פרק 13

707 46 10
                                    

הדר.

"הדהי? את יקולה לקנות לי אקטיק?" יהלי שאלה אותי עם הקול החמוד שלה שחסר בו כמה אותיות ברגע שהגעתי לגן כדי לאסוף אותה.

הנדתי בראשי והושטתי את ידי אליה "יש בבית. נגיע הביתה ואביא לך. טוב?".

יהלי עשתה פרצוף, אך כשקלטה שאני לא הולכת לקנות לה היא נאנחה ותפסה בידי "אוף.. טוב".

יצאנו מהגן, ויהלי שקלטה את תומר מחכה בחוץ רצה אליו וחיבקה אותו "תומההה".

כל פעם שאני צריכה לקחת את יהלי מהגן תומר מצטרף אליי כי הוא מת עליה והיא עליו ולי יש ליווי. Win win situation.

תומר צחק, התכופף וחיבק אותה בחזרה "יהלי, יחיים בלב שאת!!".

נאנחתי ופניתי לתומר "תביא לי קצת מהחומר הזה שגורם לילדים לעוף עליך, טוב?"

תומר חייך וקם תוך כדי שמרים את יהלי שמושכת בשיערו הקצר "קוראים לזה אהבה".

"לא!! אני אוהבת אותה ואומרת לה את זה כל היום.. זה משהו אחר" מחיתי בייאוש.

לא משנה כמה אני מפנקת אותה היא לא אוהבת אותי כמו שהיא אוהבת את תומר. לא שזה הכי מפריע לי, כי אני אוהבת שהיא ככה עם תומר, אבל הייתי רוצה שלפחות תראה בכאילו שהיא אוהבת אותי כמעט כמוהו. אין, כשהיא עם תומר היא לא שמה עליי ברמה שאפילו חיוך, מבט, התייחסות קטנה אני לא מקבלת.

תומר הביט בי ומבטו הפך לרציני יותר "אל תדאגי, היא אוהבת אותך. תמיד כשאת לא שמה לב היא מדברת עלייך. נשבע לך".

גיחכתי "כן בטח. אבל לא אכפת לי.. אני אוהבת את זה שהיא אוהבת אותך".

תומר נעצר וחייך אליי חיוך קטן ויפה בזמן שיהלי עדיין בידיו "יופי".

המשכנו ללכת ועשר דקות לאחר מכן בזמן שתומר עשה שטויות עם יהלי הפלאפון שלו צלצל.

הוא לא ענה ולא הוציא אותו מהכיס כי יהלי הייתה עדיין בידיו, אז הושטתי את ידיי אליה כדי לשחרר את תומר ואמרתי "תביא לי אותה".

יהלי עברה אליי בחוסר רצון ותומר ענה לשיחה "היי אחי, מה הולך?".

התקדמנו כמה דקות בשקט עד שתומר סיים את השיחה ב"טוב אחי, נבוא" והכניס את הפלאפון חזרה לכיס.

הסתכלתי עליו בשאלה והוא הושיט את ידיו חזרה ליהלי שעברה אליו בשמחה רבה. "יוצאים היום לסרט. את באה אתנו" הוא אמר והקפיץ את יהלי המאושרת.

כיווצתי את מצחי "איזה סרט ועם מי?".

"עם החברה, ואיזה סרט אימה חדש שיצא".

"חה.. אין מצב אני הולכת לראות סרט אימה!" הודעתי כי אני שונאת אימה ממש אך תומר ביטל את דבריי "משהו בקטנה.. לא אמור להיות כזה מפחיד".

סיפור חדשWhere stories live. Discover now