KB 18.🔥

622 33 5
                                    

Selammm. Bir bölüme daha hoşgeldinizz..

......

Rüya başının ağrısıyla zorlukla gözlerini açmaya çalıştı. En son hatırladığı başının döndüğü idiydi. Gözlerini tam açamadan konuşma sesleri işitti.

"Abi biz şimdi hastanedeyiz...... Takipteydim bir anda sendeledi tutmak zorunda kaldım.."

"... "

"Yok abi önemli bir şeyi yokmuş.. Tamam ben hallederim."

Konuşmaları tam anlayamasa da gözlerini zorlukla açtı ve sırtı dönük olan adama baktı. Başını hafif kaldırdığın da ağrısıyla "Ah!" deyip tekrar başını yastığa koydu. Sesini duyan adam önüne döndüğünde şaşkınlıkla baktı Rüya.

"Tekrardan merhaba."

"Senin burada ne işin var?"

"Sen düşmeden önce tuttum seni, hastaneye getirdim."

"Niye sürekli karşıma çıkıyorsun? Kimsin sen?"

Karşısında ki adam tedirginlikle Rüya'ya baktı.

"Tesadüf desem."

"İnanmadım derim." diyerek başını başka yere çevirdi.

"Ben de öyle tahmin ediyorum ama gerçekten tesadüf."

"Peki öyle olsun... Mümkünse bir daha karşıma çıkma."

"Tanımadığın insanlara karşı hep böyle misin?"

"Ne yapmamı istersiniz acaba? Oturup sizinle sohbet edecek halim yok."deyip kızgınlıkla adama baktı.

Odanın kapısı tıklatılıp içeri giren hemşire ile sustular.

" Nasıl hissediyorsunuz Rüya Hanım. "

" Daha iyiyim sağolun. "

Yanına gelen hemşirenin yardımıyla oturur pozisyona geldi.

" Teşekkür ederim. "

" Rica ederim... Serumunuz bitmiş istediğiniz zaman çıkabilirsiniz.. Bedeniniz halsiz düşmüş önemli bir durum yok ama daha dikkatli olun lütfen. "

"Peki tekrardan teşekkür ederim."

Hemşire odadan çıktığında adama baktı.

"Sizede teşekkür ederim. Ama artık kalmanıza gerek yok."

"Sorun değil benim için gideceğiniz yere kadar bırakabilirim."

"Hayır gerek yok sağolun." deyip yerde duran ayakkabılarına eğildi. Zorlukla giydiğin de ayağa kalktı ama ani kalkışı yüzünden dengesini kaybetti. Son anda yanında bulunan adama tutundu.

"Bence hala ihtiyacınız var."

"Tamam daha iyiyim." deyip adamın yanından geçti ve çantasını da alıp odadan çıktı.

"Ben işlemleri hallettim." diyen adamla sinirlendi ama umursamadı ve dışarı çıktı.

Hava kararmıştı uzun zamandır hastenedeydi demekki. Önüne gelen taksiye binip hotelinin ismini verdi.

.....

Bu saatlerde ise Barlas ve Oktay hastaneden çıkmak üzereydiler.

" Nasıldı oralar Barlas Bey."

"Güzeldi. Ama bir yanım hep eksikti.. Rüya dışında Antalya'da kısa sürede bir sürü arkadaş edinmiştim. Oralara gidince bu konuda epey zorlandım."

KALBİMDE BÜYÜDÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin