17. "Máš chuť?"

2.3K 63 4
                                    


Přišli jsme do klubu a Jakub hned objednával panáky. Sedl si jal jinak než vedle Veroniky která mu celou tu dobu věnovala veškerou pozornost a smála se jeho vtipům.

Já seděl mezi Hasanem a Karlem a společně jsme si vyprávěli zážitky s tour a tak podobně. Po pár panácích se moje chuť na sex zvyšovala a já se vydal na parket si ulovit nějakou oběť, schodou okolností šel na parket i Jakub s Veronikou a společně se začali vrtět do rytmu těch nejvíc obraných letních písniček jako jsou More than you know apod.

Nezbývalo mi nic jiného než protočit očima a hledat na dnešní večer nějakou vyvolenou.

Přitančil jsem k nějaké vyšší bloncce a uchopil ji za boky. Stopro to je zlatokopka vsadím se o co chcete. Jinak by mi už jedna přistála na tváři.

"O můj bože ty jsi Nik!" Zakřičela když se ke mě otočila.

"Jo,to jsem."  Řekl jsem hrdě a dál s ní tancoval.

"Můžu se s tebou vyfotit?!" Zavřískala. Bože můj to jsem si zase něco vybral.

"Ale jo." Povzdechl jsem si a čekal než nás vyfotí.

"Máš chuť?" Optal jsem se jí a ze zadní kapsy u kalhot vytáhnul jahodový kondom.

"No jasně." Řekla svůdně nebo se o to aspoň snažila a s rukou v ruce jsem si ji odvedl na záchod.


Veronika

"Kde je Dominik?" Optala jsem se Jakuba když jsme tancovali. Nebo jsme se aspoň snažili napodobit lidi kteří tu byli také.

"Určitě už někde píchá." Zasměje se Jakub a já s ním. Spíš to byl nucený smích. Vadí mi že si Dominik nenajde někoho na stálo, a raději riskuje že tady chytne HIV když má každou noc jinou. Ale nechtěla jsem to řešit, chtěla jsem si to užít.

"Pojď." Vzal mě Jakub na ruku a táhl mě zpátky k baru za ostatními kluky. Kteří koukali na jedno místo a počítali vteřiny.

"Co děláte vy čůráci?" Optá se jich Jakub a Kamila s Kokym obejme okolo krku.

"Hasan se s náma vsadil že se tam s tou buchtou vydrží cucat půl hodiny a že se jí pokusí zbalit." Vysvětlí nám Decky a já se usměju. Bože můj, to jsou vážně komici.

Sednu si na bar a přede mnou přistane další panák průhledné tekutiny. Od Konexe.

"Děkuji." Usměji se a sleduju jeho pronikavý pohled. Nevím proč ale Konex se mi hrozně líbí. Je takový zvláštní.

"Za málo." Odpoví a přiťuknem si. V tom se vedle mě objeví úplně spocený Dominik který si zapíná košili a za ním celkem pěkná blondýna. Pořád stojí za ním a asi očekává že Dominik bude romantik když ji ještě před pár minutami někde ohýbal. Poklepe mu na rameno a Dominik leknutím nadskočí.

"Bože můj ty jsi ještě tady?" Typicky protočí očima a objedná si drink.

"No promiň, myslela jsem že mě seznámíš se zbytkem týmu jak jsi slíbil." Odpověděla mu smutně. Bylo vidět že je to nějaká lehká děva ale bylo mi jí i celkem líto.

"To jsem řekl jen abych tě dostal, tak vypadni." Řekne Dominik aniž by se na ní podíval. Otevřu pusu nad tím jak se dokáže chovat, přijde mi jiný, tohle není on.

"Prosím?!" Zvýší ta holka hlas.

"Čemu nerozumíš kurva? Jdi do hajzlu!" Zařve na ni Dominik a holka s nasraným pohledem odchází při čemž mě nezapomene pořádně probodnout pohledem. Kdyby se dalo zabíjet očima, už ležím na zemi s nulovým tepem.

"Chováš se jak zmrd Dominiku." Zhnuseně se na něj podívám.

"No nekecej." Zasměje se ale mě to moc vtipné nepřijde. Takhke holku využít a odkopnout.

"Zamysli se nad sebou než bude pozdě." Mrknu na něj a rozhodnu se to raději neřešit. Tendo se opět vyznamenal. Jdu si raději sednout mezi ostatní kluky, kde už je i Hasan který je vysmátý od ucha k uchu. Nejspíš vyhrál sázku , pomyslím si a objednám si dvojitou vodku. Tenhle večer bude ještě zajímavej.














❤️❤️❤️❤️

Zastav a miluj. (FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat