פרק חמישה עשר: הארוחה משתבשת

438 60 16
                                    

האדס עמד לדפוק על הדלת אבל כשהוא שמע רעש חזק מבפנים.

''מה קורה?!" הוא שאל כשהתפרץ לחדר בבהלה.

פרספונה עמדה שם מחייכת. ''רק הזזתי את השידה לצד השני'' היא אמרה בחיוך.

''תראה מה עשיתי'' היא התגאתה. האדס היה המום, הוא בחיים לא ראה כמות כזאת של פרחים.

הרצפה הייתה מלאה בדשא רך וצמחים מטפסים טיפסו עד התקרה וכיסו אותה.

פרחים סגולים, צהובים, אדומים, לבנים, כחולים, ירוקים, ורודים וכתומים כיסו כול מקום אפשרי. ''שדרגת את החדר'' הוא אמר. ''וואו, אתה חד הבחנה'' פרספונה צחקה. ''זה יפיפה'' הוא נדהם.

''תודה'' היא אמרה בחמימות וקרברוס נבח בשמחה.

''אה, אתה מוזמן לשבת'' היא מיהרה לומר, האדס התיישב על המיטה שלה. ''יש כאן ריח מדהים'' הוא אמר. ''כן, פרחים'' פרספונה אמרה בעיניים בורקות כשהתיישבה לצידו. ''אז... רצית משהו?" היא שאלה אותו.

''אה, כן, ארוחת ערב'' הוא אמר. פרספונה הרימה גבה.

''מה פתאום ארוחת ערב? תמיד האוכל מגיע לחדר שלי'' היא אמרה. ''נכון... אני הכנתי ארוחת ערב כי הייתי די משועמם וחשבתי שתרצי לבוא לאכול'' הוא אמר בחיוך. רק רגע! הוא הסמיק!.

פרספונה לא יכלה שלא לחייך, החיוך של האדס וההסמקה הקלה שלו הייתה נקודת תורפה שהיא לא יכלה לעמוד בפניה. ''אני אשמח לבוא האדס'' היא חייכה.
האדס חייך אליה בחזרה ועיניו האפורות שוב התבהרו לצבע כחלחל.

''אה, אממ... האדס יש לי שאלה'' פרספונה אמרה פתאום. ''כן, מה?" הוא שאל, מתנער מהבהיהה בפרספונה.

''אני צריכה בגדים... אני לא יכולה ללבוש אותה שמלה לנצח'' היא גיחכה. ''אה, כן! אני ממש מצטער שלא חשבתי על זה. אני לא יוצא בשבוע הקרוב מהשאול כי אני מוצף בעבודה... אני אבקש מתנטוס להביא לך בגדים'' הוא אמר בחיוך.

פרספונה הנהנה בתודה ואז באופן שגרם להאדס להחסיר פעימה, היא השעינה את ראשה על כתפו. היא שפשפה ידיים ומתוך ידיה צמח נרקיס יפיפה. ''קח'' היא אמרה.

היא קטפה את הנרקיס מידה והושיטה לו את הפרח.

''תודה'' הוא אמר, פעם שניה שהוא מסמיק ביום אחד! פרספונה שברה את השיא של עצמה!.

''קדימה, אני מניחה שעכשיו זה הזמן ללכת לאכול, נכון?" שאלה ושניהם קמו מהמיטה ויצאו מהחדר כשקרברוס אחריהם.

•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°

''ווהוו'' פרספונה נדהמה מהאוכל.
''אתה בשלן מדהים'' היא אמרה בעיניים פעורות.

''תודה'' הוא אמר, יש! הסמיק בפעם השלישית היום!
פרספונה הכניסה חתיכה נוספת של בשר לפה שלה והתמוגגה.

קרברוס, שישב מתחת לכיסא של פרספונה נבח. ''אתה רואה, הוא גם רוצה!" היא צחקה ונתנה שלושה חתיכות לקרברוס, אחת לכול ראש.

''הרבה זמן לא בישלתי... כבר אלף שנה לפחות, הייתי חייב לנסות'' הוא אמר.
''טוב, מזל שניסית! זה מדהים!" היא אמרה.

''הי... פרספונה... יש לי שאלה'' הוא אמר. פרספונה הנהנה, ''כן?". ''אה, רציתי לשאול אם נהנת אתמול'' הוא אמר. פרספונה לשניה בהתה בו והאדס נלחץ אבל אז אמרה; ''אתה לא יכול לתאר אפילו כמה נהנתי! זה היה הבילוי הנהנה ביותר שהיה לי בשנתיים האחרונות" היא חייכה חיוך מאושר והאדס חייך מאוזן לאוזן בחזרה.

''גם לי היה כיף-'' רעש דפיקות מרעישות נשמע מדלת אולם האוכל והאדס ופרספונה החליפו מבטים מבוהלים.
''שלום!" קולה של דמטר נשמע כשהיא נכנסה לאולם, אחריה נכנס זאוס. ''באנו לביקור בית קצר''.


כמה עברנו כברר!
אם הגעתם עד פה, תתנו לי כוכב ותעקבו כדי לקבל עדכונים!!!
מה אתם חושבים שיקרה?
אתם מוזמנים לכתוב לי בתגובות😀

האדס ופרספונהWhere stories live. Discover now