש משהו שלא התרכזתי בו בשעה האחרונה זה הסרט שראינו.

מתחילת הסרט התכתבתי עם דניאל שישב שני מטר ממני והוא עניין אותי הרבה יותר מהסרט.

ממש רציתי לצאת החוצה לדבר איתו אבל לא רציתי שנעורר את תשומת ליבם של כולם.

מן הסתם הם חושדים שיש בינינו איזה משהו אבל לא רציתי שיתחילו לשאול שאלות וכאלה.

״כמה מידע על סרט אחד״ אור נחרה והדר צחקה ״זה סרט על ארבעה קוסמים כזה שגונבים כסף״.

״האשליה״ תומר אמר מהר כדי שנפסיק לדבר.

הפלאפון שלי רטט אז הרמתי אותו וראיתי הודעה מדניאל: ״נראה לך הם ישימו לב אם נצא מפה?״.
הבטתי בו וראשו שהיה שקוע בפלאפון התרומם והוא הביט בי.

הוא כל כך יפה שזה מוגזם.

משכתי בכתפיי, עונה לו על השאלה ואז ראיתי את ראשו חוזר לפלאפון ומקליד משהו.

כמה שניות לאחר מכן הפלאפון שלי רטט וראיתי שהוא כתב ״נראה לי שלא״.

חייכתי כי ברור שהם ישימו לב אבל היה לי כיף שלא אכפת לו כי הוא רצה להיות איתי.

הרמתי את ראשי אליו וחייכתי.

הוא קרץ לי בצורה מושכת עד מאוד שגרמה לי לרחף קצת. קמתי מהספה בשקט ויצאתי מהוילה.

האוויר היה קריר והצטערתי שלא לקחתי איתי סוודר אבל חצי דקה לאחר מכן דניאל יצא והלב שלי התחמם אוטומטית.

חייכתי אליו והתיישבתי על אחת הספות שהיו ליד הבריכה.
טפחתי על המקום שלידי בעדינות ודניאל התיישב.

הוא הביט בי ולא התיק את מבטו.

בלי לומר מילה הוא לקח את ידי וליטף אותה, העביר בגופי צמרמורת.

״את יפה״ הוא אמר בשקט ואני שהסמקתי עניתי ״אתה מדבר? ראית אותך??״.

דניאל כיווץ את עיניו וגבותיו בחוסר הבנה ואני גיחכתי ״דניאל, אתה האדם הכי יפה שפגשתי״.

דניאל הניד את ראשו באימה ואני צחקתי כי זה היה חמוד שהוא לא יודע עד כמה הוא יפה.

״אז איך אתה? סובל פה?״ שאלתי ודניאל ענה ״ממש לא.. להיות לידך זה הדבר הכי כיף בעולם. גם אם אני לא איתך ממש כיף לי לדעת שאת פה ליד, להסתכל עלייך הולכת, צוחקת עם חברות, מגניבה אליי מבטים...״

סיפור חדשWhere stories live. Discover now