Dominik
"Půjdeš semnou do studia? Kluci tě chtějí vidět.." optám se jí. Zrovna kouříme před restaurací a vstřebáváme to co se ještě před chvílí stalo.
"Nějak nemám náladu , asi pokedu domů." Povzdychne si.
"Jakub ti ji určitě spraví." Zachechtám se.
"Na co jako narážíš?" Koukne na mě překvapeně.
"Spali jste spolu." Mrknu na ni.
"Spadli jsme vedle sebe, abych to uvedla na pravou míru, tak si nech ty tvoje debilní kecy." Procedí skrz zuby a já se neubráním smíchu. Líbí se mi když se vzteká.
"Beztak ne."
"Dominiku drž už hubu." Řekne vážně a já se jí pořád směju. Je to roztomilý.
"Čemu se furt tlemíš?" Optá se uraženě.
"Řekla si ať držím hubu." Zvedmu ruce v obranném gestu a típnu cigaretu. Jen protočí očima a též típne tu svoji.
"Pojeď za mnou." Řeknu a odemknu auto.
"Já neřekla že někam jedu." Založí si ruce na prsou.
"Ale jedeš." Mrknu a sleduju jak nastupuje do auta. Bože ta její prdel!
Nastoupí a já vyjedu směr studio, Veronika jede hned zamnou, překvapivě..
.
"No ahoooj zlatíčkoo!" Přivítá jí Jakub s otevřenou náručí a já je s nadzvednutým obočím sleduju. Je tu celý label, takže neváhám a připojím se k Jicksonovi a Robinovi kteří už pečlivě doplňují tekutiny.
Veronika
Jakub mě podnapile přivítal a já si nemohla nevšimnout Dominikova pohledu na naše maličkosti. Jen jsem se nad tím pousmála a převzala si od Jakuba Jin s tonicem.
"Jak bylo s taťuldou?" Popichuje mě Jakub.
"Jak to kurva víš?"
"Hádej." Kývne hlavou k Dominikovi.
"Taky musí všechno vykecat drbna jedna debilní." Protočím očima a zapadnu do gauče , hned vedle mě klasicky Jakub. Po chvíli se k nám připojí i ostatní a začnou o něčem hořlivě diskutovat.
Já raději vytáhnu telefon a se sklenkou v ruce spokojeně projíždím sociální sítě.
Cítím na sobě něčí pohled. Proto odtrhnu oči od telefonu abych to zjistila. Nik..
Věnuji mu jeden ze svých nechápavých pohledů a raději si odejdu na balkón zapálit. Jak jsem taky čekala, hned šel za mnou.
"Co chceš?" Optám se agresivně.
"No tebe přece." Řekne a obejme mě zezadu okolo pasu. Je přítulnej jak kočka.
"Měl by jsi přestat pít." Odpovím a sundám jeho ruce z mého pasu a zapálím si.
"A ty bys měla přestat tak provokativně houpat bokama." Odpoví a též si zapálí.
"No kvůli tobě to určitě není." Uchechtnu se.
"No jooo, já zapoměl že tam vevnitř sedí někdo komu patří tvé srdce." Snaží se být dojemný a sáhne si rukou na levou stranu hrudníku.
"Si trapnej."
"A ty sexy." Zašeptá mi do ucha a mnou projede divný proud elektřiny.
"Dominiku přestaň." Napomenu ho ale ani v nejmenším to nepomůže.
"Čeho? Vždyť nic nedělám." Laškovně mi zavrní do ucha a zajede mi rukou pod tričko. Já ale nebudu další z dalších.
"Líbí se ti to viď?" Provokuje mě dál ale já si tohle líbit nenechám.
"Přestaň!" Prsknu po něm a rychle ho od sebe odstrčím, tohle už zašlo trošku daleko.
"Jeežíš, proč to s tebou musí být tak složitý?" Protočí očima.
"Protože já nejsem tvoje nadržená fanynka." Sladce se na něj usměji a v zápětí proměním svoji tvář v poker face.
"Fanynka být nemusíš, stačilo by kdyby jsi byla nadržená." Usměje se a povytáhne obočí. Upřímně? Kdyby to nebyl takový kokot a choval by se normálně, asi bych ho nechala, ale navíc je to můj nevlastní bratr takže tohle fakt ne.
"Pokud si dobře vzpomínám, ještě nedávno jsi chtěl abych tě změnila, kam se ten Dominik poděl?" Založím si ruce na prsou.
"Mrdám na nějakou změnu, chci tebe, teď a tady." O krok se ke mě přiblíží, ale to dělat neměl, můj hrneček trpělivosti přetekl. Napřáhla jsem se a dala mu silnou facku, otočil hlavu na bok a já se vítězně usmála.
"Nech si o tom zdát." Prsknu po něm a odcházím zpět za zbytkem týmu.
Dominik
"Stejně tě jednou dostanu..." Zašeptám si spíš pro sebe a dokouřím cígo.
Asi si myslí že když bude hrát nedobytnou přestane mě to bavit. To se ale šíleně plete, baví mě to jednou tolik, a jak jsem říkal, já vždy dostanu to co chci.
❤️❤️❤️❤️