פרק 10

767 44 6
                                    

אור.

"שחר?" אני שואלת אותו כשהוא נכנס הביתה אחרי סיור בחוץ.

הוא סוגר את הדלת של הבית, מרים את ראשו אליי ומחכה שאדבר.

"שומע, קצת לא נעים לי ללכת שיש מאחוריי מאבטח. אני מרגישה מינימום ראש הממשלה ואני לא בכיוון של להיות ראש הממשלה בכלל". אני אומרת והוא נשאר עם אותה הבעת פנים שלא מסגירה שום דבר.
אני מכחכחת בגרוני "חשבתי אולי יש מצב שתוכל ללכת פשוט לידי? ככה זה יראה כמו שני אנשים נורמליים שהולכים יחד ולא כמו ילדה בת שבע עשרה עם מאבטח צמוד".

שחר מהנהן עם פנים חתומות "סבבה. אני אוכל לעשות את זה".

אני מחייכת חיוך קטן "מעולה, תודה".

"אור אומרת תודה? קרה משהו?" הוא אומר בפנים רציניות אך נימה של הקנטה מבצבצת לה. אני מביטה בו בהפתעה והוא קורץ לי.

"לשחר המאבטח יש חוש הומור?" אני מחזירה לו באותה נימה והוא מחייך "לפעמים. שיש לי מצב רוח".

אני מתיישבת על הספה ונאנחת "אתה עוד תהרוס את כל המוניטין שבניתי עליך".

שחר משלב את ידיו, נשען על הקיר ומביט בי בשעשוע "ומה הוא בדיוק?".

"אתה מוכן לזה?".

שחר מהנהן ומביט בי עם עיניו היפות.

אני מכחכחת בגרוני ומתחילה "שחר הגבר, לחם ביחידה סודית בצבא, הרג לא מעט אנשים במו ידיו עד רמה כזאת שהביאו לו את הכינוי "החונק".
שום דבר לא יכול לשבור אותו כי הוא קשוח בטירוף וראה דברים נוראים שאף אחד לא ראה בחיים, והרגשות שלו נמצאים עמוק עמוק בפנים כי הוא לא נותן להם לשחק בו ולהשתלט עליו".

אני מסיימת את התיאוריה שלי ומסתכלת על שחר. כמו קודם לכן הוא ממשיך להביט בי בשעשוע ולא מוציא מילה מהפה.

"אתה חייב להגיב על זה. כי אם לא, מבחינתי כל מה שאמרתי נכון".

"אהבתי את הקטע עם החונק" הוא אומר עם חיוך קטן בזוית פיו ומביט בי.

חבל שהוא מדבר כל כך קצת, כי יש לו קול פשוט אלוהי.
אחד הדברים שאני הכי אוהבת בגבר זה את הקול שלו.

אני לא יכולה לסבול אם יש לגבר קול גבוה מדי או סתם קול מעצבן.

אבל אם יש לו קול יפה, אני נמסה במקום וזאת אחת החולשות שלי. למשל לשחר יש את אחד הקולות היפים ששמעתי. מעניין אם הוא יודע לשיר..

אני מחייכת אך מנידה בראשי "זה לא מספיק".

"לא צדקת בכלום" הוא אומר ואני צוחקת "אז קדימה! תדבר". אין לו מושג שמעבר לאופי הנסתר שלו שאני רוצה לחשוף, בא לי גם לשמוע אותו מדבר. גם בג'יבריש זה סבבה.

שחר מתנתק מהקיר, מתקרב לסלון ומתיישב לידי בספה "אז הייתי בצבא בחטיבת כפיר. לא באיזו יחידה נסתרת או מובחרת ומצטער לבאס אותך אבל לא הרגתי אפילו אדם אחד. ברוך ה'. מספיק?".

סיפור חדשWhere stories live. Discover now