KB 4.🔥

1.3K 74 17
                                    

Sezen Aksu'Vazgeçtim'şarkısıyla merhaba. Şarkıyla birlikte okumanızı tavsiye ederim. O zaman keyifli okumalar dilerim. Aralarda yorum da yapmayı unutmayın küçük bir yazar isteği. 😊
🔸🔸🔸

Rüya büyük bir yorgunlukla evine gelmişti. Hemen odasına gidip ışığı açtı ve kendini yatağa bıraktı. Ne kadar da yorucu bir gün diye düşündü. Karnının guruldamasıyla aç olduğunu farketmişti. Yorgunlukla kalkıp üstünü çıkardı.

Askılıklı toz pembe olan geceliklerini giydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Askılıklı toz pembe olan geceliklerini giydi. Boyu uzun olduğundan şortu biraz daha kısalıyordu. Zaten bu saatten sonra kimsenin gelmeyeceğini düşünerek sıkıntı yapmadı. Makyajını temizleyerek mutfağa indi. Kendine pratik bir şeyler hazırlarken kapı çalmıştı. Düşüncelerimi  ters köşe yapan da kimdi. Diyerek kapıya ilerledi.

Akşam saatine kadar da  evin de börek yapmakla uğraşan Barlas vardı. Evet börek yapıyordu. İngiltere de ki evlerinde ne kadar hizmetli olsa da börekleri annesi yapardı. Genel olarak annesi börek yaparken onu izler, sohbet ederlerdi. Annesinden iki üç şey kapmıştı. Şimdi ise kızın kapısına gelmişti. Ne için mi böreği pişirmek için di. Daha fazla beklemenin bir anlamı yoktu.

Kız kapıyı açtığında iki gençte şok yaşamıştı. Adam,  kızın güzelliğini bu kadar fazla beklemiyordu. Adam dili tutulmuş gibi hiç bir şey diyemedi.

Kız ise karşısında böyle bir adam beklemiyordu. Baya uzun boyluydu. Kasları buradan bile belli oluyordu. Gözlüğünün altında bulunan kahverengi gözler delici bir şekilde bakıyordu. Saçlarına diyecek bir şey bulamıyordu. Karşısında ki adam inanılmazdı. Sonra gözlerini adamın  eline çevirdi. Fırın tepsisi duruyordu. Kız kendini toparlayıp.

"Buyurun ne istemiştiniz?"

Adam bir kaç kez gözlerini kırpıp kekeleyerek konuşmaya başladı.

"Şey ben hmm ilk başta, yan komşunuz Barlas Barut." diyerek kıza elini uzattı.

Kız gülümseyerek gamzelerini ortaya çıkardı.

"Hoşgeldiniz Barlas Bey."

Barlas o eli tutup bir daha bırakmamak istedi ama kız elini hemen geri çekince yana doğru düştü eli. Tek eliyle tuttuğu tepsiyi gösterdi Rüya.

"Bu elinizde ki tepsi ne?"

Adam sanki daha yeni farketmiş gibi.

"Ah bu mu? Iııı şey börek.. Sanırım evimin elektriği arzalanmış fırını çalıştıramadım bir türlü, eğer sizin  elektriğiniz varsa pişirebilirmiyiz?"

Tabiki de bu bir yalandı sadece nasıl geliceğini bilememişti. Oda bu fikirle daha fazla kalabileceğini düşündü.

Kız garip garip adama baktı. Sanki adamı bir yerden hatırlıyordu ya da ismini bir yerde duymuşmuydu diye düşündü ama bir sonuç elde edemedi.

KALBİMDE BÜYÜDÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin