19. "Jsi fakt kretén."

2.1K 62 0
                                    

"Dominiku přestaň tohle nemůžeme!" Okřiknu ho hned po tom co se mi podaří ho odlepit od svých rtů.

"Já se nikoho neptám jestli můžu nebo nemůžu, dělám si co chci." Odpoví bezcitně jako by se právě vůbec nic nestalo, a posadí se na okraj bazénu.

"A že by jsi se třeba zeptal mě?" Otočím se na něj.

"Na co když vím že to chceš." Přidrzle se šklebí, já mezi tím vylezu z bazénu.

"Jsi fakt kretén." Prsknu po něm a v mokrém oblečení odchazím do domu.

Jdu do Jakubového pokoje a potichu z jeho skříně vezmu nějaké tričko, určitě mu to vadit nebude. Své mokré oblečení hodím v koupelně do sušičky a odcházím zpět na terasu i s ubaleným jointem. Ano vím, chovám se tu jak doma ale kdyby Tendo nebyl čurák, a neschodil mě do bazénu, mohlo to být v klidu.

Na terase byl pořád Dominik, nohy měl v bazénu a byl zapřený rukama o dlaždice.

I když nerada jsem se k němu šla posadit a rozpálila brko. Nabídla jsem mu a on si ho ode mne mlčky převzal.

"Vím, že mě nikdy nebudeš mít ráda, ale já tě musím chránit." Spustí a jointa mi podá zpět.

"Nikdo se tě o to neprosí, postarat se o sebe umím sama....a navíc? Pro tebe ochrana holky znamená to že se po ní neustále vrháš?"

"Nemůžu kurva za to jakej jsem, ve společnosti holky se neumím ovládat." Řekne hystericky.

"Neřvi po mě,já ti za to nemůžu, jen ti říkám že s tímhle je konec, nemysli si že ti ty tvoje neustálý úlety budu do nekonečna respektovat."

"Už jsem ti říkal že já nepotřebuju ničí svolení, když něco chci tak to mám a tečka." Odpoví chladně a já konečne pochopím o co mu celou tu dobu jde.

"Chceš mě jen dostat do postele, že?" Optám se.

"Samozřejmě že chci, ale vždy když k tomu může dojít něco ve mě se sekne a nedovolí mi to udělat."

"To by mě zajímalo co to je ty Playboyi. Ne celej život budeš mít každou, existují i holky co mají mozek a nepadnou ti ke kolenům jen proto že máš fame." Uchechtnu se.

"By jsi se divila, dostanu to co chci, vždycky." Bože můj může být někdo ještě víc egoistický? Zjistila jsem že s ním není normální řeč, tak jsem to raději nechala být. On si ale nedá pokoj, ani na chvíli tu hubu nezavře.

"Když se tě Jakub ptal kdo se ti z labelu líbí, koho jsi měla na mysli?" Optal se se zájmem. A už je to zase někdo jiný, ten všímavý a citlivý Nik, každou chvíli mám pocit že tu sedím úplně s někým jiným.

"Do toho ti nic není." Odfrknu si.

"Takže Jakub." Zachechtá se. Já se ale nevyjadřuji, samozřejmě že se mi Jakub líbí, jak vzhledově tak i povahově, není věc kterou bych mu vytknula.

"Mlčení znamená souhlas." Podotkne.

"Nemůžeš aspoň na chvíli tu svoji hubu zavřít?" Podívám se na něj, mu ale na tváři pohrává jeho typický arogantní úšklebek.

"Jsi z mojí přítomnosti vlhká jak ten bazén." Řekne po chvíli nádherného ticha, které opět musel přerušit.

"No nekecej, když jsi mě do něj před pár minutama hodil." Zašklebím se.

"S tebou je hovno prdel." Řekne arogantně a já se na něj udiveně podívám.

"A s tebou není řeč, jsme si kvit." Mrknu na něj a odcházím do domu. Jdu spát. Je šest ráno a já tu pořád straším. Zalezla jsem k Jakubovi do pokoje a lehla si k němu zády. Ani nevím jak ale ihned jsem usnula.







❤️❤️

Zastav a miluj. (FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat