פרק 23

647 46 19
                                    

הדר
עמדתי מול המראה ובחנתי איך אני נראית. עשיתי חצי סיבוב כדי לראות איך השמלה יושבת עליי מאחורה. היא נראתה סבבה אבל הייתה קצת חגיגית מידי..

״תומר״

תומר שהיה בפלאפון הרים את ראשו ״יפה״ וחזר לשחק במה שזה לא היה.

זרקתי עליו את החולצה שלי והוא כבר לא היה בפלאפון

״מה?!?!״ הוא אמר בייאוש.

״אפילו לא הסתכלת!!״ מחיתי.

תומר נאנח ״אנחנו מסתובבים בקניון כבר חמש שעות. אני גבר, משעמם לי וגם ככה זה לא משנה מה אני אגיד על מה שאת מודדת, את תחליטי לבד או שתתייעצי עם אור ורוני. בעצם, למה אני פה בכלל?? למה לא הלכת איתן??״.

״יואוו, איך אתה אוהב להתבכיין... אני הצעתי לך לבוא איתי לקניות. הצעתי!!! אתה יכולת לסרב ולא עשית את זה. וחוץ מזה, אתה עוד מעט מתגייס והולך להיות לך פי אלף קשה יותר בטירונות ובכללי בצבא, אז אני מחשלת אותך קצת״ אמרתי בנחישות בלי נקיפות מצפון.

תומר הגיע אליי קודם וראה שאני מתארגנת ליציאה. הוא שאל אותי לאן אני הולכת וכשעניתי לו שאני הולכת לקניון ואם בא לו להצטרף הוא זרם יופי.

״קיצור, השמלה חגיגית מידי ליומולדת שמונה עשרה?״

תומר שהיה נראה כאילו נפל במלכודת אמר ״תזכירי לי בחיים לא ללכת איתך לקניות, סבבה?״

״תומר!!״ קראתי והסתובבתי כדי שיראה את השמלה.

עכשיו הוא הסתכל. הוא בחן אותי מכף רגל ועד ראש. המבט שלו בזמן שעבר על גופי יכל לשרוף אותי והוא היה יפה בטירוף, אבל הדחקתי את הצמרמורת הקטנה שעברה בי וחייכתי אליו בשאלה.

״יפה״ הוא אמר כשהגיע לפנים שלי.

הפעם האמנתי לו. לא ידעתי אם הוא מדבר עליי או על השמלה אבל לפי איך שהוא הסתכל הוא אהב מה שהוא ראה וזה הספיק לי. אני לוקחת את השמלה.

אחרי ששילמתי על השמלה תומר קנה גלידה כדי להגיד לעצמו שהוא לא בא איתי לחינם.

״אז מה את רוצה לעשות ביומולדת?״ תומר שאל ונגס בגביע.

״לא יודעת״ אמרתי והתכוונתי לזה. עוד שבוע יש לי יום הולדת שמונה עשרה ועוד לא החלטתי איך בא לי לחגוג.

״העיקר שיש שמלה״ תומר גיחך ואני הוצאתי לו לשון.

״את רוצה משהו המוני או מצומצם?״.

אוף, אין לי מושג מה בא לי. כאילו מצד אחד בא לי להיות עם האנשים שאני הכי אוהבת ומצד שני בא לי מסיבה.

״לא יודעת״. מלמלתי בייאוש כי אני יודעת שלא אגיע להחלטה בחיים.

תומר הביא לי כפית מלאה בגלידה. פתחתי את פי כדי שיכניס לי אותה לפה ורגע לפני שהוא הכניס הוא מרח לי את הגלידה על האף.

סיפור חדשWhere stories live. Discover now