20. "Jsi v pohodě?"

2.3K 67 8
                                    

Pomalu od sebe odlepím oči a pohled mi ihned spadne na potetovanou ruku obmotanou kolem mého pasu. Jakub.

Opatrně jeho ruku sundám a jdu si pro své věci do sušičky. Obléknu se a Jakubovo tričko hodím do špinavého prádla. Sejdu schody dolů a vidím Dominika jak sedí na gauči a kouká na televizi. Chtěla jsem odtud vypadnout, nechtěla jsem se s ním vybavovat. Potichu jsem za ním procházím a vážně se snažím byt nenápadná, ale moc se mi to nedařilo.

"Jaká byla noc s Jakubkem?" Optá se provokativně a já nasupeně zasyčím.

"Mnohem lepší než s tebou." Odfrknu a chci odejít. Ale opět mě zarazí.

"Kdy chceš jít s tím otcem?" Optá se mě a já si vzpomenu na včerejší SMSku na kterou jsem mimochodem pořád neodpověděla.

"Nevím, až budu chtít tak půjdu." Mrknu na něj a odcházím z domu. Pěšky se mi nechtělo, tak jsem si zavolala taxi a jela domů.

.

Už vysprchovaná, čistá, nově namalovaná a převlečená jsem se rozhodla odpovědět svému otci, o kterém nemám ani páru.

Promiňte, omlouvám se, včera jsem měla nabitý program, a vaše pozvání přijímám. 

Napíšu a ani ne do minuty mi přijde odpověď.

To jsem moc rád, Veroniko. Co třeba ve čtyři v restauraci u Bílého Koníčka? :))

Proč mám kurva pocit že mě zve na rande nějaký pedofil? Koukala jsem na hodiny , jsou tři. To by se dalo stihnout.

To by šlo. Tak ve 4 tam, nashledanou.

Ahoj, Veroniko. :))

Agrhhhhhhh.....i když neochotně jsem zvedla telefon a vytočila Dominikovo číslo.

"Co je?" Řekne do telefonu zadýcháně.

"To někoho šukáš nebo co?" Zamračím se.

"Ne, ten kokot Jakub mě donutil tancovat s ním Just Dance." Řekne a já propuknu ve velký smích.

"No to je jedno, půjdeš semnou za tím otcem?" Optám se a v duchu doufám že mě v tom nenechá.

"Jo , kdy a kam?"  Ufffff.

"Ve čtyři u Bílého Koníčka." Řeknu a nervózně si koušu nehty.

"Okay budu tam, čus." Řekl a položil to.

Citta je opět příjemnej jako trn v prdeli, to bude fakt skvělý.

Rozhodnu se to raději neřešit a jdu se obléknout.

Rozhodnu se to raději neřešit a jdu se obléknout

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Sbalím si ty nejnutnější věci a vycházím z domu. Nasednu do auta a vyjíždím směr moje poprava, nebo se tak alespoň cítím.

.

Zastav a miluj. (FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat