Drží mě oběma rukama za tváře, upřeně ale zároveň zkoumavě prohlíží můj obličej se slovy "Brzy se uvidíme Babe, musím pryč." Dořekne skoro šeptem a sjede palcem po mém spodním rtu.
"O čem to mluvíš Dominiku? Kam pryč? Jsem těhotná! Nemůžeš mě tu jen tak nechat!" Odstrčím ho od sebe ale on se hlasitě rozesměje.
"Ach ty hloupá, snad sis nemyslela že moje srdce tluče pro takovou chudinku jako jsi ty, odjíždím za svojí novou přítelkyní, Sandra, určitě vás někdy seznámím." Pošle mi vzdušný polibek a vzdaluje se ode mne dlouhou ulicí nočních Pardubic.
Píp píp píp
"Do hajzlu! Co to bylo?!" Výletím z postele spocená a zadýchaná.
"Těhotná? Sandra? Co to jako mělo znamenat?" Zašeptám si a vduchu si přehrávám celý sen.
Jdu se napít vody a hned po tom co do sebe naházím pár sušenek, odcházím na balkón s mojí nejlepší kamarádkou, a tou je krabička cigaret. Jednu si zapálím a držím se za hlavu.
Za prvé ani nevím jak jsem se dostala domů, poslední co si pamatuji je to, že jsme šli ke klukům domů, a Jakub nám ukazoval svoje trenky se Spongebobem, pak už nic.
A ještě ke všemu? Jsem měla asi ten nejdivnější sen na planetě.
.
Odpoledne
Přišel za mnou Jakub a donesl láhev Bohemky. Na kalení dnes vážně nemám náladu, ale šáňo si dám, to ne že ne.
"Kubo já mám dilema." Povzdechnu si a složím ruce do dlaní mezitím co sedíme u stolu v mé prostorné kuchyňi.
"Z čeho prosimtě? Ty máš ráda ho, a on tebe, co je za problém?" Nechápavě na mě kouká. Promnu si oblicej a koukám do blba.
"Víš.. já nevím, nikdy jsme se neměli rádi a teď se nám oboum otočil život o několik stupňů, nemyslím si že by to mohlo klapat."
"Ale jdi ty hloupá." Zasměje se a mě zamrazí..
Flashback
"Ach ty hloupá, snad sis nemyslela že moje srdce tluče pro takovou chudinku jako jsi ty, odjíždím za svojí novou přítelkyní, Sandra, určitě vás někdy seznámím." Pošle mi vzdušný polibek a vzdaluje se ode mne dlouhou ulicí nočních Pardubic.
Konec flashbacku.
"Tohle už nikdy neříkej!" Napomenu ho a schytám jedem z jeho dalších nechápavých pohledů. Proč těm chlapům vše musíme vysvětlovat a proč musí všechno vědět?
"Něco se mi zdálo.."
"Ježíš to zas bude." Obrátí očima.
"Jakube nedělej si ze mě srandu." Udělám nešťastný pohled.
"To víš že jo prdelko, povídej přeháněj, pak spolu půjdeme nakupovat muck." Utahuje si ze mě a pěkně mi to leze na mozek. Zmetek.
"Nesnáším nakupování, a jestli si z mé maličkosti hodláš dělat srandu tak.."
"Tak co, zbiješ mě?" Zachechtá se. Mám ho plný zuby.
Bouchnu Jakuba pěstí do ramene a v zápětí se společně zasmějeme.
.
"Tyvole..to mi chceš jako říct že se ti zdálo o Nikovi a o tom jak s ním jsi těhotná?" Šlebí se Jakub jako blbý když sedíme na balkoně, pokuřujeme a já mu vyprávím svůj rádoby sen.
"No fakt, nekecám, plus v něm byla holka za kterou utekl, Sandra myslím." Řeknu a do pusy si vložím sušenku.
"Sandra?" Ujišťuje se Jakub.
Jen přikývnu.
"Sandra je jeho bývalá holka, jediná do které byl za tu dobu co ho znám zaláskovanej." Řekne tiše Jakub a mě jako na zavolanou zaskočí ta posraně suchá sušenka!!
"Ja-kk ja-ko býv-val-lá?" Divím se v záchvatu dušení.
"Si natuplá? Prostě bejvalka." Pokrčí rameny Jakub.
"Tyvole to je mi jasný, o jeho vztazích moc nevím, nebavili jsme se, myslím spíš jak moc byl do ní zamilovanej?" Řeknu s nepatrným strachem v hlase.
"Moc." Řekne Jakub na plnou hubu, a veškerá moje dobrá nálada v mžiku utekla někam do Vatikánu...no to mě poser na holý záda.
Berušky moje nejmilovanější! Děkuju za neskutečnou podporu 😍😍❤️🙏 za všechny reads i hvězdičky, a hlavně komentáře, ty mi dělají největší radost! 😍I love youu😍🙏