Tack!!

4K 214 93
                                    

Jag skulle bli hur glad som helst om ni läste allt det här

Hade tänkt publicera det här i morgon egentligen men känner att jag behöver lägga ut det här nu av en anledning. 

Jag vill tacka er så extremt mycket för att ni har läst den här fanfictionen som har varit min första om enbart Ogge. Jag har alltid haft väldigt svårt med att skriva om honom eftersom han ofta får en väldigt knepig roll i olika fanfictions så jag har aldrig riktigt kunnat bygga upp en egen "karaktär" av honom.

Som jag sade i den där utlottningen om den här fanfictionen som simplelittlewords vann så skulle den här bli kort. Egentligen hade jag tänkt mig 15-16 kapitel men det blev istället dubbelt upp. Så går det ibland! Haha.

Nu är det dock såhär att jag säger hejdå till wattpad. Det här är den sista boken jag kommer skriva på ett tag och jag tror ärligt inte att jag kommer komma tillbaka. Jag har skrivit 13 publicerade verk här + 5 raderade och det känner jag får räcka för mig. Mitt liv funkar inte längre ihop med den eviga stressen jag har att skriva, publicera och vara trevlig med mina läsare. Visst, ni säger att jag inte ska stressa men något inom mig säger åt mig att jag måste publicera en gång om dagen - annars får jag skuldkänslor. Jag vill inte ha det. Jag orkar inte det. 

Jag är jätte ledsen att behöva göra såhär men jag måste följa mitt hjärta och göra som jag själv känner. Ni måste dock förstå att det här inte var lätt för mig att bestämma så snälla kom inte och tjata och klaga på mig - det kommer bara få mig att få massor med skuldkänslor och må ännu sämre. 

Tack för att ni har följt mig genom den här resan under det här året jag har skrivit och tack för att ni har stöttat mig när det har varit svårt. Jag är så otroligt tacksam för allt det ni har gett mig och lärt mig.

Lite reklam bara, vill ni följa med i mitt liv bakom kulisserna (jag är ju så känd) så kan ni alltid kika in på min blogg: fallmanlinnea.blogg.se (Länk finns i min profil). 

Puss och kram på er alla så hoppas jag att vi kanske ses någon gång i framtiden. 

Headphones - o.mDonde viven las historias. Descúbrelo ahora