KB 10. 🔥

887 46 0
                                    

Merhabaaa.. Bölüm çok geç kaldı biliyorum ama umarım bölüm bunu affettirebilir...Birde gelmek isteyenler ınstagram hesabımızda olabilir.
Tam şuraya bırakıyorum,hesabı.
🔽🔽🔽
kalbimdebuyudun__wattpad

....

Emniyete geldiklerin de, polislerle durumu görüştüler. Zaten polisler, bu durumu bilen yetkililerdi..Rüya'nın müvekkilini yani Kerem Bey'i evinden almak üzere yola çıkmışlardı.

Rüya sakinleşmek için dışarı çıktı. Barlas'da onun peşinden, Rüya bir banka oturduğunda Barlas'da oturdu. Bir süre sessizce oturdular, bu sessizliği Barlas bozmuştu.
"Tek başına, ne yapmaya çalıştın söyler misin? Ya ben olmasaydım."

Rüya hiç bir tepki vermedi. Sadece dinledi. Evet ya Barlas olmasaydı. Yine de yapabilir miydi? Aslında bunu yapmak üzere tek başına çıkmamış mıydı evinden?

"Bana cevap ver Rüya!" diye bağırdı Barlas. Rüya bu sesle hafif sıçradı. Sakin bir sesle.

"Bana hesap sorma. Sen gelmeseydin de yapabilirdim. Evden de bunun için çıktım."

"Gördüklerim, dediklerini inkar ediyor maalesef."

"Gidebilirsin."

"Ne!." diyerek şok oldu Barlas. Böyle bir tepki beklemiyordu.

"Bak gerçekten teşekkür ederim ama yapabilcek bir şeyin kalmadı artık.. Geldiğinden beri, tanımadığın biri için fazlasını yaptın ama yeter, yetmeli." deyip oturduğu yerden kalktı Rüya.

Arkasını dönüp gidicekti ki kabalık ettiğini düşündü. Hem de büyük bir kabalık, adamın hiç beklemediği an da hemde. O adam bunu haketmiyordu. Barlas'a döndü, ayağa kalkmış adama ilerleyip sarıldı. Belki de kendisinin buna ihtiyacı vardı.

"Ben özür dilerim. Ve tekrardan teşekkür ederim." adam bunu beklemiyordu ama gecikmeden kızın beline sardı ellerini. Huzurunu bulmuştu tekrardan, kızın ona sırtını dönmesi çok üzmüştü, her şeyi bekliyordu ama sarılmasını asla. Rüya'sa başını adamın omzuna koydu ve gözlerini kapattı. Sanki içi bir anda huzurla doldu.

Ne kadar öyle kaldılar bilmiyorlar ama yanlarına gelenlerle ayrılmak zorunda kaldılar. Rüya başını kaldırıp gözlerini açtı karşısında müvekkili, korumaları ve polisler vardı.

"Merhaba Rüya Hanım."

"Merhaba Kerem Bey."

"Aldığım bilgilere göre gelişmeler olmuş."

"Evet, güzel gelişmeler.. Tabi elimizde ki adam doğru ifade verirse."

Polisler biraz uzaklarında durduklarından sesi kısaltarak.

"İlk önce bana söyleseydiniz, en doğru ifadeyi verdirtebilirdim."

"Bundan hiç şüphem yok Kerem Bey ama böyle bir şeyin yasal yollarla olmayacağını çok iyi biliyorum.Unuttunuz mu ben sizin avukatınızım, sizi daha fazla suçlu duruma düşüremem."

Kerem Bey duyduklarıyla hafifçe gülümsedi. Ve Rüya'nın hemen arkasında duran Barlas'a baktı. Barlas'da, Kerem'i incelemeye başladı." Acaba sevdiğimi bu mu tehdit ediyor?"diye düşündü.

" Arkadaş, yanınızda olduğuna göre önemli sanırım. "

" Hayır sadece arkadaş. "diyerek cevap verdi Rüya. Barlas bu duruma çok bozuldu. Hiç beklemiyordu. Tamam belki şuan Rüya'da çok da değeri yoktu ama" sadece arkadaş"demesi daha da değersiz olduğunu anlatıyordu.

"Kerem Bey ve Rüya Hanım, tekrar bir görüşme yapılması gerekiyor. Artık içeri geçebilirmiyiz?"

Kerem içeri doğru ilerlediğinde Rüya,Barlas'a döndü.

KALBİMDE BÜYÜDÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin