2. "2:1 naivko."

2.9K 83 0
                                    

Veronika

Jen jsme se s Jakubem nad Dominikovou reakcí zasmáli a oba potahovali s jointu, vládlo tu přijemné ticho, které ale Jakub po chvíli prolomil.

"Proč se vlastně tak nenávidíte?" Optal se zvědavě Jakub.

"Vždycky to tak bylo, a neplánuju to měnit." Zasmála jsem se.

"A vážně ho tak moc nenávidíš?" Nadzvedne jedno obočí a vpíjí se mi do očí. Uchetnu se.

"Samozřejmě." Odpovím rozhodně.

"No, mám pocit že on to tak necítí." Odpoví a zadívá se někam do dálky. Nakrčím obočí.

"Jak to myslíš?" Nechápavě na něj koukám.

"Tak jak to říkám. Líbíš se mu." Řekne a hitne si z brka.

"Pěkná blbost Kubo." Zasměju se hlasitě, největší píčovina co Jakub zatím vypustil z pusy, a že jich bylo za tento večer už hodně.

"Vsadíme se?" Optá se vyzývavě.

"Ne." Řeknu rozhodně.

"Protože víš že prohraješ." Směje se dál.

"Hele co kdyby jsi nechal těch dementních keců a šli jsme se něčeho napít?" Řeknu znuděně.

"No jasně kotě." Skousne si ret a uchopí mě kolem boků. Nevadí mi to, Jakub je fajn.

"Celkem se to tu vylidnilo." Podotknu.

"Šlapky šly domů, zjistily že u mýho týmu nemají šanci." Zasmál se Jakub.

"Tvůj tým?" Pokrčím obočí a převezmu si od Jakuba láhev Bechera.

"Milion plus, jsme hudební skupina." Řekne a zapálí si cígo.

"Cože?! Ty jsi jako zpěvák?" Zasměju se.

"Něco takovýho.Někdy ti to vysvětlím."

"Teď." Pobídnu ho aby mluvil.

"Já , Dominik, Hasan , Robin a tak dále a tak dále tvoříme skupinu, jsme něco jako rappeři, říkal jsem si jakto že se tu po nikom z nás neplazíš, to protože nás neznáš." Mrkne na mě s drzým úšklebkem.

"A myslíš si že kdybych ten váš úžasnej boyband znala něco by se změnilo? Chováš se jak povrchní kokot Jakube." Zasměju se.

"Odvolej to!" Řekne a stáhne si mě k sobě, naše obličeje i těla jsou nebezpečně blízko u sebe, mísí se nám dechy a ja ve svém podbřišku cítím nepříjemný tlak.

"Nebo?" Řeknu drze.

"Kubo nech ji jít, teprve začíná párty a tahle noobka to fakt nezvládne." Zachechtá se Dominik, který se opírá o futra dveří se založenýma rukama na prsou, a přidrzlým ušklebkem na tváři. Mezitím mě Jakub pustí.

"Pan Citta už si pomohl od svého problému v kalhotách?" Podívám se na něj a pochrávám si se svým jazykem.

"No z tebe by mi určitě nehoupnul." Zasměje se.

"On říká něco jiného." Zrak přemístím k jeho rozkroku a znovu se mu směji do tváře a semnou i Jakub.

"Měj se." Políbím Kubu na tvář a se svými věcmi procházím okolo Dominika.

"2:0 Tendo." Má fakt debilní přezdívku já vím. Projdu okolo něj a chystám se odtud vypadnout.

"Počkej." Zastaví mě.

"Nechceš se přidat?" Vytáhne dvě flašky Jacka.

"Jako kvůli tobě?" Ukážu na něj. "Ještě před pár minutama jsi chtěl abych vypadla." Založím si ruce na prsou.

"Tak aspoň kvůli mě." koukne na mě Jakub psíma očima a já vyměknu. Kdybych nebyla pod náporem alkoholu a weedu, dávno už bych byla doma.

"Fajn." Rozhodím rukama.

.

"Seznámím tě ze zbytkem týmu." Řekne Jakub a táhne mě za ruku k velkému stolu kde sedí asi 8 kluků, spíš chlapů.

