4."Dobrou noc."

2.7K 77 5
                                    

Kluci začali hrát a já je se zájmem pozorovala, nikdy jsem na koncertu nebyla, a už vůbec ne na koncertě někoho koho absolutně nesnáším. Tím myslím samozřejmě Dominika, věděla jsem že dělá hudbu, ale ne, že je až tak známý a všechny ty holky co tu jsou z nich tečou.

Nevěděla jsem názvy písniček takže vám nemůžu říct co právě hráli, ale líbilo se mi to, pořád jsem sledovala Kubu jak si to užívá, seděla jsem u baru a z dálky poslouchala zvuky které vycházely z reproduktorů. Když jsem si ale všimla Dominikova pohledu který se upíral na mě , úsměv mě přešel. Měla jsem z něho divný pocit, věděla jsem že něco chystá a byla jsem si fakt nejistá.

Raději jsem se otočila k barmanovi a objednala si dalšího panáka, rychle jsem ho do sebe kopla a poprosila o další. Plánovala jsem se dnes fakt opít, fakt hodně, do sraček.

Kluci zahráli ještě pár písniček a já už začala být trošku podnapilá, na stagi teď byl jen Hasan a Robin Zoot. Zvedla jsem se ze židle a chtěla jsem jít najít nějaký záchod, asi se počůrám.

"Ty už jdeš?" Promluví na mě ten egoistický hlas. Rozhodla jsem se ho raději ignorovat a šla dál.

"Hledáš něco?" Optá se znovu.

"Pal už do piče." Zašeptám si pod nos, což nemohl slyšet.

"To se mi teď jako budeš vyhýbat?" Řekne překvapeně.

"Jo, přesně tak, a teď mě nech být." Řeknu a založím si ruce na prsou.

"To nevydržíš." Řekne a zasměje se mezitím co si dá ruce do kapes.

"Vsadíme se? Kubovi vzkaž že děkuju za pozvání." Otočím se na patě a chci odejít.

"Co mi má vzkázat?" Slyším za sebou Jakubův hlas.

"Odcházím." Řeknu směrem ke Kubovi.

"Kam by jsi chodila?" Řekne sklesle a přestoupí ke mě.

"Jen ji nech jít, nikdo ji tu nepotřebuje." Řekne nahlas Dominik a ztratí se někde v davu.

"Ale já ano.." zašeptá Kuba a mě to vykouzlí úsměv na tváři, je pravým opakem Dominika, a to se mi líbí.

"Víš..nechci tu být, cítím se tu špatně, neznám vaši hudbu, nehodím se sem, a Dominik si nedá pokoj.. už mě to unavuje, nemohl by jsi mu říct ať mě přestane řešit a všímat si mě?"

"Slibuju že s nim promluvím, a když to nezabere natáhnu mu, jen mi slib že tu zůstaneš." Usměje se a chytne mě za ruce. Jen souhlasně přikývnu a úsměv mu oplatím.

"Děkuju." Řekne a políbí mě na líčko. Začervenám se.

"Najdu si tě potom." Řekne s upřímností v očích a odchází zpět do backstage. Tak a teď najít ten záchod...

.

Kluci už dohráli a všichni přišli k baru kde jsem seděla a popíjela už asi čtvrtý drink, nudila jsem se, neměla jsem tady nikoho, až na Kubu který byl celou dobu na stagi, je to vůbec možné si někoho za dva necelé dny tak moc oblíbit? Asi ano.

"Ahoj princezno." Pozdraví mě Kuba a sedne si na místo vedle mě, na sobě má bandanu , a roztrhané džíny ze kterých mu vylézá guma od supreme boxerek, a tričko má kolem krku. Pohled na potetovaná těla se mi vzdy líbil. Je to hrozně sexy.

Všichni byli potetovaní, a fakt se mi to líbilo, i to Dominikovo, co si budem.

Vedle mě na druhé židli sedí Konex, přijde mi hrozně fajn, je takovej roztomilej. Jen si vyměníme úsměvy a já se opět otočím na Kubu který mě zkoumá pohledem.

"Něco špatně?" Optám se ho a napiju se z drinku.

"Právě naopak, všechno dokonalý." Zazubí se na mě čímž odhalí své grillz. Nevím proč ale vůbec se mi to nelíbí, ano vypadá to draze a taky že je, ale přijde mi to strašně ujetý.

"Co je na zbytek noci v plánu?" Optá se Koky.

"Zvu vás ke mě!" Ohlásí Jickson a všichni hlasitě zajásají. Jen se pousměji a dopiju své pití stejně jako kluci, všichni se sebereme a odcházíme ven z klubu.

"Tak se mějte, bylo to úžasný." Usměji se a čekám na rozloučení. Všichni na mě vrhnou tázavé pohledy a já se nechápavě zatvářím.

"Když jsem říkal že zvu všechny tak jsem myslel všechny." Řekne Jickson a zašklebí se.

"Půjdu domů, nechci se dál cítit jako páté kolo u vozu." Řeknu hlavně směrem k Dominikovi a otočím se na patě.

"Dobrou noc." Ještě zahlásím a odcházím domů. Hlasitě si oddychnu když zajdu za roh ulice, tenhle večer nemohl dopadnout líp...









❤️❤️

Zastav a miluj. (FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat