''אני לא רוצה ללכתתת'' פרספונה אמרה.
הם כבר היו על האי שעתיים לפחות, ונראה שלקרברוס לא נמאס ממנה ואילו לשניה.''פרספונה... יש לי עבודה'' האדס גיחך, איך הוא יכל שלא כשפרספונה אוחזת בכתפו ומקפצת.
''נוו האדס!" היא התעקשה. ''טוב, נעשה ככה, נביא את קרברוס איתנו'' אמר. ''זה אפשרי?" פרספונה שאלה.
''סוג של, יש אפשרות לחלק את ההתגלמות שלו לשתיים, אבל זה רק אם הוא רוצה בכך'' האדס אמר.פרספונה חייכה חיוך ענקי ופנתה לקרברוס. ''רוצה לבוא חמודי???" היא שאלה. הכלב הענק קיפץ ואז נעצר.
''ממליץ לך להסתובב'' האדס אמר והוא ופרספונה הסתובבו בדיוק כשהכלב זהר באור בוהק.
כשהם הסתובבו בחזרה, היו שם שני קרברוסים. אחד הגדול והמפחיש ממקודם, ואחד קטן יותר.
''הוא כזה חמוד כשהן קטןןן!!!" פרספונה צווחה וקרברוס הקטן רץ אליה.''יאיי'' היא אמרה בהתרגשות.
''קדימה, זה הזמן ללכת'' האדס אמר בשעשוע. פרספונה הרימה את הכלב הקטן שעדיין היה בגודל של מטר לפחות, בזרוע השניה שלה היא עדיין אחזה בזק הפרחים שהאדס הביא לה.האדס החזיק בכתפה כשהם נעלמו והופיעו מחדש בחדר הכס.
''הו הנה אתה!" תנטוס קרא. הוא עופף לעברם עם כנפיו. ''ארבע שעות! נעלמת לארבע שעות!'' צעק. ''תנטוס-'' ''לא האדס! פספסת שעתיים של עבודה! מה חשבת-'' הוא שם לב לפרספונה. ''הו היי... פרספונה'' הוא אמר.
''רגע, זה קרברוס- קרברוס מותק!!! כמה זמן לא ראיתי אותך חמודי!" פרספונה חייכה הורידה את קרברוס מידה, שמייד קפץ לחיכו של תנטוס. מדהים כמה הכלב הזה חברותי ''אתה רואה, זה היה חכם להביא את קרברוס איתנו'' אמרה לו.
האדס חייך לעברה ואז תנטוס שלח אליו מבט. ''הא כן, אני בא, פרספונה סליחה שאני צריך ללכת, נתראה אחר כך'' אמר. ''זה בסדר, לי ולקרברוס יהיה מסיבת פיג'מות'' פרספונה צחקה צחוק מתגלגל.
האדס הנהן ופלט צחקוק קטן ואז הוא ותנטוס נעלמו ברעש פקיקה.
•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
''קדימה קרברוס'' פרספונה אמרה והיא והכלב בעל שלושת הראשים הלכו לכיוון חדרה השחור.
כשהיא סגרה את הדלת קרברוס נתן לה מבט של 'כאן את גרה?'. פרספונה הנהנה.''אני יודעת, זה די... שחור'' אמרה והתיישבה על המיטה שלה וקרברוס זינק לידה.
''קרברוס, אתה לא מאמין איזה כיף היה היום'' היא אמרה ואז שתקה לשניה. היא שמעה את המילים שיצאו מפיה ולא האמינה. מי היה חושב שהיה יכול להיות לה כיף ב'דייט' עם שליט העולם התחתון, זה כול כך אבסורדי. ואז היא פתחה בצחוק מתגלגל.
''אני לא מאמינה, ציפיתי שיהיה משעמם היום אבל ביקרתי מעל פני האדמה, צחקתי, אכלתי את המאכל הטעים ביותר בעולם, פגשתי אותך וקיבלתי זר ליליות'' היא אמרה.בראשה הייתה רק תמונה אחת, של האדס מחייך ומסמיק ועיניו האפורות האפלוליות מוארות באושר.
היא התנשפה בהתרגשות, אז ככה מרגישים פרפרים בבטן?
פרספונה השפילה את מבטה כדי לראות את הזר שעדיין היה בידיה.
היא קמה מהמיטה והניחה את הפרחים שלה על שידה שחורה ליד הדלת ואז עלה בראשה רעיון. ''קרברוס! אני אשדרג את החדר!" פרספונה צווחה.
קרברוס קישקש בזנבו ונבח בשלושת ראשם בהתלהבות.
''מה נעשה? איזה פרחים נוסיף?" היא שאלה את קרברוס שנבחר בתגובה. ''אתה צודק, עוד ליליות כמובן... חרציות ושושנים... טוב כדאי שנתחיל בעבודה'' אמרה והתיישבה על הרצפה כשידיה מוצמדות לקרקע.אני בשוק שהתקדמנו כול כך הרבה עם השניים האלה!!!
תוכלו לכתוב לי בתגובות את מי אתם אוהבים יותר, את האדס או את פרספונה.
אתם כבר יודעים מה לעשות!!!👣👣👣⭐⭐⭐
נתראה בפרק הבא ❤️
YOU ARE READING
האדס ופרספונה
Historical Fiction~גמור~ הכריכה הוחלפה האדס גדל להאמין שהוא לא יהיה כמו שאר האלים. לא מגיע לו מקום בהר האולימפוס, לא מגיע לו להיות חלק מהם, לא מגיע לו אושר. ואז באה פרספונה, בת דמטר. עם חיוך כוכבים וצחוק פעמונים ששבה את לבו של מלך השאול מהשנייה הראשונה ששמע אותו. נ...