"Kucí, tohle je Verča, a je to fakt kus, seznamte se." Řekne Jakub a pořád na mě upírá pohled stejně jako všichni ostatní. Dominik jako vždy protočí očima a já se vítězně usměju. S každým z nich se seznámím a sednu si ke stolu vedle Kubu a Deckyho, což je něco jako jejich DJ.

"Chceš od nás něco pustit?" Optá se mě Decky a já přikývnu, doufám že to aspoň bude stát za to..

Decky vyhledá něco na youtube a z repráků se začnou ozývat zvuky písničky. (Média.) A já se zaposlouchám. Mezitím se všichni kluci zvednou a začnou zpívat/rappovat živě , až na Dominika samozřejmě. Jen koukám z otevřenou pusou když začne Jakub. Čekala jsem všechno ale tohle fakt ne. Je to úžasný!

Když měla přijít nejspíš Dominikova část odpojil repráky a všechny spražil přísným pohledem.

"Předvádíte se před ní jako šašci! Je to jen obyčejná kravka jako všechny ty co tu byly předtím! Můžete jít domů párty končí! A ty vypadni!" Ukáže prstem na mě, a já nadzvednu obočí, Kuba se mě ale zastane dřív než stihnu cokoliv namítnout.

"Dominiku zklidni se! Tenhle dům je i můj , a i já můžu určit kdo tu bude a kdo ne! Nechovej se jako sebestřednej kokot nebo už ti fakt napálím." Zařve na něj Jakub,a já jen koukám z otevřenou pusou.

"Fajn tak jdu já. A vy se tu z ní třeba poserte!" Zařve Dominik a já leknutím nadskočím.

"Ne! Jdu já." Řeknu, a vstanu ze židle.

"Veru.." řekne Jakub.

"Ne Kubo.. mějte se hezky kluci, moc ráda jsem vás všechny poznala." S Kubou si vyměníme soucitné pohledy a já projdu okolo Dominika kterému ani nemám chuť se podívat do očí, co jsem mu kurva udělala?

"Běž za ní ty idiote!" Slyším za sebou hlasy ale neotáčím se, chtěla jsem odtud vypadnout, Citta se opět předvedl.

"Počkej!" Chytne mě za zápěstí čímž mě donutí se na něj znovu podívat.

"Pusť mě kreténe!" Zasyčím na něj.

"Promiň přehnal jsem to, můžu to nějak napravit?" Podívá se na mě skleslým pohledem.

"Ne nemůžeš, a nemusíš projevovat soucit, jsem jen nudná šprtka která ti zničila párty nic víc, trhni si Tendo!" Řekla jsem mu nenávistně do očí a propalovala ho pohledem.

"Veru prosím." Řekl když jsem se otočila na patě.

"Jak jsi mi to řekl?" Nakrčila jsem obočí v náznaku toho jestli jsem rozuměla dobře. Nikdy mi jménem neřekl. Moje jméno z jeho úst znělo tak....hezky. Bože na co myslíš blbko!

Přistoupil ke mě blíž a vzal moji bradu mezi palec a ukazováček.
"Teď udělám něco čeho budeme  oba dva litovat, ale teď to tak cítím." Pošeptá těsně před tím než spojí naše rty. Málem se mi podlomila kolena a já si ho za zátylek přitáhla blíž, když mi ale došlo co dělám okamžitě jsem se odtrhla.

"Co si myslíš že děláš?!" Vyjeknu a praštím ho silou do hrudi.

"2:1 naivko, dobrou noc." Pošle mi vzdušný polibek a do pár vteřin mi zmizí z dohledu.

"Bastard.." procedím skrz zuby a s nasranou tváří odcházím z tohodle zkurvenýho domů.

Auto si vyzvednu zítra, za prvé nejsem schopná řídit, za druhé odtud bydlím kousek , a za třetí... aspoň se uklidním a budu mít čas si vše srovnat v hlavě.




Druhá část na světě, jak se Vám to zatím líbí koťátka? ❤️

Zastav a miluj. (FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat