13."Ahoj Dominiku."

2.5K 62 9
                                    

Dominik

Sedím u sebe v pokoji s flaškou Jacka a přemýšlím.. vlastně ani pořádně nevím nad čím přemýšlím, jsem ztracenej ve vlastních myšlenkách, myšlenkách o ní.

Nemůžu jí dostat z hlavy, i když bych chtěl, ale nejde to. Pořád mám před sebou ty oči, ty smaragdově zelené oči ve kterých se ztratím a hledám odpovědi na všechny otázky které se mi ženou hlavou. Ale i tak z nich nemůžu nic vyčíst.

Vím že bych se s ní nejraději hned vyspal a pak ji poslal do háje ale neudělám to.. protože ji nechci ublížit. Ale jednou ano. Jsem zmrd vím to o sobě, ale nemůžu si pomoct, tenhle styl života mě baví a užívám si to, aniž bych si uvědomoval jak moc tím někomu ubližuju, ale city ostatních jsou pro mě tabu, nezajímají mě a nechci s tím mít nic společného. Ale jakmile pohlédnu do těch začarovaných očí, jsem jako ve Španělské vesnici a mám pocit že mě to mění. Ale asi je to vážně jen pocit, vždycky jsem byl zmrd a asi vždycky budu, nestydím se za to, vyhovuje mi to. A začínat si s ní něco stejně není spravná věc..

Z mého dokonalého přemýšlení mě vytrhne vibrování telefonu na nočním stolku. A jak jsem očekával, byl to on.. Bohužel.

"Ahoj Dominiku, tak co Veronika, je v pořádku?" Optá se mě a já protočím očima, nikdy mi nevolá skrz nic jiného.

"Čau, jo je v pořádku." Odpovím stručně.

"A říkal jsi jí to už?" Ptá se dál.

"Ne neřekl, to si myslíš že je to tak jednoduchý? Říct jí že můj nevlastní otec je její otec? Srazí jí to na zem přesně tak jako to srazilo mě!" Zařval jsem na něj.

"Dominiku uklidni se! Já jen potřebuji aby byla v pořádku!" Zařve na mě také a to už nevydržím.

"Kurva celej život o tobě nemá páru a ty se z ničeho nic ozveš a myslíš si že ti skočí kolem krku? Ona si myslí že její otec je její otec a ne ty! Pochop že 9na tě znát nepotřebuje když jsi se na ní vykašlal před tím než se vůbec narodila a pak sis našel mojí mámu!"

"Fajn, tak jí to řeknu sám ty nevychovanej spratku!"

"Ještě že jsi mě nevychovával ty, to by jsi teprve viděl jak se chová spratek! Chtěl jsem jí to říct včera po tom co jsme to celej týden řešili a já neměl ani blbých deset minut na to abych se jí ozval! Ale poslala mě do háje protože byla naštvaná! Slíbil jsem ti že ji budu chránit a postarám se do píči o to aby se jí nic nestalo! Ona tě ve svým životě nepotřebuje, nepotřebuje člověka který se na ní vykašlal, stejně jako na její mámu, tak už se pochlap a vypadni z našich životů, a mojí mámu už nech na pokoji! Všem se snažíš jen zkurvit životy, v první řadě by sis měl dát do pořádku ten svůj!!" Zařval jsem vše co jsem chtěl a típnul hovor.

Opět jsem se vytočil. Kokot!

Abych vám to trošku ujasnil. Petr je můj nevlastní táta. Veroniky máma s ním kdysi žila ale před tím než se Veronika narodila odkopnul její mámu a začal si s tou mojí. Veroniky máma teď žije s Markem, a Veronika si myslí že je to její pravý otec. Její máma ji to nikdy neřekla, a nejspíš je to teď na mě od ní držet Petra co nejdál to půjde. Nechci aby ji zkurvil život tak jako její i mojí mámě.

Ale Veronice to říct musím, pokud se semnou bude ještě vůbec bavit. Ale nechci jí to tajit, chci aby to věděla dřív než to praskne...













Tak, máme tu první část z pohledu Dominika. Jak se Vám líbí? ❤️

Zastav a miluj. (FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat