KB 11. 🔥

800 49 0
                                    

Yeni bir bölüm ve yeni olaylarla merhaba.
Keyifli okumalar.
.....

İki çift birbirlerine baktılar. İkisi de birbirini anlamaya çalışıyordu. Rüya'nın gözleri tekrardan kolyeye kaydı. Barlas ilk başta anlam veremedi ama kolyeyi saklama ihtiyacı duyarak elini boynuna götürdü ve tişörtünün arasına koydu.

Rüya bu durumu garipseyip kaşlarını çattı. Neden saklamaya çalışmıştı ki. Bu durum ona şüpheli gelmişti. Küçüklüğümde ki Barlas bu kişi mi diyordu? Aslında elinde sonuçlar vardı? Kolye, isim benzerliği bunlar bence bir sonuçtu.
Gözlerini tekrar Barlas'ın yüzüne çevirdi. Koyu kahve gözler, kahverengiyle sarı karışımı saçlar, keskin yüz hatları. Bunlarda benzerdi. Barlas şaşkınlığını üzerinden atıp.

"Bir şey mi oldu Rüya?"

Rüya, meraklı ve tatlı bir sesle söylenenleri geç algıladı.

"Aa şey evet, yani eğer müsaitsen biraz konuşmak istemiştim."

Aslında konuşucak bir şeyi yoktu. Sadece doğru kişi o muydu merak ediyordu. Kendisi direkte sorabilirdi belki ama nedense Rüya böyle bir şey yapmak istemedi.

"Tabi müsaitim gelebilirsin." diye kapıyı biraz daha araladı Barlas. Rüya daha bir adımını atar atmaz Barlas'ın aklına gelenlerle bir anda kapıyı çok az aralık kalıcak kadar kapadı ve önüne kendi geçti.

" Hm. Aslında pek müsait değilim."

"Öyle mi? Eğer evin dağınıksa hiç sorun değil.Erkek kardeşlerimden alışkınım."

"Yok dağınık değil."

Rüya karşılaştığı duruma şaşırdı.Bir anda aklına gelenle hüzünlenirmiş gibi oldu. Doğru ya adamın sevgilisi olabilirdi içeride.

"Ben çok üzgünüm. Sevgilin var sanırım içeride. Rahatsız ettim. Özür dilerim."

Aslında hiçte üzgün değildi. Kendine kendine kıskanmıştı. Ne oluyordu böyle kendisine.Barlas kızın dediğiyle bir an şaşırdı. O ve sevgilisi. Rüya'dan başka gözü kimseyi görmüyordu ki. Tabi bunu kız bilmiyordu ama. Yanlış anlaşılmanın verdiği huzursuzlukla, yanlışı düzeltti Barlas.

"Benim bir sevgilim yok."

"Ee neden gelemiyorum peki?"diye kaşlarını kaldırarak sordu Rüya.

" Aslında gel, ama bana bir kaç dakika verebilir misin? "

" Tabi ki. Burada bekliyorum. "

Barlas kıza gülümseyip hızla salona ilerledi. Ve her yerde bulunan kızla olan fotoğraflarını kaldırdı. Etrafında hızla dönüp baktığında hiç bir fotoğrafın kalmadığını farketti ve  kapıya ilerledi.

Kapıda hala kızın beklediğini gördüğünde derin bir nefes verdi. Ve kapıyı sonuna kadar açıp

"Tekrardan hoşgeldin.." dedi ve önden Rüya'nın geçmesini bekledi.

Rüya önden ilerleyip salona girdi. Düşündüğünün aksine gayet düzenli bir evle karşılaştı.

"Otursana,içecek bir şeyler ister misin?"

Diyerek  yönlendirdi Rüya'yı.

"Hayır teşekkür ederim." diyerek oturdu.

Barlas'da kızın karşısına geçtiğinde bir süre bakıştılar.

"Ee konuşmayacak mıyız?"

"Aa şey evet.. Ben bugün için tekrardan teşekkür ederim.. Ve şey sen bir anda gittin. Arkandan da gelemedim. Bir sorun mu oldu?"

KALBİMDE BÜYÜDÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin