16. "To odvoláš!."

2.3K 62 5
                                    

Jakubovi jsem všechno řekla a čekala co mi na to odpoví. Místo odpovědi vstal a šel do pracovního stolu, odemknul poslední šuplík a vytáhl z něj flašku Bechcerovky, aspoň tohle mě dokázalo za dnešek rozesmát.

"Dominiku nebuď kokot a pojď za náma!" Zařval Jakub na Nika který byl nejspíš pořád na balkóně.

"Seru kreténe nemůžeš chvíli počkat?" Ozvalo se ze zadní místnosti, to už jsme všichni propadli hlasitému smíchu a Jakub mi podal láhev alkoholu.

"Pij." Pokynul mi a já bez váhání otevřela flašku a přímo z ní se napila. V tom přišel Dominik a sledoval nás všechny jak sedíme v kolečku u konferenčního stolku a popíjíme.

"Něco jsem zmeškal?" Optá se.

"Kdyby ti to tvoje sraní netrvalo tak dlouho věděl by jsi, že tady oslavujeme skoro sourozence." Zašklebil se na Dominika Decky a já se pousmála. Nechtěla jsem truchlit, ne před nimi. Dominik jen protočila očima a též se trochu pousmál, sedl si do kruhu vedle mě a já mu podala flašku.

"Tak na zdraví ty skoro brácho." Zasměju se stejně jako všichni ostatní a Dominik též.

Myslím že už to z nás trošku opadlo a je to fajn sedět tu s tou bandou idiotů, kteří jsou vlastně hrozně fajn. A konečně můžu říct i Nik, jsem ráda že mě podržel v téhle těžké situaci i když pro něj to musela být taky rána pod pás.

.

"Lidičky poslouchejte!" Zařval Jakub na celé studio a vylezl si na malý stolek.

"Zvu vás všechny do klubu, chce to víc chlastu!" Zařve a my všichni souhlasně s ním. Dobrý nápad, potřebuju to.

Všichni si sbalí své věci a jeden po druhém odchází z místnosti. Když chci vyjít i já Dominik mě zatáhne za ruku zpátky. Ihned narazím do jeho pevné hrudi a zaskočeně na něj koukám. Jsme tu sami.

"Jak se cítíš?" Optá se starostlivě.

"Už fajn." Odpovím.

"To jsem rád, kdyby cokoliv můžeš mi to říct dobře?"

"To je divný.." řeknu se smíchem.

"Co je divný?" Nakrčí obočí.

"Ještě před pár dny jsme se nenáviděli a ty mi teď říkáš tohle." Je to zvláštní, co si budem namlouvat.

"Byla jsi nudná šprtka nemůžu za to." Pokrčil rameny.

"A ty povrchní kokot." Oplatila jsem mu a chtěla odejít, opět mi v tom zabránil a přitiskl mě ke zdi. Naše dechy se mísily a já cítila nepříjemný tlak v podbřišku.

"To odvoláš!" Řekne nebezpečně blízko mému obličeji.

"A co když ne hm?" Zasměju se. V tom nás ale někdo vyruší.

"Kurva kde jste?!" Zařve na nás podnapilý Jakub se smíchem. Dominik se ode mě rychle vzdálí a oba koukáme na Jakuba, Bůh ví co si teď myslí.

"Bacha na něj, ten píchá všechno co dejchá." Ukáže prstem na Dominika a já se neubráním smíchu.

"Já nejsem další trofej Kubo." Zasměju se a projdu okolo něj ven za ostatními.

Dominik

"Ale jednou budeš.." zašeptám si spíš pro sebe.

"Co jsi říkal?" Optá se Jakub který už je těžce na šutr.

"Nic vole jdem." Vezmu ho za loket a vláčím ho ven. Čekají tu už čtyři taxíky, všichni se naskládali do aut a zbyli jsme jen já, Jakub, Koky a Veronika.

"Sedím ve předu!" Zařve Koky a utíká si zabrat volné místo na straně spolujezdce.

Já i Jakub strhneme pohled na Verču která to ihned pochopí.

"Já nesedím uprostřed!" Založí si ruce na prsou.

"Neodmlouvat kurva!" Řekne Jakub a otevře ji dveře. Trošku nasraně si sedne a vedle ní hned Jakub. Mě nezbývá nic jiného než auto obejít a sednou si vedle ní.

Jakub nadiktuje adresu oného klubu a já mám problém si poskládat nohy tak aby se mi sedělo příjemně. Kurva to ty taxíky dělají na trpaslíky se Sněhurkou nebo co? Chytám křeče.

"Jak se těšíš kotě?" Optá se Veroniky Jakub a položí svoji ruku na její hubené stehno.

Napnu se a raději se podívám z okýnka, z nějakého neznámého důvodu mi to vadí a nechci se na to dívat.

"Moc." Odpoví mu a úplně vidím ten její sladký úsměv který mu právě věnovala. Protočil jsem očima což jikdo vidět nemohl, pač jsem otočený na druhou stranu. Ten taxikář si musí myslet že jdeme na nějakej gangbang, tři kluci jedna holka, ach bože.. raději nechci vědět co se mu honí hlavou. Ale za to zaručeně vím co se honí hlavou mě, nebo si spíš představuju jak mě někdo honí, jsem celek týden bez zásunu a regulérně mě to začíná srát, musím to dneska napravit, i kdyby byla hnusná, už to nevydržím..












Tak co? Jak se vám to líbí? ❤️

Zastav a miluj. (FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat