פרק עשרים ותשע: לפעמים עושים טעויות כשאוהבים

352 56 17
                                    

אפרודיטה נבהלה כשהאדס הרים את המטה שלו אבל להפתעתה ולהקלתה, הוא לא כיוון אותו עליה. הוא כיוון אותו על דמטר.

''אתה מאיים עלי האדס?" היא שאלה בהרמת גבה והביטה בו כשהחודים מכוונים לגרונה.

''אוקיי, מספיק. האדס אתה לא יכול להתפרץ לאולימפוס ולאיים על שתי אולימפיות חשובות חסרות הגנה-'' זאוס השתתק מהמבטים שננעצו בו. ''חסרות הגנה?" דמטר שאלה.
''זאוס, תעשה טובה, אם האלות האולימפיות היו רוצות, היינו מחסלות אותך ללא מלח. אז אם אין לך משהו חכם להגיד, תשתוק'' היא ירתה אליו.

זאוס הזעיף פנים ופתח את פיו לדבר אבל פוסידון סתם את פיו עם ידו והשתיק אותו.
''דמטר, מה זאת אומרת תוכנית?'' הוא שאל אותה.

היא נאנחה.

''טוב... אולי לא עפתי על הרעיון שפרספונה איתך כול כך-'' ''אה מה את אומרת-'' ''אז רציתי לבחון אותך אם תבגוד בפרספונה!!!".

האדס שאף אוויר במהירות.

''מה?!" תנטוס ענה במקום האדס שהיה המום מכדי להגיב.

''רציתי לבדוק אם כשמישהי נוספת תיכנס לחיים שלך, תעזוב אותה! ברכותינו! עברת את המבחן! אבל לא חשבתי שתצליח לפגוע בפרספונה!!!''.

''לפגוע בפרספונה? אני לא נישקתי את מנטה! היא נישקה אותי! וזאת אפילו לא הייתה אשמתה! זאת הייתה אשמתכן!'' הוא צעק והצביע על אפרודיטה ודמטר.

''דמטר. את אשמה בזה שהבת שלך נפגעה! את אשמה שלא בטחת בי! את לא הקשבת לפרספונה כשאמרה שאני בסדר גמור! את בחרת לא להאמין לה. את אשמה בגלל שבחרת לפגוע בבת שלך-'' ''איך אתה מעז?!-'' ''אבל
הקטע זה שאת לא התכוונת! את לא התכוונת לפגוע בה, ואם היית יודעת שהיא תפגע את לא היית עושה את זה מלכתחילה.'' הוא אמר.

דמטר השפילה את מבטה והאדס המניך את קולו ודיבר ברכות. ''דמטר. אני מבין אותך. את לא ידעת מה את עושה, אני לא ידעתי מה קורה. זאת הייתה טעות שקרתה בגלל שניסית לעזור ויצא שהמצב רק נהיה יותר גרוע ופרספונה נפגעה. אני סולח לך. אני רק מקווה שפרספונה תסלח לנו''.
דמטר הרימה אליו את מבטה והוא הוריד את המטה.

''היי, אולי תשאלו אותה בעצמכם? אני חושב שהיא תסלח לכם'' ארוס אמר והאדס ודמטר הסתובבו וראו את פרספונה עומדת מאחורי ארוס.

•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°

פרק הבא ברביעי!!!

אוקיי ועכשיו יש משהו שרציתי להגיד.
בפרק שעבר היינו ב294 כוכבים. כרגע באופן מדהים הגענו ל337!!!
אני כמעט בכיתי מהתרגשות! תודה לכולם!!!

נתראה בפרק הבאאאא!!!❤

האדס ופרספונהWhere stories live. Discover now