7. "A-ahoj."

2.6K 68 3
                                    

.

Večer

Stojím před zrdcadlem a prohlížím si svůj odraz.

Na sobě mám supreme mikinu, černé kalhoty a červeno-bílé Jordany.

Na sobě mám supreme mikinu, černé kalhoty a červeno-bílé Jordany

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pořád přemýšlím jestli na tu oslavu jít. Bojím se že bude zvláštní Dominika vidět po včerejšku, vlastně dnešku.

Měla jsem tam být v devět, už bude ale půl desáté ale já pořád váhám, nevím jestli je to dobrý nápad se tam vůbec ukazovat.

Z mého přemýšlení mě vytrhl příchozí zvuk hovoru. Kdo jiný než Jakub.

"Ano?" Zvednu to a jen očekávám kdy mě zjebe za to, jaktože tam ještě nejsem.

"Můžeš mi vysvětlit kde jsi?!" Zařve do telefonu Jakub, v pozadí slyším hlasitou hudbu a řev lidí.

"Doma, kde bych byla." Odpovím.

"Ať tu jsi nejpozději do desíti, jinak si pro tebe osobně dojdu." Řekne Jakub vážně ale v zápětí se zasměje stejně jako já.

"Fajn fajn tak hned nejanči, za chvíli tam jsem." Protočím očima a típnu hovor.

Přes mikinu si hodím černou supreme ledvinku do které nahážu to nejnutnější a jdj čekat před dům, do pěti minut tu je taxi a já mu nadiktuji adresu.

.

Proč mají všichni zak luxusní domy? Já zapoměla, páni rappeři.

Rozhodnu se raději dnes už nad ničím nepřemýšlet a vydám se vstříc párty.

Je tu plno lidí, hlavně plno holek, co jiného se taky dalo čekat co? nepřemýšlej a jdi se bavit! Řvalo na mě mé podvědomí a já se rozhodla najít někoho z kluků.

"Čaukooo!" Zařve někdo za mnou a já se otočím, přede mnou stojí úplně napitý Robin který v ruce svírá láhev becherovky.

"Ahoj." Zasměju se a převezmu si od něj nabízenou láhev. Dám si tři loky a pořádně sebou zaklepu, nejsem takovej alkoholik jako oni.

"Jo, všechno nejlepší." Vzpomenu si a rychle si z ledvinky vytáhnu krabičku, která je nejspíš na hodinky nebo řetízek. Ale pro Robina tam mám něco mnohem lepšího.

Rozbalí krabičku a překvapeně se na mě podívá.

"To jsi balila ty?" Ukáže na dva velké jointy které jsou v krabičce.

"Tak samozřejmě." Zasměju se.

"Pičo hoši pojďte se kurva podíbat jak se balí weed!" Zařve na celý dům ale přes hslsitou hudbu ho stejně nikdo nevnímá, jen se zasměju a nechám se od něj obejmout. Poté se spolu ještě nalijeme a někam mi zmizí.

Zkontroluji telefon kde mám opět zprávu od Jakuba. Chci mu odepsat ale někdo mi ze zadu zakryl oči.

"Tady jsi, všude tě hledám." Řekne a já se usměji. Vždycky mě musí něčím vylekat.

"To nemáš nic jinýho na práci?" Otočím se k němu čelem.

"Vlastně ne, jdem se napít?" Optá se Jakub s psím pohledem.

"Že se ptáš." Neváhám a chytnu ho za ruku. Vede mě nejspíš do kuchyně, z lednice vytáhne Vodku a pomerančový džus.

"Tak na ten váš mír." Řekne a já na něj hodím nechápavý pohled, proto se rozhodne pokračovat.

"Nik mi řekl o zakopané válečné sekeře." Vysvětlí a já kývnu v náznaku toho že už rozumím.

"Vážně si chceš připíjet zrovna na tohle?" Optám se znuděně.

"Fajn, tak co jinýho navrhuješ?" Opře se o linku a vyčkává.

"Co třeba na nás?"

"Podle toho jak to myslíš." Udělá ten svůj přiblblý ušklebek.

"Ber to jak chceš." Usměji se a loknu si vodky kterou hnee zapiju džusem.

"Alkoholičko." Zahlásí Jakub se smíchem.

"Drž hubu, pojď tancovat." Chci odejít zpět do obýváku ale narážím do něčí hrudi. Tomu říkám štěstí fakt.

"Já.. promiň." Zvednu k dotyčnému pohled. Kouká na mě Dominik a mě zamrazí, doufala jsem že se mi podaří se mu vyhýbat, ale mýlila jsem se.

"Ahoj." Řekne a upřímně se usměje.

"A-ahoj." Řeknu rozpačitě a rychle ho obejdu. Víc trapná jsem být nemohla. Opět jsi se předvedla Veroniko!











❤️

Zastav a miluj. (FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat