Budou skoro tři ráno a party je v plném proudu, Jakub mi nabídnul že bych u něj mohla přespat, stejně tam půjdou všichni , tak vlastně proč ne.
Zrovna tancuju s Kamilem na Konexem na nějakou písničku a konečně mám zase pocit jako bych měla všechno na světě. Super lidi, hudba, pití a dobrá nálada, co víc si přát?
Zrovna za námi došel Jakub s Nikem že už zavolali taxíky, že jedeme domů. Jen jsem smutně přikývla a následovala je z klubu ven.
Zapálila jsem si a šla bokem od nich. Rozsvítila jsem telefon a měla tam zprávu od neznámého čísla.
Ahoj Veroniko, tady tvůj táta, chtěl bych se s tebou sejít. Byl bych rád kdyby jsi mé pozvání přijala. S láskou tvůj táta. :*
Dočetla jsem si vduchu a na zprávu zírala jako kdyby to byl přírodní úkaz. Bylo mi jasné kdo to je...ale nechtěla jsem ho poznat, i když moje druhá půlka říkala něco jiného. Chtěla jsem vědět jak vypadá, jaký je. Jestli jsem mu třeba podobná nebo tak něco..ale nechtěla jsem si kazit zbytek noci.
"Veruuuuu!!" Zařval Jakub abych šla za nimi. Do pár vteřin tu byl taxík a my si posedali. Tentokrát jsem seděla s Hasanem, Konexem, a u taxikáře seděl Jakub. Přiopile mu nadiktoval adresu a jeli jsme k Jakubovi domů.
.
"Přespíš tu teda?" Obejme mě kolem ramen Jakub když stojíme před jejich domem. Nezaujatě přikývnu a neustále přemýšlím nad tou zprávou. Kde vzal kurva moje číslo?..
"Stalo se něco?" Optá se.
"Ne ne, nic, všechno v pohodě." Řeknu, ale nejspíš mi to nevěří, začne si mě podezíravě prohlížet ale nechá to díky Bohu být.
Ostatní kluci tu nakonec nespí, takže tu zůstanu sama s Jakubem a Dominikem...to je fakt skvělý..
Rozloučíme se s klukama kteří se rozchází každý jiným směrem. Nejspíš bydlí někde poblíž. Pomyslím si a následuji kluky do domu.
"Asi půjdu spát." Zívnu si a oni na mě překvapeně koukají.
"Tak to nee holčičko." Záporně zakývá Jakub hlavou a táhne mě do obýváku.
"Noc je ještě mladáá!" Zařve úplně nalitý Dominik a nese další flašku.
"Zahrajem flašku?!" Zajásá Jakub a já záporně zabručím.
"Žádný odmlouvání! Tendo toč!" Hodí po Dominikovi polštář a Dominik zatočí láhví která samozřejmě padne na mě. Zároveň otevře novou láhev a napije se.
"Tak.. pravda nebo odvaha?"
"Pravda." Řeknu rychle.
"S kolika týpkama jsi spala?" Zachechtá se Dominik.
"Taky nemyslíš na nic jinýho." Zakření se Jakub který sedí vedle mě, Dominik sedí v křesle naproti nám.
"Se dvěma." Protočím očima.
"Jenom?" Řekne udiveně Dominik.
"Není každej jak ty." Vypláznu na něj jazyk a zatočím lahví která padne na Jakuba.
"Pravda." Řekne Jakub a já se usměju.
"Měl jsi někdy vztah?"
"Jo, asi v první třídě." Zachechtá se. A točí dál, láhev opět padne na mě.
"Pravda."
"Líbí se ti někdo z labelu?" Optá se tajemně.
"Jo." Odpovím jednoduše.
"A kdo?" Ptá se dál.
"To už je druhá otázka." Podívám se na něj a točím. Láhev padne na Dominika.
"Dám si úkol vy dvě máčky." Zašustí rukama a my s Jakubem se zasmějeme.
"Já nevím, nic mě nenapadá." Protočím očima.
"Já mu dám úkol." Zlomyslně se Jakub zašklebí.
"Tyvoleee." Řekne Dominik a já čekám co z Jakuba vyleze.
"Nahej skočíš do bazénu!" Tleskne rukama a já propadnu ve velký smích.
"Jako před ní? Nahej?" Ukáže prstem na mě.
"Tyvole při šukání taky nemáš hadry, a teď tady budeš dělat debila. Sundej to a dělej." Oba se s Jakubem zasmějeme.
Dominik se zvedne a jde na terasu. S jakubem jdeme za ním.
Otočí se k nám zády a sundá ze sebe veškeré oblečení. No..zadek má fakt dobrej...a ty záda? Jako pardooon, bože můj a to tetování. pomyslím si a zároveň se v duchu praštím, na co kurva myslíš?
Dominik se rozeběhne směrem k bazénu.
"Banzááj!!!" Zařve a já se můžu počůrat smíchy, stejně jako Jakub který sedí na židli a hlavu má položenou v dlaních z toho smíchu.
"Dominiku ty jsi prvotřídní pičus." Pořád se smějeme stejně jako Nik.
"Pojďte takyy!" Zakřičí a já se podívám na Jakuba, který vypadá že už to zalomil.
"Hodíš mi trenky? Musíme ho odnýst nahoru." Řekne tiše Dominik.
"Co když ne?" Zachechtám se a vezmu jeho boxerky do ruky.
"Budeš provokovat?" Řekne vážně a já se provokativně zasměju.
"Možná." Odpovím a jeho boxerky hodím na druhou stranu bazénu, pro které si bude muset dojít.
"Však počkej." Slyším Dominika jak si mumlá pod nos a zasměju se.
Mezitím se snažím Jakuba probrat.
"Kuboo.." zatřesu s ním.
"Toho nevzbudíš." Řekne za mnou Dominik a já leknutím nadskočím.
"Vezmeš mu nohy." Řekne a já přikývnu.
Jakuba odneseme do jeho pokoje a jdeme zpátky k bazénu.
"Pojď sem." Pokyne Dominik abych šla za ním k bazénu. Byla jsem už řádně nalitá. Nějak jsem se k němu dopotácela.
"Co?" Optám se a setkám se s Dominikovým pohledem. Pohladí mě rukou po tváři a začne se přibližovat k mým rtům, mě tělo začne panikařit, jsem vážně hodně opilá.
"Tohle." Řekne těsně před mými rty a žduchne mě do bazénu, hlasitě zapištím tak, že to museli slyšet až na druhé straně republiky.
"Ty kreténe!" Zařvu na něj když se dostanu nad hladinu vody.
"To máš za to." Pošle mi vzdušnou pusu a skočí za mnou do vody. Já rychle kontroluji jestli u sebe nemám mobil. Uff... zůstal na gauči.
Lokty se opřu o kraj bazénu čelem k Dominikovi který ke mě pomalu plave.
"Psal mi otec.." řeknu mu, má právo to vědět.
"Co? Co ti psal?" Optá se.
"Chce se vidět.." sklopím pohled.
"A půjdeš?" Zeptá se smutně a já pokrčím rameny.
Dominik se dostane nebezpečně blízko ke mě a svoje tělo přitiskne na to moje.
"Půjdu s tebou jestli chceš." Zašeptá a já se usměji. Zastrčí mi pramen mokrých vlasů za ucho a pronikavým pohledem se mi dívá do očí. Jeho pohled sklouzne k mým rtům a opět začne moje panika.
"Dominiku my jsme..." Řeknu ale zastaví mě.
"Seru na to.." řekne odhodlaně a surově se přisaje na mé rty..
Dneska trošku delší. Ily guys ❤️❤️❤️❤️