9. "Co tu děláš?"

2.6K 64 3
                                    

Zůstala jsem zírat jako opatřená. Dívala jsem se na mi jako ma ducha a nebyla schopna ani slova , ani pohybu.

Stálá přímo přede mnou a já ze sebe nezvládla vydat ani hlásku.

"Co tu děláš?" Odvážila jsem se nakonec a založila si ruce na prsou.

"Bavím se nevidíš?" Zasmála se tím nejhorším způsobem, přesně tak jako to uměla vždycky. Další moje spolužačka, děvka, holka která mi přebrala kluka se kterým jsem byla skoro tři roky, a taky holka která dlouhou dobu chodila s Dominikem. Už jsem řekla jak krásné mám vztahy s bývalými spolužáky? Kdysi to byla moje nejlepší kámoška, vše se ale změnilo po tom co nás od sebe s Filipem dostala, což byl celou dobu její záměr.

"Kdo tě pozval?" Přeměřila jsem si jí pohledem. Věděla jsme že Dominik to stoprocentně nebyl, po tom jaké peklo mu ze života ta malá mrcha udělala.

"Do toho ti nic není kočičko." Poslala mi vzdušnou pusu a já se rozhodla začít jednat.

Běžela jsem zpátky na terasu najít Dominika, díky mému štěstí že tu ještě je.

"Ty jsi pozval Terezu?!" Vyjeknu na Dominika. Ten se rychle zvedne a kouká na mě vylekaným pohledem.

"Ona je tady?" Řekne rozpačitě.

"Ano, je tady, teď jsme spolu mluvili, pokud se tomu tak dá říkat." Objasnila jsem situaci.

"Pojď, jdem ji najít." Řekne rozhodně Dominik a za ruku mě táhne dovnitř. Cestou potkáme Jakuba který se k nám přidá.

Tereza je díky našemu očekávání stále tu, stojí u schodů s nějakým klukem, a očividně se ho snaží svést, tak jako vždycky každého. Nepopsatelná mrcha...

"Co tu chceš?" Vyhrkne na ni okamžitě Dominik a já se neubráním smíchu.

"Niku, lásko , tak moc si mi chyběl." Řekne tím nechutně falešným hlasem a snaží se ho obejmout, on ji ale okamžitě odžduchne , to už nevydrží ani Jakub a propadne v obrovský smích stejně jako já.

"Co je to za ropuchu?" Optá se mě se smíchem Jakub a já nemůžu popadnout dech, Jakubův smích je mnohem víc vtipný než tato situace.

"Vypadni odtud Terezo!" Zvýší na ní Nik hlas ale ona se mu dále vysmívá do tváře.

"Snad teď nechodíš s tou malou chudinkou?" Ukáže na mě.

"I kdyby je ti po tom úplný hovno, tak si seber svoje komplexy a ty vysoký podpatky s ještě vyšším egem, a vypadni." Řekne Nik ,na kterém je už dost poznat že je vážně vytočený. Tereza nás jen všechny sjede pohledem a odkráčí pryč.

"Jsem tu jak vyhazovač, dnes už druhej člověk kterýho jsem odtud vyprovodil." Zachechtá se Nik a všichni se napijeme piva. Je čas to rozjet!

Všichni tři běžíme do obýváku a začneme tancovat, v reprácích hrajou tracky od kluků a je tu parádní atmosféra, všichni se baví a je to fajn. Je mi s nimi fajn, a konečně nemusím říkat s výjimkou Dominika. Doufám že teď už to bude lepší.











Trošku kratší, ale snad vám to nevadí. Ily guys. ❤️ Mimochodem udělám si tu menší reklamu, kdo by měl zájem mi dát followek na ig. 😇❤️

@_.raszkova98._

Zastav a miluj. (FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat