Ptáte se, jestli jsme se spolu vyspali, že? Ne, nevyspali..
Po dlouhém a nekonečném , nádherném líbání, jsem Dominikovi spokojeně usnula na hrudi, poslední co si pamatuji je, jak nás přikryl, políbil mě do vlasů a společně jsme usnuli. A teď? Jen tu ležím, a koukám na to jak mu jeho hnědé vlasy padají do obličeje, tetování na jeho obličeji mu jen přidává na dokonalosti. To, jak se mu hýbe ohryzek pokaždé když polkne, nebo to jak pravidelně oddechuje, dovádí mě to k šílenství.
Kdo by to jen řekl? Že dva lidé, dá se říct že z odlišnejch světů, s odlišnými názory a pohledy na svět, k sobě budou cítit i přes tu všechnu nenávist něco víc? Slovo "láska" nepoužívám záměrně. Pořád nevím jestli je tohle opravdový, jestli to není jen hra, jestli to myslí opravdu vážně. Jediné co vím, je to, že jsem zmatená. Nevím co si myslet, co dělat, cítím se bezradně..
Říká se že láska a nenávist je ten samej cit, ale co je tohle, to opravdu netuším... pořád si myslím že se prostě probudí, a bude stejně arogantní, egoistický, a povrchní tak, jako byl vždycky. Ale uvnitř duše doufám že to tak nebude... nevím co cítím, ale vím že ten kluk semnou umí zázraky, dostává mě do kolen...a přestává se mi líbit jak perfektně semnou umí pracovat. Jako bych mu byla odevzdaná...
Z mého přemýšlení mě vytrhne zvuk hlubokého zívnutí.
"Bré jitro." Nemusím popisovat jak moc je ten chraplavý hlas sexy , že ne?
"Dobré ráno." Pousměji se.
"Jak dlouho už na mě zíráš?" Optá se, promne si oči, a podívá se na mě.
"Ztratila jsem pojem o čase." Pohodím rameny. V tom mě ale přetočí pod sebe a hluboce mi kouká do očí.
"A neztratila jsi spíš rozum když tu ležíš semnou?" Přidrzle se optá a zkoumavě si mě prohlíží.
"Spíš mám pocit, že k tomu rozumu jeden z nás přichází." Sladce se usměji.
"Fajn, vyhrála jsi." Protočí očima a opět si lehne vedle mě.
"Chci aby jsi věděla že jsem to myslel vážně, a jestli si Jakub dělal prdel jen proto aby ti ukázal že vážně žárlím a nejsi mi jedno, tak se mu to povedlo, ale jestli zjistím že má na tebe zálusk a něco chystá, dopadne to špatně." Řekne a celou dobu se mi při tom kouká do očí.
"Jakub by ti to neudělal, je to tvůj kamarád." Snažím se ho uklidnit.
"Jenomže kamarád taky rád, viď?" Nadzvedne obočí.
"Jak to jako myslíš?" Optám se poněkud naštvaně. On se jen pousměje a zakroutí hlavou.
"Ty si vážně myslíš že s Jakubem něco mám?!" Vyjeknu a vstanu z postele.
"Klid babe." Chytne mě za ruku a donutí mě abych se posadila zpět na postel.
"Jen vidím jak na tebe kouká, a ne jen Jakub, ale všichni z labelu, jen pochop že mám strach, si prostě až moc krásná na to aby jsi byla mezi tolika klukama, a já jsem až moc majetnickej na to aby mi to bylo jedno." Opět řekne tím chraplavým hlasem, přiznávám, neskutečně mě to dostává. Doprdele jak je možný že přesně ví jak mě dostat!
"Si krásná když se zlobíš, víš to?" Dodá a já se neubráním úsměvu.
"A ještě krásnější když se směješ."
"Tak to už by stačilo. Jdeme se najíst?" Chci se zvednout ale jako vždy je o krok napřed přede mnou.
Opět mě svalí pod sebe a zastrčí mi pramen vlasů za ucho.
"Nechci." Řekne.
"A co chceš?" Optám se.
"Jakoby ti to nebylo jasný, nemusíš hrát hloupou." Ušklíbne se.
"Tak ranní sex?" Nadzvednu obočí.
"Proč hned sex? Stačí mi že jsem s tebou babe, snídaně počká." Zaculí se, políbí mě na čelo, následně na nos, a poté na rty, na kterých se zdrží o něco déle. Za zátylek si ho přitáhnu blíž, čímž polibek prohloubím, a nechám se opět unášet těmi neposednými motýli v břiše.
.
O hodinu později.
"Hrdličky se vzbudili." Rýpne si opět Jakub a já se zasměji. Dominik ho ale odignoruje a jde do kuchyně.
S Jakubem si jen vyměníme chápavé gesta a já následuji Dominika.
"Nebuď na něj tak tvrdej, vážně to myslel ze srandy." Pohladím Nika po rameni.
"Neboj, já taky brzo udělám srandu, celej kopec srandy." Řekne tišeji.
"Já tě slyšel ty čuráku!" Zařve Jakub z obýváku.
To už ale všichni tři propadneme smíchu, upřímnému smíchu. Je mi tak neskutečně dobře, i když stále nevím na čem jsem, jsem ráda jaké to je.
Srdíčka moje 🥺jak se máte? Omlouvám se že tak dlouho , vážně dlouho,nic nevyšlo, moc jste mi chyběli, a doufám že i já vám ☺️😂 snad se vám nová kapitola líbí! Budu se snažit vydávat častěji. I love you!!!❤️