Veronika
Do píči a tohle mělo znamenat jako co? Nejdřív mě chtíčem malém sežere a pak "já nemůžu?" Ten kluk absolutně neví co chce a přeskakuje z názoru na názor. Co si budeme, byla jsem ve stádiu kdybych mu dovolila všechno co by si přál. Ale svoji šanci prosral a já mu nedám žádnou další i kdyby o to na kolenou prosil.
Nějak jsem se proplížila mezi bandou kluků , kteří buď spali a nebo nevěděli o světě. Rychle jsem si zavolala taxi a jela domů. Ať si nemyslí že po tomhle co tu opět předvedl s jím ještě někdy promluvím.
Doma jsem sebou praskla o gauč a v hlavě si promítala to všechno. Všechno to co se za dnešní večer stihlo stát. Pořád nevím jestli je z toho více zmatený Dominik a nebo já, i když to vyjde asi nastejno. Něco se s ním stalo a on si to nechce připustit.
Ráno
Jak jsem sakra usla? Řeknu si hned po tom co od sebe odlepím oči a namířím si to pomalou chůzí rovnou do koupelny, kde se osprchuji, umyju si vlasy, vyfoukám je, vyčistím si zuby namaluju se a je hotovo. Kdyby to bylo tak lehké i v realitě že holky?
Přemístím se do kuchyně a rozhodnu si po dlouhé době udělat snídani, která se skládá z míchaných vajíček , opečeného toustu, slaniny, a zeleniny.
Hned po sobě vše uklidím a mé kroky směřují na balkón kam si jdu pochopitelně zakouřit.
Podívám se na youtube a zjistím, že Nik vydal novou písničku. Samotná.
Neváhám a pustím si jí. V písničce zpívá o tom jak je mu vše jedno a s holkama jen vymetá. Zarazí mě ale jedna věc. Proč to neudělal i semnou? Měl veškerou moji moc u sebe proč se o nic nepokusil? Byla jsem mu v tu chvíli oddaná, a teď jsem mu spíše vděčná za to že se nic nestalo.
Koukla jsem se na oznámení které bylo pochopitelně od Dominika.
D: zvedni mi telefon prosím.
Ani jsem si nevšimla že mi osmkrát volal. Hups..
V zápětí mi opět volá.
V: Playboy si to rozmyslel a chtěl by dokončit to co včera začal?
D: nedělej si ze mě prdel, byl jsem vožralej. Ale to není to co chci řešit. Máš dnes čas?
V: podle toho na co.
D: na jeden dem strávený semnou.
V: jo, tak to čas nemám.
D: co jsi snídala brko? Vždyť ja vím že nemáš nic lepšího na práci.
V: to by jsi se divil.
D: super takže ve dvě před tvým domem, zatím.
Dořekne a típne hovor. Dělá si už ze mě ten kluk prdel? Tohle není normální!
Koukla jsem se na hodiny, je jedenáct. Což znamená že je čas na oběd.
.
Zrovna když jsem zcedila špagety rozezněl se mým bytem zvonek. Kdo kurva v tuhle hodinu má čas na návštěvy? Já navíc nikoho nezvala.
Otevřu dveře a předemnou se zjeví Dominik který je až nezvykle hyperaktivní.
"Co tu chceš? Měl jsi tu být až za dvě hodiny." Založím si ruce na prsou a koukam na něj.
"Taak ne na návštěvu. Hmm co to voní?" Natáhne se do bytu a bez svolení vstoupí. Co se mu to kurva stalo?
"Dominiku jsi v pohodě?" Zeptám se nejistě a koukám na něj jak si vyzouvá boty.
"Jojo." Řekne aniž by se na mě podíval a jde do kuchyně.
"No do vlhký píči my máme špagety!!" Zajásá a začne si poskakovat.
"Já mám špagety , tebe nikdo nezval."
"To neva jsem se pozval sám." Zachechtá se a jde k ledničce. Tak tady je něco špatně.
"Dominiku ty jsi fetoval?!" Řeknu a otočím si ho čelem k sobě, hrozeně se zadívám do jeho neobvykle zvětšených zorniček.
"Piču fetoval." Řekne a začne se smát.
"Dominiku co sis šlehnul?" Koukám na něj rozpačitě když otevře troubu a chce si do ní vlézt.
"Hledám nástupiště devět a tříčtvrtěě!" Zařve a já se rozhodnu pro nejlepší možnost. Zavolám Jakubovi ať si pro to hovado přijede.
"Doufám že jsi neřídil v tomhle stavu." Ukážu na něj a dám telefon k uchu.
"A nechytíš nechytíš." Vytrhne mi mobil z ruky a utíká s ním do obýváku.
"Dominiku kurva tohle není prdel!" Zařvu na něj a utíkám za ním než mi tady něco rozfláká. A přesně jak jsem čekala, utíkal kolem televize a shodil rámeček s fotkou.
"Ty kreténe!" Zařvu na něj a zhrozeně koukám na střepy které jsou snad po celém obýváku.
"To samo hapalo...ono to udělalo Bum Prásk a bylo to!" Máchá kolem sebe rukama a vypadá že se každou chvíli rozpláče. Ihned na to ale začne skákat na gauči jako kretén a dělá že lítá.
"No ty pičo..." Sednu si na gauč a přemýšlím co budu dělat, to tu mám sedět 6 hodin než účinek přejde a mezitím mi tu všechno rozfláká nebo co?
Raději jsem odešla do kuchyně si nabrat jídlo a poté uklidit tu spoušť....
❤️❤️❤️❤️