KB 37.🔥

397 32 14
                                    

Keyifli okumalar dilerim...

Rüya Ateş

Mert ile annemlerin kapısına geldiğimizde bir kere zile basıp beklemiştim. Mert yanımda oldukça heyecanlı dururken onun bu haline gülümsedim.

"Sakin olmalısın."

"Elimde değil." diyerek mırıldandığında kapı annem tarafından açıldı. Beni görünce gülümseyen yüzü Mert'i görünce sorgular bir hal aldı.

"Hoş geldiniz."

"Hoş bulduk anne,arkadaşım Mert."

Annem gülümseyerek bizi içeri aldığında bana sıkı sıkı sarılmıştı. Hep birlikte salona geçip koltuklara yerleştik. Kısa bir sessizliğin ardından oturduğum yerde öne kaydım.

"Anne Mert ayrıca, Murat amcanın oğlu."

Annem şaşkınlıkla bir bana bir Mert'e bakarken bu süreçi atlatması uzun sürdü. Sonra boğazını temizleyip Mert'e baktı.

"Kusura bakma oğlum ben şaşkınlığımdan dolayı."

"Önemli değil, gerçekten."

Annem bir süre Mert'i inceledikten sonra bana döndü. Gözleriyle ne anlatmak istediğini anlamadığımda konuştu.

"Ne içersiniz?Yada aç mısınız bir şeyler yapayım?"

"Teşekkür ederiz, ben sadece soğuk bir şeyler alabilirim."

Annem ayağa kalktığında bana da başıyla işaret edince bende kalktım.

"Yardım edeyim ben." Mert başını salladığın da annemin hemen arkasından gitmiştim.
Mutfağa girmemle annem kolumdan tutmuş ve tezgaha yaslamıştı.

"Gelirken neden aramadın sen?"

"Anne aniden gelişti."

Annem derin bir nefes alıp saçlarını geriye attı.

"Bir an da karşımda görünce şaşırdım kızım, haber verseydin iyi olurdu."

"Haklısın anne düşünemedim, bir de şey Antalya'ya gitmeyi düşünüyoruz."

"Gidin kızım."

Annem dolaptan aldığı portakal suyunu üç bardağa koyduğu sırada tezgahın üstünde ki kekten ağzıma attım.

"Sende gelebilir misin? Murat amca ile görüşmek için."

Annem elinde ki şişeyi aniden tezgaha bıraktığın da yerimde sıçramıştım. Bunu daha önce konuşmuştuk oysa ki.

"Tamam gelirim, günü haber verirsin."

"Canım annemsin." gidip boynuna sarıldığımda gülümsediğini hissettim. Ellerim bir kaç kez sırtını sıvazladıktan sonra geri çekilmiştim.

"Hadi git adamın yanına tek kalmasın."

Başımı sallayıp Mert'in yanına geçtiğimde telefonuna bakıyordu. Ben geldiğimde cebine koyup oturduğu yerde doğruldu.

"Rahatına bak lütfen."

"Annen rahatsız olduysa gidebilirim." benim tersime bunu söylediğinde gülümsedim ve karşısına oturdum.

"Hayır, sadece şaşkındı."

Hafifçe tebessüm edip başını salladı ve odaya giren anneme baktı. Annem elindekileri orta sehbaya bıraktığında yanında kekte getirdiğini görmüştüm. Annemin kekleri çok güzel olduğu için hemen bir dilim aldım.

KALBİMDE BÜYÜDÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin