Ještě před tím než to začněte číst Vám chci jem oznámit že tahle kapitola je psána malinko (trošku víc) pod vlivem takže tu možná budou kraviny , ale i tak doufám že se vám bude líbit. ❤️ I love you ❤️ Enjoy it.❤️Veronika
Sednu si k Jakubovi a ukradnu mu láhev vodky kterou svírá v ruce, dám si tři velké loky a od Robina si převezmu rozpálené brko.
"Si kokot? Však ji to smotá nemohl jsi jí dát něco jiného než skéro?" Optá se ho rozzuřený Jakub.
"Však se naučí, viď maličká?" Optá se mě úplně rozbitý Robin a já šťastně přikývnu, v tom za námi přijde Dominik a bezemočně se posadí na židli naproti mě. Doslova probodává Jakuba pohledem, nebo spíše jeho ruku která hladí mé stehno. Řeč nestojí a my si povídáme o nejrůznějších zážitcích, tedy spíše kluci kteří diskutují o svých koncertech, tour a fanynkách.
"Dominiku nebuď píča a taky nám něco pověz." Drbne do něj loktem Toky a Dominik svůj pohled upře na mne.
"Ne." Nespouští ze mě oči a já se doslova zamilovávám do jeho drzého pohledu.
"Co je to s tebou, jsi jak vyměněnej." Optá se ho Hasan a já lehce přikývnu i když to nikdo nemohl vidět.
Jakub mě vzal okolo ramen a já svoji hlavu položila na jeho hruď.
Dominik
Jen co jsem to uviděl napnul jsem se. Nemohl jsem se na to dívat. Chtěl jsem to Jakubovi trošku přikořenit aby Veronika poznala,že taky není zrovna svatý.
"Jakube co kdyby jsi nám všem řekl o své bývalce." Zachechtám se a opřu se lokty o svoje kolena. Jakub mě doslova propaluje pohledem a já se neubráním smíchu. Veronika po něm vrhne nechápavý pohled a já se vítězně zašklebím. Ta holka bude moje kurva!
"Dominiku drž hubu." Procedí srkz zuby Jakub a já zvednu ruce v obranném gestu, na tváři mi nesmí chybět úsměv.
"Co tvoje bývalka?" Optá se zaraženě Veronika já si vduchu tancuju vítězný taneček.
"Nic, neřeš to." Řekne jí Jakub a ona s úsměvem přikývne. Ty pičo to snad není možný... Jak to s těma holkama kurva dělá!?
Debata se opět rozjede a já sedím jako tělo bez duše v křesle, s flaškou v ruce a pečlivě vymýšlím plán, jak jí dostat. Co to melu? Žádný plán nemám, ta holka je totálně posedlá Jakubem a já to nedokážu překousnout.
Nemohl jsem si nevšimnout toho,že už je řádně nalitá a hoodně High. Díky Robine, jsi fakt kámoš.
Nastala moje chvíle když se zvedla s omluvou,že musí nutně na záchod.
Šel jsem za ní, a čekal, než vykoná svoji potřebu. Jen co se otevřeli dveře jsem ji přirazil ke zdi, a pronikavě se koukal do jejích očí.
Nebylo třeba slov, potřebuju ji a to hned.
"Dominiku..." Zavzdychá když mám své ústa přilepené na jejím hubeném krku.
"Copak babe?" Chytnu ji pod krkem a hluboce jí koukám do očí.
"Proč přestáváš?" Zamračí se a přesně tohle je moje šance. Vím že kdyby nebylo pod vlivem nikdy by to neřekla, a tohle mi nádherně hraje do karet.
Na nic nečekám a vrhnu se na její měkké rty. Vždy chutnají, jako maliny... dobře možná jsem fakt ožralej ale to je teď to poslední,co mě trápí.
Jemně mi vzdychne do úst když zmáčknu její dokonalý vypracovaný zadek. Mám vyhráno. Konečně.
Vyzvednu si jí tak aby měla nohy kolem mého pasu a nesu jí do pokoje který tu je, když chce ve studiu někdo přespat. Okamžitě za námi zamknu aniž bych na vteřinu opustil ty dokonalé rty té drzé, ale zároveň hrozně hot holky.
Položím jí na postel a rukama zkoumám každý záhyb jejího dokonalého těla. Líbí se mi jak divoce semnou spolupracuje. Neobyčejnej pocit... zakázaný ovoce nejlíp chutná...
Aniž bych něco čekal převrátí mě pod sebe a sundá mé tričko, nezůstávám pozadu a ihned sundám to její stejně jako podprsenku a kraťasy. Sedí na mě jen v černých tangách a má chuť se zvýší o milion procent. Opět ji převrhnu pod sebe a prohlížím si jí. Je tak nádherná. Vidím jak se jí do tváří hrne krev a nemůžu si pomoct. Nikdy jsem takový pocit neměl..
"Nedívej se na mě tak.." zašeptá a já s neubráním úsměvu.
"Jsi nádherná víš to?" Dám jí spíše řečnickou otázku. Samozřejmě, že to o sobě ví, hezčí holku jsem nikdy neviděl.
"Vážně teď chceš ošukat svojí nevlastní sestru a potom jí odkopnout jako ty ostatní?" Zamračí se a podloží své tělo lokty.
"Ty nejsi jako ty před tebou, jsi vyjímečná." Řeknu mezitím co vezmu její bradu mezi palec a ukazováček. V jejich očích vidím strach, slabost, a něhu, neví co ode mě čekat. Nikdy jsem tohle neviděl...v tom se ve mě něco zlomí a....
"Já nemůžu..." Povzdychnu si a pustím její bradu. Sednu si na okraj postele a své ruce složím do dlaní. Co se to semnou kurva děje??? Tohle nejsem já...
Slyším jen Veroniku jak se rychle oblíká a odchází z pokoje. Nechápe tuhle situaci stejně jako já...
Bože můj já jsem takovej kokot!!!
❤️❤️❤️❤️❤️