Satır arası yorumları merakla bekliyorum
Keyifli okumalar dilerim...Rüya Ateş
Hayatımda hiç olmadığım kadar tedirgindim, korkuyordum, telaşlıydım. Ben üniversite sınavımda, ilk davam da, ilk mahkemem de bile böyle olmamıştım.Elim kararsız bir şekilde zile gitti. Her zaman mutlulukla geldiğim ev şuan bana o kadar da güzel gözükmüyordu.
Mert'in ısrarcı mesajlarından sonra aradan on gün geçmişti ve bana bir zarf gelmişti ve o zarfta savcılıktandı.Yetersiz kanıttan ve bilgiden dolayı davam onaylanmamıştı.
Bunun üzerine Mert'e söylediğimde annemle konuşmam için ısrar ve tehdit etti. Eğer ben söylemessem kendisinin bizzat gelip konuşacağını söyledi. Ve şuan benim bulunduğum yer annemin kapısının önüydü.
Titreyen elim ile zile basıp bir kaç dakika bekledim. Annemin güler yüzüyle karşılaştığım da bir huzur gelmişti.
"Annem, hayırdır bu saatte?"
"İnşallah hayırdır annecim." derken sarılmıştım ona. Ayakkabılarımı çıkarıp salona girdim.
"Kim var evde?"
"Abin hastanede, çocuklar okulda."
Abin hastanede diyince aklıma Melek abla gelmişti ve tebessüm etmiştim. Onlar adına mutluydum.
"Oh iyi iyi." diye mırıldandım.
"Aç mısın Rüya'm, hazırlıyım mı bir şeyler?"
"Yok annem sağol, seninle bir şey konuşucağım, gelir misin?" yanımı gösterdiğim de bir kaç saniye bana baktı ve yanıma geldi. Çantam dan ses cihazını çıkarıp kayıda aldım. Ama anneme farkettirmemeye çalışmıştım.
"Annecim şimdi seninle ciddi bir konuşma yapıyorum, bak benim için gerçekten zor ama sana ihtiyacım var."
"Korkutma beni." gözleri gerçekten endişeli bakarken nefes alıp verdim ve titreyen elimle ellerini tuttum.
"Babamın vefat ettiği zamanlar da bir düşmanımız varmıydı? Yada onunla herhangi bir konudan zıtlaşan?" Aslında bu sorunun cevabını biliyordum ama ondan duymak istiyordum.
Söylediklerimle elleri bir anda buz kesen anneme daha dikkatli baktım. Gözlerini kaçırmıştı." onaltı yıl sonra bunları neden öğrenmek istiyorsun? "
" Çünkü önemli anne. "
"Ne için? Kime göre?"
"Anne zamanı gelince öğrenirsin elbet ama şimdi söylemen lazım."
"Pekela." dedikten sonra gözünü duvarda ki babamın büyük tabloya çevirdi. Bende onunla aynı anda baktım o paha biçilemez tabloya.Beyaz teni, kumral saçları ve güzel kapalı mavi gözleri ile yüzünde kocaman bir sırıtma vardı.
"Baban çok özel biriydi.Çok iyimser biriydi. Elinden geldiğince herkese yardım etmek isterdi... Evet babanın peşinde birileri olduğunu biliyordum. Aile içine yansıtmasa bile sıkıntı çektiğini biliyordum... Bir süre sadece işine karıştılar babana gelen iş anlaşmalarını iptal ediyorlardı,iş verenler geri alıyorlardı. Bir süre böyle devam etti. Sonra baban ne yapıp ne edip tekrar toparlandı... Sonra ise-"dediğinde duraksamıştı.Şimdiden gözleri dolu dolu olmuştu. Destek amaçlı elini sıktım. Fotoğraftan ki gözleri bana döndü ve tebessüm etti.
" Sonra ise tehdit mesajları geldi... İlk başta şirket için tehditler geldi. Baban polise gidip şikayet edince ve umursamayınca daha kötü tehditler geldi...Babanı canları ile tehdit ettiler, sen ve Oktay abin ile... Polisler bir türlü bu duruma bir çare bulamadılar belki de bulmak istemediler bilmiyorum... O gün siz evden çıkmadan ne bir tehdit mesajı gelmişti. Baban aldırış etmedi ve o gün gittiniz... Ve benim tek aşkım huzura kavuştu. "gözlerinde ki yaşı saklamaya çalıştığında ona hemen sarıldım. Benimde gözlerimden yaşlar geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMDE BÜYÜDÜN
RomanceAdamın içinde bastıramadığı bir sevinç vardı.Yıllar sonra döndüğü şehirin ona ne gibi yenilikler getiriceğini merakla bekliyordu.Yıllardır unutamadığı o mavi gözleri bir daha görme umudu vardı içinde.İnanıyordu onunla bir şansı daha olacaktı. . ...