KB 25.🔥

542 34 0
                                    

Yeni bir bölümdenn merhaba.
Keyifli okumalar...

Rüya Ateş

Sabah odaya dolan ışıkla gözlerimi açtım. Ve yan tarafıma baktım. Barlas yüzü bana dönük yüz üstü yatıyordu. O kadar güzel duruyordu ki uyandırmak istemedim. Yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkadım. Ve valizden çıkarmadığım elbiselerin başına geçtim.

Hazırladığım kombini hızlıca giyindim.

Büyük çantanın içine gerekli olabilecek her şeyi koymuştum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Büyük çantanın içine gerekli olabilecek her şeyi koymuştum. Hala uyanmayan Barlas'ın yanına gelip hafif uzandım.

"Barlas."herhangi bir ses vermeyince tekrarladım.

" Hımm. "diyip mırıldandı bu duruma güldüm.

" Hadi uyann. "deyip omzuna dokundum.

" İstemiyorum. "deyip elini belime atmıştı. Beni de daha çok yatağa çektiğin de güldüm.

" Peki o zaman ben tek giderim."dediğimde bir gözünü açtı ve bana baktı.

" Gidemezsin. "dediği gibi gözlerini kapattı. Aklıma gelenle gülümsedim ve yüzlerimizin hizasını eşitledim.

"Sevgilim."deyip çenesini öptüm. Ona ilk defa böyle sesleniyordum. Uykuyu çok sevdiğinden bir türlü uyanmamıştı.

" Canımm. "bu sefer de yanağını öptüm. Hala kıpırdamadığında oyuna devam ettim.

" Birtanemm. "bu seferde boynunu öpmüştüm.

" Barlas'ım. "diğer bir öpücüğü başınaydı.

" Bebeğim artık uyanır mısın? "dediğim gibi onu üstümde bulmuştum. O kadar hızlı gelişmişti ki kaçmaya fırsat bile bulamamıştım.

" Ne dedin sen? "

" Uyanır mısın dedim. "

" Ondan önce. "güldüm bu sefer oyununa gelmicektim.

" Bilmem ne dedim. "

" Söylemessen öperim. "tek kaşını kaldırdığında çok tehdit içerikliydi.

" Bebeğimm."dediğim de bana bir kaç saniye bakıp öpmüştü.Gözlerimi kapatıp karşılık verdiğim de daha da hırslanmıştı. Zorla kendimi çektiğim de omzuna vurdum.

" Ama yine de öptün. "

" Kabul et sende istedin. "dediğinde kaşlarımı çatarak ona baktığımda bile gülme isteğim geliyordu.

Bütün işlerimizi hallettikten sonra birlikte odadan çıkmıştık. Restorana kahvaltıya geldiğimizde siparişleri beklerken Mert'ten mesaj geldi.

" Seni almaya gelebilirim ."

Şuan yanımda Barlas vardı. O yüzden ne yapacağımı bilemedim. Ve ona baktım, zaten onun bakışları bende olduğu için göz göze geldik.

KALBİMDE BÜYÜDÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin