Dominik
Probudím se s ostrou bolestí hlavy, je to horší jak kocovina, podívám se vedle sebe, kde spokojeně spí Veronika. Její tvář je bledá, pár vlasů jí spadá do obličeje a pravidelně oddechuje.
Rozhodnu se vstát a mé kroky míří do koupelny. Upřímně? Očekával jsem že můj obličej na tom bude značně hůř, ale není to tak hrozné, jen podlitina pod okem a natržené obočí, bývalo to mnohem horší.
Zalezu do sprchy a pustím na sebe horkou vodu , rukama se opřu o kachličky a nechám na sebe dopadat horké kapky vody.
"Dovolíš?" Ozve se za mnou a já leknutím nadskočím. Hned co se otočím, spatřím Veroniku, která jakoby nic stojí naproti mě, doslova stuhnu, kouká se mi do očí a já mám opravdu co dělat abych svůj zrak nepřemístil na jiné partie těla..
Nic neříkáme, jen si hledíme do očí. Veronika si po chvíli vezme sprchový gel a pomalu ho začne roztírat po svém dekoltu, a vlastně po celém těle. Na sucho polknu a jsem jako zhypnotizovaný. Přiblíží se ke mě a podá mi gel se slovy. "Umyješ mi záda?" Z jejího hlasu cítím provokaci, ale ani na vteřinu nezaváhám a pomalu začnu s umýváním jejích zad.
Pomalu sjíždím od lopatek směrem dolů k bokům, a své rty přiložím na její krk, potichu vzdechne a já její boky pevně zmáčknu, z jejích úst výjde pár dalších hlasitých stenů, a já nad sebou ztrácím kontrolu, stejně jako vždy.
Své ruce premístím na její podbrišek, a poté přejdu pomalu nahoru k jejímu poprsí , přičemž neustále líbám její krk. Otočí se a opět se mi zahledí do očí , na nic nečekám a přisaju se jí na rty, okamžitě začne spolupracovat a osahávat mé nahé tělo. Není čas, ztrácet čas.. opět ji otočím, opře se rukama o stěny sprchového koutu a mírně se předkloní, silně zmáčknu její zadek a užívám si tu moc, kterou v tuto chvíli mám. Uchopím ji za boky a proniknu do ní, hlasitě zavzdychá a já se vítězně usměju, pomalu zrychluji a zanedlouho se celou místností ozývají naše steny, silně přirážím a Veroniku chytnu za vlasy čímž ji donutím zaklonit hlavu. Netrvá to dlouho a po chvíli vydechneme poslední úžasný vzdech z naší společné, ranní, dokonalé aktivity. Je mi líto že to netrvalo déle, přece jen, dlouho jsem to neměl, ale to se hodí do normálu..
"Jsi v pořádku?" Vezmu její obličej do dlaní když se ke mě otočí čelem.
"Jo.. skvělý." Vydechne s úsměvem.
"A jak ti je? Nevím co ti to dal za svinstvo."
"Je mi dobře, jen mě bolí žaludek.. co tvoje oko?.." optá se a opatrně přejede přes ránu na mém oku.
"V pohodě." Usměju se a své čelo opřu o to její.
"Nevadí ti, že se to stalo?.." optám se opatrně.
"Proč si myslíš že jsem za tebou do té sprchy vůbec šla?" Zachechtá se.
"Jsi vypočítává." Nakrčím obočí a následně se oba zasmějeme.
Trošku dirty část, snad se líbí ❤️ ily guys ❤️