Yeni bölüm sınırı: 45 Oy 60 yorum. (Hayatta en nefret ettiğim şey bu ve yaptığım için özür dilerim.)
"Hoseok ile konuşmalısın."
"Jungkook saçmalama, ne konuşması? Arkadaşlığımız mı bozulsun?"
"Hoseok'un anlayışlı biri olduğunu biliyorsun Yoongi."
"Sana, senden hoşlandığımı söylesem ne yapardın Jungkook?"
Jungkook aldığı soruyla afalladı, "Şey... Böyle bir şeyin mümkün olamayacağını ve arkadaşlığımıza devam etmemiz gerektiğini söylerdim."
"Ama Hoseok bana bunu söylerse ben yıkılırım, anlıyor musun? Bu yüzden zamanla geçmesini bekleyeceğim. Olur da geçmezse o zaman konuşurum."
"Pekala, ama bunun için kendini çok üzüyorsun. Bunu yapma Yoongi, olacağı varsa zaten olur."
"Jungkook haklı."
Yoongi, kapının kenarındaki Jungchin'e baktı. Jungchin odaya girip Yoongi'nin yanına oturdu.
"Bak, bu olabilir. Kalbimize söz geçiremeyiz sonuçta ama sen kendini mahvediyorsun."
"Ama hakkediyorum hyung, kendimi iğrenç hissediyorum."
"Ama iğrenç değilsin. İyice düşün ve ona göre Hoseok'la konuş. Hoseok gerçekten çok anlayışlı bir genç. Tamam mı? Kendini de üzme."
Yoongi başını olumlu anlamda sallayıp başını eğdi. Nefesi daralıyordu.
"Geçici bir şey değil gibi hissettiriyor ama ya geçerse?"
"Sen geçmesini istiyor musun?"
Yoongi hiç tereddüt etmedi, "Hayır."
"O zaman konuş işte onunla!"
Jungkook bir anda çıkıştığında Yoongi ona baktı, yapamazdı ki. Tek çare olarak kenara koyduğu yarım bira kutusunu bitirdi.
"Yapamam ki."
𑁍𑁍𑁍𑁍
"Onu dövelim."
"Taehyung, bence ciddi olmalıyız. Jimin çok üzgün."
"Ben gayet ciddiyim Namjoon."
Jimin ıslak gözlerini silip Taehyung'a baktı.
"Boşver Taehyung, uzatmaya gerek yok."
Jimin derin bir nefes verip elindeki sudan bir yudum aldı.
"Tek sorun benim evimde olması, yani aldatması da sorun ama benim yatağımda..."
Jimin yeniden ağlamaya başladığında Taehyung sırtını sıvazladı.
"Artık yepyeni bir hayata başla Jimin."
"Öyle yapacağım, şu sinirim bir geçse..."
Bir süre sessiz kaldılar, bu sessizliği Jimin'in zil sesi böldü.
'Efendim Jungchin hyung?'
'Jiminciğim... Biliyorum izinde ve kötü bir ruh halindesin ama Hwajung ile annemin yanına gitmemiz gerekiyor. Acilen gelebilir misin? İznini daha sonra telafi edeceğim söz veriyorum.'
'Lafı olmaz hyung, hemen geliyorum.'
Jimin telefonu kapatıp cebine koydu, ayağa kalkıp Taehyung'a baktı.
"Beni eve bırakabilir misin?"
"Tabii ki, sorun ne?"
"Ev sahiplerinin işi çıkmış, o yüzden gitmem lazım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Babysitter |Kookmin|
FanfictionYirmi yaşına kadar tek çocuk kalan Jeon Jungkook'a ailesi, kardeşi olacağını söyler. Jungkook bu durumdan çok rahatsız olur ve bebekten nefret eder, nefret eder, nefret eder... Ta ki ailesi bakıcı Park Jimin'i işe alana kadar... -Omegaverse- #1 Kook...