רוני.
״אני מצטער״.
הנדתי בראשי ״אני מצטערת. אני מצטערת שאני כל כך קשה״.
״לא, אני אמרתי לך שאתן לך שבועיים ודחקתי בך עכשיו״. דניאל אמר ופניו הראו לי שהוא מתנצל.
״הכל בסדר..״ אמרתי ברוך עם חיוך קטן וראיתי שהוא נרגע מעט.
דלת חדרה של אור נפתחה והדר אור ותומר יצאו מהחדר. ״הזמנו לשניכם המבורגרים״ תומר הכריז בזמן שהתקדם אלינו והתיישב ליד דניאל.
הנהנתי באישור וחשבתי על מה שקרה כאן הרגע. אוף, אני כל כך מבולבלת! למה הבחור מהפינה לא יכול להזדהות כבר כדי שאוכל להגיע להחלטה? אני חייבת להגיע לפינה מחר לראות אם הוא ענה לי.
״אז רוצים שנלך לוילה כולנו?״ תומר שאל בהתרגשות ואני שלא הייתי מחוברת לשיחה לא הבנתי על מה הוא דיבר.
״למה? ומתי?״ שאלתי ולפי המבטים של תומר והבנות הבנתי שהסגרתי את עצמי שלא הקשבתי למה שהם דיברו.
״עוד שבוע וחצי, ליומולדת של הדר" תומר ענה בחיוך.
עוד שבוע וחצי זה היום שאני אמורה להחליט מה לעשות. נחמד אם זה יהיה בוילה ככה ליד בריכה. למרות שאם אגיד לא לדניאל זה יהיה מביך ממש.
״אני צריכה לבדוק שאין לי כלום. אבל אם כולם זורמים אני בעניין״ עניתי כי עם כמה שזה יכול להיות מביך להדרי יש יומולדת ואני רוצה לחגוג לה.
מה שהדר לא יודעת זה שעוד שבוע תומר מארגן לה מסיבת הפתעה ענקית עם מלא אנשים שמכירים אותה.
הדר אמרה לנו שבא לה משהו מצומצם מצד אחד ומשהו המוני מצד שני והיא לא יודעת מה לעשות. אז אם בשלישי תהיה מסיבה גדולה וסוף שבוע נהיה רק אנחנו בוילה זה יכול להיות פיתרון מעולה.
״יאא איזה כיף יהיה!!״ הדר אמרה בהתרגשות וחיוך מפה עד הצפון היה מרוח על פניה.
״את רוצה שיבואו עוד אנשים או שאנחנו זה מספיק לך?״ תומר שאל.
הדר הנידה בראשה ״ככה זה מושלם״.
״יאללה!! אסגור לנו מחר״. תומר אמר וחייך להדר שהייתה בעננים.
״אתה גם בא, כן?״ תומר המשיך ופנה אל דניאל.
הסתכלתי על דניאל כדי לראות מה הוא אומר ונתקלתי בפניו מביטות בי. מהר הסטתי את מבטי ממנו ואז הוא ענה ״אמ.. נראה לי שכן״.
תומר שישב ליד דניאל קפץ עליו בהתרגשות ״אחי!! אני לא אהיה בן יחיד!!!״.
דניאל צחק את הצחוק הגברי שלו וניסה לשחרר את ידיו של תומר ממנו ״אחי, רד ממני לפני שאני מתחרט.. אני לא יודע אם אתה מודע לזה אבל אני לא בעניין של גברים״.
YOU ARE READING
סיפור חדש
Romanceרוני הדר ואור, שלוש חברות טובות הנמצאות בשנה האחרונה שלהן בתיכון. רוני השקטה מוצאת את עצמה מתכתבת עם בחור לא ידוע ומיום ליום סקרנותה לגלות מיהו הבחור גוברת. הדר האנרגטית מתאהבת בכל בחור שזז חוץ מהחבר הכי טוב שלה שבעצם יעשה בשבילה הכל . ואור הקשוחה...