3. Nie že by to nebol pekný pohľad

2.9K 76 15
                                    

Došla jsem domů úplně vyřízená, jsou 4 hodiny ráno a já sedím na svém balkóně a kouřím jednu cigaretu za druhou, pořád mám v hlavě Jakuba , byl to fajn večer s ním, ale celé to posral Dominik, ta jeho arogance, agresivita a nakonec ta kiss.. Nenávidím ho! Od základky se mi sere do života jako bych byla nějaká hrozba. Nikdy jsem mu nic špatného neudělá když nepočítám to že jsem mu vždycky vrátila jeho debilní poznámky nebo ho provokovala, on ze mě ale dělal stvůru a shazoval mě předevšemi, tak jako to bylo vždycky.

Rozhodla jsem se to radši neřešit a jít si dát horkou sprchu. Všechno špatné jsem ze sebe smyla a konečně trošku vystřízlivěla, stejně asi nemá cenu jít spát. Proto jsem si uvařila kafe a sedla si s notebookem do postele, rozklikla jsem facebook kde jsem měla několik žádostí o přátelství. Jako první byl Kuba, kterému jsem to bez váhání přijmula, ostatní byly od kluků z jejich týmu což jsem přijmula taky. Ani ne do minuty mi přišla zpráva od Kubu.

Jakub Vlček: ahoj babe, omlouvám se za Dominika, chová se poslední dobou jak čurák, sám to uznal.

Veronika Matějovská: ahoj, Kubo ty se nemáš za co omlouvat, a děkuju za užitej večer.

Jakub Vlček: neděkuj, jsem rád že jsem tě poznal, hele dneska večer máme koncert, nechceš se přijít podívat? :))

Veronika Matějovská: jestli tam bude Dominik tak ne.

Jakub Vlček: a jdeš tam snad za ním? :))

Veronika Matějovská: fajn, tak v kolik a kde?

Jakub Vlček: klub Gimlet v 22:00 jestli chceš vyzvednu tě.:3

Veronika Matějovská: to je dobrý, mám ještě před vaším domem auto, musím si ho vyzvednout a pak pojedu do Gimletu. :)

Jakub Vlček: dobře, neboj Dominika nějak zkrotím, říkal mi že něco posral když za tebou byl, ale nechtěl mi říct co, řekneš mi to?

Veronika Matějovská: povím ti to večer ju?

Jakub Vlček: dobře, hele myslím si že tě má fakt rád a fakt se mu líbíš, akorát to nechce dát najevo protože se bojí odmítnutí. :))

Veronika Matějovská: můžeme prosim chvíli probírat něco jiného než Cittu?

Jakub Vlček: promiň babe, no nic, musim jít tak večer, budu se těšit, a vstupu jen nahlaš jméno, pustí tě :3

Veronika Matějovská: to jsi nemusel..pa.

Odhlásila jsem se z fb a pustila si film u kterého jsem usla.

16:47 jako vážně? Nevěřícně jsem zamručela a vykopala se z postele, uvařila jsem si další kafe a pustila si na celý byt Kubovu písničku Kokalero, už mi tu hraje po třetí dokola a začíná se mi to fakt líbit, když už jdu na jejich koncert musím mít něco naposlouchané.

Uklidila jsem celý byt a vybalila si poslední věci které byly v krabicích. Poté jsem si šla najít něco na sebe a šla se namalovat.

Je půl sedmé, což znamená že mám ještě spoustu času, a taky to znamená že mám spoustu času na to přemýšlet, jakou pomstu pro Dominika přichystám , a napadlo mě to, co ho nasere nejvíc, prostě tohle všechno utnu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Je půl sedmé, což znamená že mám ještě spoustu času, a taky to znamená že mám spoustu času na to přemýšlet, jakou pomstu pro Dominika přichystám , a napadlo mě to, co ho nasere nejvíc, prostě tohle všechno utnu. Už žádnej Citta, budu ho prostě ignorovat, nebudu reagovat na žádné jeho debilní poznámky a nechám ho být, přece jen moudřejší ustoupí, i když jsem to mohla udělat už dávno, ale udělám to aspoň kvůli Kubovi.

.

21:15

Vycházím z domu a mířím si pro svoje auto, vidím to tak že ho odvezu domů a zavolám si taxi, určitě budu pít, jak jinak.

Dojdu ke svému autu a zadívám se na jejich dům, podle včerejška je tu obrovské ticho, ale jak vidím chlapci se ani nesnaží uklízet, všude visí hajzpapír a leží tu kelímky, a určitě je všude nablito...

"Piče vole.." zakleju když mi spadnou klíčky od auta.

"Nie že by to nebol pekný pohľad , ale čo tu robíš tak neskôro?" Řekne někdo zamnou a já leknutím nadskočím.

"Promiň já... Ty jsi Konex viď?" Optám se s úsměvem.

"Hej, a ty to dievča zo včera viď?" Optá se pobaveně. Vtipný fakt.

"Jo to jsem já, jem si vyzvedávám auto."

"Počul som že ideš na koncert." Usměje se.

"Ano, tak se uvidíme tam." Mrknu na něj a usměji se stejně jako on. Už jsem říkala jak je Slovenština hrozně sexy?

"Dovi." Mávne na mě a odchází.

Nastartuju auto a jedu ke svému bytu. Zavolám si taxi a mířím směr Gimlet.

.

"Tady jsi , všude jsem tě hledal." Řekne Jakub který si za mnou přisedne na bar, jen se usměji a obejmu ho stejně jako on mě.

"Nahlásila jsi jméno?" Optá se mě a kývne na barmana aby mu nalil bechera.

"Ne." Zazubím se na něj.

"Tak proč jsem to kurva zařizoval?" Rozhodí rukama a po baru mi pošle drink.

"Abych tě viděla jak se bezdůvodně rozčiluješ." Zasmála jsem se a sledovala všechny nenávistné pohledy fanynek. Smích mě ale přešel když jsem spatřila Dominika.

Nechtěla jsem na sobě dát nic znát, proto jsem se otočila k baru a podepřela si hlavu rukou.

"Kubo musíme jít." Řekne a já se se zvědavostí pootočím, Dominik na mě upírá svůj pohled, já ale tím svým uhnu a naprosto ho ignoruji, jen si nahlas povzdechne a spolu s Jakubem odchází do backstage.

Tohle bude divnej večer...













Mám pokračovat?... ❤️Dejte mi vědět co si o tom myslíte. ❤️

Zastav a miluj. (FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat