Rüya karşısında ki adama bakmaya devam etti."Şimdi söyle kimsin?"
"Karşıdan bakınca neye benziyorum."
"Herhangi bir tarif veremiyorum." diyerek dalgaya aldı Rüya.
"Bence benimle iyi geçin Rüya."
"Buna sen karar veremezsin... Son kez soruyorum. Ne istiyorsun benden?"
"Sana sadece yardım etmek istiyorum."
"Takip ederek mi?"
"İlk önce şu silahını indirir misin?"
"Hayır indiremem."
"Pekala... Sana zarfı gönderen kişinin yardımcısıyım... Ve bu süreçte sana yardımcı olucam."
"Siz dalga mı geçiyorsunuz. Madem bir şeyler öğrenmemi istiyorsunuz, bir şeyler biliyorsunuz neden direk söylemiyorsunuz?"
"Çünkü babanın katilini kendin bulmalısın."
"Kimden emir alıyorsun sen?"
"Bunu söyleyecek olsam neden takip edeyim ki seni?"
"Yardım eden kişi de takip etmez ama." diyerek silahı indirip çantaya koydu. Ve ara sokaktan çıkmaya hazırlandı.
"Çok zekisin Rüya."
"Ve sende bu zeki kızla fazla uğraşıyorsun."
"Ben halimden memnunum."
Rüya arkasına bakmadan yürümeye devam etti. Ve arkasından da o adamın geldiğini hissediyordu.
"Ama ben değilim. O yüzden peşimden gelme."
"Sana zarar vermek isteseydim her türlü yapabilirdim.. Mesela hastanede, otel odanda ve belkide şimdi."
"Belkide yanımdayken en büyük zararı vereceksin. Sana nasıl güvenebilirim ki?"
"Bak buna bir şey diyemem."
"Bir şey deme peşimi bırak yeter."
Rüya caddeye çıkar çıkmaz gelen taksiye elini uzattı. Arkasında kalan adamın bir şey söylemesini beklemedi bile.Ya onunla birileri dalga geçiyordu ya da zarar vermek istiyorlardı.. Şuan elinden gelen tek şey mektubu doğrulamak.
Otele geldiğinde ilk yaptığı şey çantasındakileri büyük masaya koymak oldu."Hadi bakalım Rüya, bu işin içindende çık." diye mırıldandı.
Elinde ki dosyaları inceledi. Dosyalarda suçlu babası gibi gösterilmişti. En iyi şey Cd'yi izlemek olacaktı.
Yanında getirdiği bilgisayarını hemen çantasından çıkardı ve CD'yi eli titreyerek yerine yerleştirdi.Bir kaç saniye sonra cadde açıldı. Videoyu biraz ilerleterek arabalarının park edişinden başlattı.
Babası arabadan iniyordu. 20 yıl sonra babasını sanki canlı izliyormuş gibi doldu gözleri ama hemen gözlerini sildi. Daha sonra babası onu arabadan indirdi. Bu video ile babasını ne kadar özlediğini farketti. Ama şuan odaklanması gereken şeyler vardı. Zor olsada dikkatini vermeye çalıştı.
Video biraz daha ilerlerken en sonunda babasının caddenin başına geldiğini gördü. İşte dikkat etmesi gereken yer burasıydı. Ama sadece babasına çarpan kısım vardı.
Arabanın hız yaptığı yer yoktu, kırmızı ışıkta geçtiği yer yoktu, arabanın plakası yoktu. Rüya'nın gözleri bu sefer gerçekten ağlamaya hazırdı. Nasıl olur? Diye düşündü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMDE BÜYÜDÜN
Любовные романыAdamın içinde bastıramadığı bir sevinç vardı.Yıllar sonra döndüğü şehirin ona ne gibi yenilikler getiriceğini merakla bekliyordu.Yıllardır unutamadığı o mavi gözleri bir daha görme umudu vardı içinde.İnanıyordu onunla bir şansı daha olacaktı. . ...