KB 23.🔥

503 30 0
                                    

Rüya Ateş

Derin bir nefes alıp Mert'e baktım. Yaptıklarına bir anlam veremesem de sakin kaldım. Şuanlık bir tehlike yok gibiydi.

"Açıkcası artık merak etmeye başladım."

"Acele etme."

Onun bu sakinliğine ve yavaşlığına sinirlensem de beklemeyi tercih ettim.

"Kusura bakma etraf biraz tozlu..."

"Hiç sorun değil, istediklerimi ver yeter."

"Pekala lütfen keyfine bak ben geliyorum."

Diyerek  antikacının sonunda kalan kapının kilidini açtı ve gözden kayboldu. O gidince ben de etrafa bakındım. Tozlanmış antikalardan başka bir şey yoktu. Bir köşede eskimiş bir masa, masanın ardında kalan dönen bir sandalye vardı. Masanın oraya ilerlediğim de her şeye tezat tertemiz duran dosyalara baktım. Demek ki bunları kullananlar vardı.
Elimi mavi bir dosyaya yönlendirip aldım ve içini inceledim.
Bir sürü isim yazıyordu ve bunların için de tanıdığım iş adamları vardı. Kaşlarım istemsizce çatıldı ve dosyanın diğer sayfalarını inceledim ama ilgi çekici bir şey görememiştim. Masa da duran diğer dosyaya baktım. Kırmızı dosyanın üstünde siyah kalemle yazılmış yazı dikkatimi çekti. "Barteş" tam o dosyayı alacakken Mert'in sesini duydum.

"Çok yanlış sular da dolaşıyorsun Rüya."

"Anlamadım?"

"İzinsiz kimsenin eşyasını karıştırmamalısın."

Onu umursamadan elinde olan bilgisayara baktım.

"Daha fazla sabırlı olamayacağım hızlı ol biraz."

Elindekileri masaya bırakıp sandalyeye oturdu. Bir süre onu masanın ardından izledim.

"İşte burada gel." dediği gibi yanına ilerledim.

"Bu kayıtın benzeri bende var zaten."

"Biraz daha sabır Rüya."

Kollarımı göğsümün altında birleştirip beklemeye başladım. Benim izlediğimin aksine bu kayıt daha aydınlıktı biraz daha yaklaşmıştım bilgisayara.

"Farkettin mi?"

"Neyi?"

"Kırmızı ışıkta geçtiğini."

Kayıtı biraz başa sarıp göstermişti, farketmiştim, ama bu bizim işimize yaramazdı ki.

"İyi de sadece kırmızı ışık yaramaz, en önemli olan içinde ki adam."

Araba tam kameraların ordan geçerken durdurdu ve arabanın içine yaklaştırdı.

" İşte belli oldu içinde ki adam. "

" Evet sadece yüzü "deyip gözlerimi devirdim.

" İyi misin Rüya? Yüzü veya farklı bir şey bizim için önemli zaten. "

" Bizim? "deyip tek kaşımı kaldırmıştım.

"Gerçekten tek takılman gereken nokta buymuş gibi... Şuan benimle bir şeyler yapıyorsun o zaman bizim için oluyor."

"Off peki devam et."

"Arabanın plakası yok zaten, olsaydı da sahte olurdu, içinde ki adamı teşhis etmemiz gerekiyor."

KALBİMDE BÜYÜDÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin