10. "Tobě to včera nestačilo?"

2.5K 68 0
                                    

Je kolem 4 ráno a je tu už celkem prázdno, Robin to zabalil vedle ledničky kde usnul a ostatní kluci už jsou taky celkem mrtvý, stejně jako já, dost jsem to přehnala s pitím, ale nevadí mi to, byla to užitá noc.

"Přespíš tu?" Optá se mě Dominik který je taky slušně pod vlivem.

"A kde? Moc pokojů tu není." Zvednu k němu pohled a vyčkávám odpověď.

"Můžeš spát semnou." Usměje se a já zvednu jedno obočí v náznaku toho jestli si dělá srandu.

"Tobě to včera nestačilo?" Zasměju se.

"Však o nic nešlo, a teď taky nepůjde, jen ať nemusíš teď domů." Snaží se mě přesvědčit.

"Fajn." Povolím nakonec. Kdybych nebyla tak opilá nejspíš bych to nedovolila, ale teď se mi nechtělo nic řešit.

Dominik mě vzal za ruku a táhl mě po schodech nahoru. Tato situace mi přišla hrozně vtipná, nahlas jsem se rozesmála a spadla na schodech na které jsem si následně sedla.

"Hrabe ti?" Optá se se smíchem Dominik a já nemůžu zastavit svůj smích.

"Bože můj, kolik jsi toho vypila?"

"Majinko." Ukážu prsty že vážně jen málo i když oba víme opak.

"Máš se ještě co učit kotě." Řekne a já se zadívám do jeho pronikavých očí, jako by mi chtěly něco říct.. Dál zkoumám jeho bezchybnou pleť a ani si neuvědomuji jak divné to musí být, na svůj smích jsem úplně zapomněla a jen na něj civěla jako by se přede mnou zjevilo něco nadpřirozeného. Když jsem se zastavila pohledem u jeho rtů, vyrušil mě z mého přemýšlení.

"Tak pojď." Řekne a zvedne mě tak že mě drží pod koleny a já mám ruce kolem jeho krku.

Otevře dveře od pokoje a opět mě položí na postel. Tahle situace je až moc podobná té včerejší, z výjimkou toho že jsem opilá a on za námi nezamknul.

Opět se nade mnou sklání a pro změnu mě zkoumá pohledem on.

"Co je?" Optám se provokativně.

"Jsi nádherná." Zašeptá a já ucítím jak se mi krev hrne do tváří.

"A ještě krásnější když se červenáš." Zasypává mě lichotkami a já to nevydržím. Vrhnu se po jeho plných měkkých rtech a za zátylek si ho přitáhnu blíž. Ani na vteřinu nezaváhá a polibky mi začne oplácet, vítězně se pousměji a on to po mě zopakuje. Tento polibek je mnohem intenzivnější než ten včera, cítila jsem v něm něco víc, i když to možná byla jen nadměrná dávka alkoholu v krvi, vážně nevím a raději to vědět nechci. Ještě předevčírem bych si za tohle všechno nafackovala, teď to ale bylo jiné, cítila jsem se šťastně, a dobře zároveň, a chtěla jsem mnohem, mnohem víc než jeho rty na těch mých, ale nebylo to správné...








❤️ Nic moc část ale snad se líbí. ❤️ Ily guys ❤️

Zastav a miluj. (FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat