Keyifli okumalar dilerim.
Rüya Ateş
Ormanın içinde uzun bir süre dolaşmıştım. Bulduğum bir ağacın gövdesinde oturmuş,ne kadar saat geçtiğini bilmediğim zamanda bulunduğumuz eve tekrar gelmiştim. Veranda da oturan Barlas'ın gözleri ile gözlerim kesiştiğinde duraksadım. Bir kaç adımda önüne geçtiğimde belime sarıldı ve başını karnıma koydu.
"Ben sadece seni düşünüyordum Rüya'm oysa herşeyin ince detayına kadar öğrenmek istiyorum."
Ellerim omuzlarını okşarken eğildim ve başından öptüm.
"Biliyorum sevgilim, içeri girip konuşsak mı?" başını sallayıp ayaklandığında içeri girmiştik. Çift kişilik yatağa uzandığımda yanıma oturdu.
"Elimizde net bir delil olmadığı için savcılık süreci uzatıyor. Mert ise babamın eski en yakın arkadaşının oğlu biliyorsun, o da babasının eski eşyalarını araştırıp delil arıyor. Uzaktan net bir iletişim sağlayamadığımız için Antalya'ya gidiyordum. En son bir şey bulduk ama tam ne olduğunu çıkaramadık. Eğer o şeyi bulabilirsek bence katile yaklaşıcaz."
Barlas derin bir nefes alarak eliyle oynadığı parmaklarımı serbest bıraktı.
" Kendiniz nasıl bu kadar şey bulabiliyorsunuz? "
" Ben Avukatım sezgilerim güçlü birde her şey aslında Mert'in babasında saklı... Ama alzheimer hastası. "eğer öyle olmasaydı işimiz kolay olabilirdi. Ama adamın hastalığında onun bir suçu yoktu ya.
"Bana da bulduğunuz evrakları gösterir misin? Belki yardımım dokunur."
Alayla gülümseyip Barlas'a baktım
"Gizli adamların mı var yoksa?" Barlas ciddi yüzünden ödün vermeden bana baktığında doğruldum. Ciddi miydi?
"Öyle bir şey değil Rüya... Belki bildiğim bir şeydir diye söyledim."
Başımı sallayıp cebimde ki telefonu çıkardım. Evde bıraktığım mektubun fotoğrafını saklıyordum. Fotoğraflardan mektubu bulup açtığımda Barlas'a uzattım.
"Bu mektuplar işte, aralarında ay farkı var belli ki? Birde baya silikleşmiş yazılar, en altında da bir amblem var ama ne olduğu tam anlaşılmıyor."
Barlas'a durumu anlattığımda kaşlarını çattı. Telefonu elimden alıp daha çok yakınlaştırdığında ne yapmaya çalıştığını anlayamamıştın. Telefonu bana verirken boğazını temizlemişti.Bir anda değişen tavrından bir şey anlamamıştım.
" Bir sorun mu var? "
"Hayır yok." başımı sallayıp yatakta düz yattım. Barlas ellerini ellerime kenetlediğinde gözlerimi kapatmıştım.
.....
Adam yanında uyuyan kadına bakıp elinde ki telefonu çeviriyordu. Dayanamayıp Rüya'nın telefonunda ki fotoğrafları kendine attı.Bu işi çözmeliydi.
Telefonuna gelen fotoğraflar ile dışarı çıktığında Yiğit'i aradı."Hadi canım, sevgilisi ile tatildeyken beni arayan Barlas."
"Önemli bir konu var."
Yiğit ciddi sesi duyduğu gibi oturduğu yerde toparlandı ve boğazını temizledi.
"Dinliyorum."
"Sana atacağım fotoğraflarda ki yazıları net bir hale getirecek birileri varmı?"
"Elbet buluruz... Konu ne?"
"Şimdi anlatamam... Ama Rüya ile ilgili, kimseye bir şey söyleme."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMDE BÜYÜDÜN
Любовные романыAdamın içinde bastıramadığı bir sevinç vardı.Yıllar sonra döndüğü şehirin ona ne gibi yenilikler getiriceğini merakla bekliyordu.Yıllardır unutamadığı o mavi gözleri bir daha görme umudu vardı içinde.İnanıyordu onunla bir şansı daha olacaktı. . ...