Zbytek dnes probíhal docela klidně, sešli se tu všichni kluci a řešily se věci ohledy tour.Ja se rozhodla jít domů a přijít za nimi až večer. Přece jen, jsem u nich víc než doma. Dominik chtěl jít semnou, ale Jakub ho nepustil, prý ještě nechce být strejda.
Doma jsem uklidila, udělala si oběd který se skládal s hranolek a číny, a potom si šla na chvíli lehnout.
.
Probudí mě zvuk brnícího telefonu. Jak jinak než Jakub. Neplánovala jsem usnout,a už je půl sedmé večer.
"No kde trčíš?" Vyhrkne na mě hned co hovor příjmu.
"Aaa co je?" Řeknu rozespale.
"Okamžitě přijdi, děláme party u bazénu!"
"Alkoholici." Řeknu, na nic jiného nemám sílu odpovídat.
"Ať tu do hodiny jsi ,nebo si pro tebe dojdu."
"Nojo." Povzdechnu si a típnu hovor.
.
Dominik
Párty se pomalu ale jistě rozjíždí. S klukama hrajeme beerpong. Tedy přesněji jen já, Koky, Tokáč a Jickson.
Kuba, Robin, Kamil, Konev, Hasan a další lidi které ani neznám jsou v bazénu.
Po chvíli mě vytrhne ze hry přicházející silueta na terase.
O můj bože...
Na sobě má krátké černé kraťasy, bílé tílko s hlubokým výstřihem a bílé airforce. V ruce drží flašku Jacka a pomalu se k nám přibližuje zatímco mi celou dobu kouká do očí, a já ty svoje od ní nemohu odtrhnout.
"Ahoj." Pozdraví nás všechny a tím upoutá pozornost i ostatních kluků. Nelíbí se mi jak na ní zírají...ale musím se ovládat.
Než s ní vůbec stihnu prohodit slovo objeví se u ní Jakub a táhne jí hned k alkoholu kde si přiťuknou. Raději nad tím zakroutím hlavou a věnuji se hře.
"Jsi strašně průhlednej Playboyi." Drkne do mě loktem Koky a nezapomene se zasmát.
"Jako proč?" Nadzvednu obočí.
"Proč asi vole, čumíš na ni jak na zbožnej obrázek." Zasměje se znovu ale to už se k němu přidají i ostatní.
"No ty máš co říkat." Snažím se tuhle situaci nějak uhrát i když vím že to nemá cenu. Jsem z ní hotovej..
"To neříkám, je to kus, za hřích by stála." Zamyslí se Koky ale to už nevydržím. Jen do něj drknu ramenem a odcházím si sednout k bazénu. Za ostatními.
Veronika s Jakubem postávají bokem , občas to nevydržím a podívám se jejich směrem. No dobře, čumím tam skoro pořád ale to je vedlejší. Musím se klidnit!
Stoupnu si a chci se jít napít ale někdo je rychlejší. Ani ne do sekundy skončím v bazéně a hned po tom se vynořím spatřím vytleméného Konexe.
"Ty mrdko slovenská!" Řeknu se smíchem a vylezu z bazénu.
"Čo ty degeš." Směje se dál ale tohle mu nedaruju. Rozeběhnu se po něm a spolu s ním skončím znovu v bazénu.
"A máš to!" Řeknu a to rozesměje všechny.
K bazénu po chvíli dojde i Veronika a sedne si na okraj. Doplavu k ní a beze slov si pár vteřin koukáme do očí.
"Co?" Řekne po chvíli se smíchem.
"Nic jen..moc ti to sluší." Odpovím trochu stydlivě. Nestává se mi že bych byl z nějaké holky tak odvařenej.
"Kdybys nepovídal." Protočí očima což mě donutí se usmát.
"Pojď taky do vody." Pobídnu jí.
"Za chvíli."
"Nojo, slečna nemá plavky." Provokativně si jí vysmívám. Ona ale stoupne, a sundá ze sebe veškeré oblečení včetně bot. Mýlil jsem se, plavky má. Asi teď nějakou dobu z toho bazénu nevylezu..
Pomalu vleze do vody a začne plavat. Jsem jako smyslů zbavenej, stojím jako přikovanej a nejsem schopnej pohybu.
"Kohoutí zápasy!!!" Zařve Jakub a s rozeběhem skočí do bazénu. Doplave až k Veronice a než stihne zareagovat, Jakub ji má na ramenou.
Souhlasím s tím a na ramena si vezmu Hasana, Robin je s Konexem, Jickson s nějakou buchtou, Kamil je s Robinem a ostatní stojí na břehu a fandí jednotlivým dvojicím.
První se do sebe pustí Veronika s Jakubem a Kamil s Robinem. Ani ne do desíti vteřin Veronika spadne do vody a všichni se rozesmějí.
"Blbečku to mě nemůžeš držet pořádně!" Křičí Veronika se smíchem na Jakuba.
"Ale prosimtě." Otočí se na ni Jakub a potopí ji znovu pod vodu.
Já s Hasanem postupně všechny poshazujeme a poté se vydáváme všichni na panáka.
.
Jsem se rozepsala co? 😂❤️ Doufám že se líbí, i love you guys ❤️