Yeni bölüm sınırı: 65 oy ve 90 yorumm~
"Biliyorum, siz benim ailemsiniz."
Beraber eve gittiler o güzel anlardan sonra, Jungkook'un sevmediği akrabası da gitmişti zaten.
"Jimin, Jungkook! Beraber gelmeniz ne büyük sürpriz!"
"Ne yapayım baba, Jimin'in arkadaşının evine gittim ben de. Sağ olsunlar kabul ettiler beni."
"Ee, erken gelmişsiniz. Kalsaydınız biraz daha."
Jungkook ve Jimin aynı anda birbirlerine baktılar, ardından ikisi de kahkaha attığında usulca gülümsedi Jungchin.
"Aman aman, nasıl da gülüyorlar şunlara bak."
Jungkook, konunun dağılması adına Jungchin'in kucağındaki Chinhwa'ya uzandı.
"Ay, bu minik nasılmış?"
Jungchin, Chinhwa'yı Jungkook'a verip gülümseyerek izlemeye başladı onları.
Jungkook bebeği belinden tutup havaya kaldırdı. Chinhwa heyecanla gülümserken, Jungkook da gülümsüyordu. Ellerindeki bebeği havaya kaldırıp yavaşça indirdi yüzüne doğru. Tamamen yüzleri birleştiğinde minik burnuna bir öpücük bırakıp gülümsedi yeniden. Bebeği indirip kolları arasına aldı.
"Ya bu hâlâ çok güzel kokuyor... Bağımlı olacağım sonunda."
"Jungkook, ağlatacaksın beni..."
Jungchin, Jungkook ve Chinhwa'ya sarılıp Jimin'e döndü, "Gelsene oğlum."
Jimin gülümseyerek onlara katıldı. Jungchin'in ona oğlum demesi iyi hissettirmişti.
"Bu arada, aklıma geldi de. Şey, iki gün sonra ailemin dördüncü ölüm yıl dönümü. Jungkook'u onlarla tanıştıracağım, siz de gelmek ister misiniz hyung?"
Jungchin, Jimin'in bu dediğiyle afalladı. Böyle bir şeyi hiç beklememişti.
"Sahiden, bunu ister misin Jimin?"
"Tabii ki hyung, iyi insanlarla beraber olduğumu görmelerini istiyorum."
Jungchin gülümserken, sıkıca sarıldı Jimin'e.
"Çok mutlu oldum Jimin..."
Bu duygusal anı, Jimin'in zil sesi bozarken; Jungchin'den ayrılıp telefonunu eline aldı Jimin.
"Taehyung arıyor."
Jungkook ile yine bakışları kesiştiğinde büyük bir kahkaha atmışlardı. Jimin, gülmekten dolan gözlerini silip aramayı yanıtladı. Bu sırada Jungchin de neler olduğunu anlatması için Jungkook'u sıkıştırıyordu.
'Jimin-'
'Neden beni aradın Taehyung? Yalnızca kapat ve Namjoon'la işine devam et.'
'Jimin sus, nasıl oldu ben de anlamadım zaten...'
Jimin konuşmaya devam ederken, Jungchin ve Jungkook'un salona ilerlemesiyle peşlerinden gitti.
'Önemli olan tek şey, memnun olmanız Taehyung.'
'Aslında, gayet memnunuz... Hatta, sanırım... Çıkıyor olabiliriz Jimin.'
'Bildiğimiz çıkmak? Randevulaşmak? Sevgili olmak gibi olan!'
'Evet... Dediklerim bir bir yüzüme çarpıldı resmen. Arkadaş dedim, bencilim dedim... Ama sanırım Namjoon'a karşı o kadar da bencil değilim.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Babysitter |Kookmin|
FanfictionYirmi yaşına kadar tek çocuk kalan Jeon Jungkook'a ailesi, kardeşi olacağını söyler. Jungkook bu durumdan çok rahatsız olur ve bebekten nefret eder, nefret eder, nefret eder... Ta ki ailesi bakıcı Park Jimin'i işe alana kadar... -Omegaverse- #1 Kook...